SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna 33 weken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een streep over m'n buik gekregen![]()
Gelukkig nog geen plopnavel
En mooi bolletje Orea![]()
![]()
![]()
Oh CP jij hebt echt zo'n prachtige 'strakke' buik!![]()
Ik heb een deuk in het midden waar mijn navel zitdaarboven is het bol (nog eigen vetjes denk ik), daaronder ook ('t kind) maar die navel deukt... Ben wel benieuwd wat ie gaat doen, de rek is er al helemaal uit. Kan er een euro inleggen, wat zeg ik 2 euro
![]()
![]()
Trekt vast vanzelf wel recht. Ik had met 22 weken een puntbuikquote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Orea het volgende:
Oh CP jij hebt echt zo'n prachtige 'strakke' buik!![]()
Ik heb een deuk in het midden waar mijn navel zitdaarboven is het bol (nog eigen vetjes denk ik), daaronder ook ('t kind) maar die navel deukt... Ben wel benieuwd wat ie gaat doen, de rek is er al helemaal uit. Kan er een euro inleggen, wat zeg ik 2 euro
En ik denk ook steeds: dit kan niet verder rekken en toch wordt die buik steeds groter![]()
![]()
![]()
CP: wat een gave puntbuik heb je! ziet er echt heel mooi uit! Wel een flink kind volgens mij...kan je buik nog meer uitrekken?!![]()
wauw, mooie buiken!
Ik kan me er al weer niks bij voorstellen. Het is zo 'gewoon' op het moment als je een buik met baby hebt en bij anderen is het zo bijzonder
I'm so glamourous I piss glitter!![]()
datquote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef RockabeIIa het volgende:
wauw, mooie buiken!
Ik kan me er al weer niks bij voorstellen. Het is zo 'gewoon' op het moment als je een buik met baby hebt en bij anderen is het zo bijzonder
en als ik de foto's terugzie is dat ook best vreemd, alsof ik het zelf niet benwie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Ik schrok wel toen ik de foto's bekeek net. Hij is echt weer flink gegroeid de laatste wekenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef nytar het volgende:
CP: wat een gave puntbuik heb je! ziet er echt heel mooi uit! Wel een flink kind volgens mij...kan je buik nog meer uitrekken?!
En qua grootte van het kind ga ik niet af op mijn buik. Mijn schoonzus had een klein buikje en daar kwam juist een enorme baby uit. En oprekken gaat nog prima. Zit vaak te masseren om het soepel te houden![]()
![]()
Wat een heerlijke buiken dames
Hier binnenkort ook maar weer eens een foto maken...
edit: meteen maar effe via webcam geregeld
25 weken en 1 dag
[ Bericht 54% gewijzigd door flugeltje op 08-04-2010 18:59:24 ]Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
Met hoofd, haal hem straks weer weg...
Dit was gister, 37 weken precies!
*knip*
[ Bericht 23% gewijzigd door becky27 op 09-04-2010 20:29:31 ]![]()
Is dat zo, ik heb eigenlijk geen idee, zie hier we eens buikjes voorbij komen maar echt direct vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Nou ja, ik weet dat ie niet groot is maar heel klein toch ook niet? Onze mini is wel gewoon gemiddeld qua gewicht (met 32 weken was ze aan de mollige kant).![]()
Mooi dames
en bescheiden idd Becky![]()
ben je zelf relatief lang toevallig? dat kan nog wel eens schelen geloof ik. Zegt men![]()
![]()
Het gewicht van de baby zegt daar ook zeker niks over hoor...maar ik vind je echt petit. Ik vergelijk je gewoon met mezelf en mijn buiken waren altijd best "huge"
Die van mij mochten best wat minder maar je hebt er zo weinig over te zeggen heh
en huup; ik ben ook best lang maar helaas geen petit buik![]()
![]()
hihi Lilydaarom zei ik ook 'zegt men' ik heb geen flauw idee of het echt waar is. Ik heb zelf een gemiddelde lengte en ik geloof dat ik op t eind ook wel een redelijk normale buik had.
Maar goed, het verschilt zo enorm van persoon tot persoon, en t gewicht van de baby zegt niet zoveel nee.![]()
mooie buikjes
ik ben niet zo heel erg groot, en mijn buik is dat ook niet
mijn zus, die zo'n 10 cm langer is dan ik, had met 27 weken een megabuik...dus of dat op gaat kwa lengte enzo..
(mja das ook niet alleen baby)
ben trouwens wel benieuwd wanneer mijn buik nou gaat groeien *lol*![]()
wow Becky, wat een prachtig bescheiden buikje!♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Wat een mooie buiken komen er weer allemaal voorbij
...and together we'll stand on the threshold of a dream[![]()
Wat een prachtige buiken!!Zo verschillend ook!!
Ik ben 1,70 en best huge inmiddelsmaar wel alleen op de boobs en de buik... Heb nog gewoon een taille, spillepoten
en hou geen vocht vast of iets...
Maar Becky, wow.. weet je zeker dat je je niet een week of 10 vergistEn de grootte van je buik zegt echt niks over de grote van je kindje hoor! Het gaat je wel heel veel schelen als je straks bevallen bent
denk dat jij zo weer in je oude vorm bent
![]()
![]()
huuphuup, ik ben 1.74 dus niet heel erg lang.
CP, ik loop nog gewoon op hakken, dit zijn eigenlijk zo'n beetje de laagste die ik heb. Hoorde dat op hakken lopen wel goed kan zijn voor je bekkenbodem en zo. Nou ja, het gaat allemaal nog prima. En jouw buik mag er ook zijn hoor!
Orea, zou fijn zijn als ik snel terugplooi maar ik maak me geen illusies hoor.
Flugeltje, ben jou ook helemaal vergeten, echt een heel mooi bolletje.
Zoals Cantare al zegt, echt iedere vrouw is anders zwanger zeg!![]()
Wow, die 6 weken buik!
Bij mij is er bijzonder weinig te zien (morgen 17 weken), nog steeds mijn normale vetrol van voor de zwangerschap, al heb ik deze week ontdekt dat bijna geen enkele broek meer lekker zit, dus er zal toch wel iets aan het groeien zijn![]()
![]()
ooooh Tessie wat superleuk om jouw buik hier weer te mogen bewonderen![]()
wat zie je er geweldig uit zeg!![]()
die jurk staat je echt heel goed.
![]()
Nou weer s een foto van mijn buik... 27 weken en 6 dagen (vers van de pers)
Het vooraanzicht:
Zijaanzicht:
Tessie mooie buik al met 17 weken![]()
![]()
Nou het begint nu wel echt te groeien hoor
Eindelijk![]()
Mijn zus zegt iedere keer als ze me ziet: hou je buik in joh
(mja op sommige momenten zie je t ook weer helemaal niet hehe)![]()
Tessie, gaat al goed hoor. Mooi bolleke
Sonnetje, bij jou toch ook duidelijk zwanger nu hoor...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
Hier zit echt alles op de buik en ik voel het momenteel per dag groeien
Volgens mij gaat dat een mega punt worden met een paar weken
Morgen 23 weken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |