Ik ben er ook wel klaar mee jaquote:
Nu weet ik dat tie dood gaat, maar toch...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee ja
Het ergste is, in deel 1 ging hij ook al doodquote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Nu weet ik dat tie dood gaat, maar toch...
Beter spelen of op continue drukken!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ergste is, in deel 1 ging hij ook al dood! ! !
Ja, eens. Maar me gevoel voor deze FF is gewoon een stuk minder, misschien komt dat nog!quote:Op maandag 1 februari 2010 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is GTA Wild West Gijs...en ook nog deel twee van een reeks. En vorig jaar hebben we ook al dat andere cowboyspel gehad...Call of dinges. Zo origineel is het nu ook weer niet.Wat niet wegneemt dat het een erg coole setting is waar veels te weinig games gebruik van maken .:)
Maar dit vergelijken met Final Fantasy games. Please.Voor mij is FF toch wel het summum van gamen.
De reden om een bepaalde console te kopen. De allerhoogste production values wat betreft muziek, CGI, verhaal, personages, etc. Graphics die van je scherm spatten en meteen een standaard neerzetten. Natuurlijk is het na dertien delen niet super origineel, maar juist die herkenbaarheid is heerlijk vertrouwd. Je komt in een warm bed terecht. Je weet precies wat elke spreuk en potion doet. En er zit toch altijd wel genoeg nuances in de personages, het verhaal en vooral het vechtsysteem om elk nieuw deel voor mij interessant te houden.
Nee, ik wil daar naakt instappen.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:53 schreef Wessiej het volgende:
Iemand die mall gameplay van Heavy Rain gezien, zo geniaal. Schijnt nog een van de mindere stukjes uit de game te zijn ook
Wilde ik ook, werd gedwongen door een garcon naast mij die het wilde zien. Hij vondt het echt gigantisch slecht, ik had al 3 boners staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik wil daar naakt instappen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef Wessiej het volgende:
... een garcon naast ... mij al 3 boners ...
ga ik wel van uit maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dat gesprek ging toch goed en je hebt volgende week werk ofnie?
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
ga ik wel van uit maar je weet maar nooit.
Ik heb het gezien, maar ik vind het helemaal niet geniaalquote:Op maandag 1 februari 2010 10:53 schreef Wessiej het volgende:
Iemand die mall gameplay van Heavy Rain gezien, zo geniaal. Schijnt nog een van de mindere stukjes uit de game te zijn ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Heb je nu niet het idee dat je een jongetje wilt? Ik snap dat gezondheid het belangrijkste is, maar ik denk zelf dat ik graag een zoon wil. Op zaterdagochtend mee naar het voetbal bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 februari 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
Morgen een echo.. ben best zenuwachtig... voor het eerst..
tweemaal de jackpot gehaald met de meiden.. mag het zo zijn dat de derde ook kerngezond is? .. openruggetje, hazelip, die dingen zijn morgen als het goed is te zien.. en het geslacht ook...die we dit keer wel willen weten .. omdat het kan.
Ik hoop voor je dat het een jongetje is. Met vier vrouwen in huisquote:Op maandag 1 februari 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
Morgen een echo.. ben best zenuwachtig... voor het eerst..
tweemaal de jackpot gehaald met de meiden.. mag het zo zijn dat de derde ook kerngezond is? .. openruggetje, hazelip, die dingen zijn morgen als het goed is te zien.. en het geslacht ook...die we dit keer wel willen weten .. omdat het kan.
Nou eerlijk gezegd hoop ik voor hem dat het dit keer een haar is.. lekker idee als je straks als jongen 2 oudere zussen hebt zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nu niet het idee dat je een jongetje wilt? Ik snap dat gezondheid het belangrijkste is, maar ik denk zelf dat ik graag een zoon wil. Op zaterdagochtend mee naar het voetbal bijvoorbeeldMaar geen idee hoe dat is als het dan echt zover is
Ja maar dat houdt het in evenwicht, ik ben veel man hequote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een jongetje is. Met vier vrouwen in huis![]()
Maar allereerst hoop ik natuurlijk dat het gezond is
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:
zijn als het een zoon is, en echt niet dat hij gaat voetballen dan he![]()
Nee kom nou, ik sta daar echt niet iedere week tussen de vaders die voetbal wel cool vinden te blauwbekken he!quote:
Als je zoon wordt getackeled het veld oprennen en de vader van die jongen in elkaar slaan, heerlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee kom nou, ik sta daar echt niet iedere week tussen de vaders die voetbal wel cool vinden te blauwbekken he!
Nee mijn moeder kwam ook nog de eerste jaren, daarna altijd zelf gegaan, hoeft er natuurlijk niet bij te zijn als ouder. Wel leuk als je wat goeds doet en je ouder staat daar, maarja mijn moeder zat dan echt zo van, aha wat deed je dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je zoon wordt getackeled het veld oprennen en de vader van die jongen in elkaar slaan, heerlijk.
Wat is er gebeurd met terugschieten? Of gewoon even het leger los laten in zo'n wijk? Ik snap dat niet hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijken_niet_in__.html![]()
Mijn moeder ging alleen mee met de kampioenswedstrijden en bekerfinales aan het eind van het seizoen. Mijn pa ging wel altijd mee, is zelfs nog een jaar leider geweestquote:Op maandag 1 februari 2010 11:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee mijn moeder kwam ook nog de eerste jaren, daarna altijd zelf gegaan, hoeft er natuurlijk niet bij te zijn als ouder. Wel leuk als je wat goeds doet en je ouder staat daar, maarja mijn moeder zat dan echt zo van, aha wat deed je dan?
Ik ga mijzelf zo maar even snijden.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee mijn moeder kwam ook nog de eerste jaren, daarna altijd zelf gegaan, hoeft er natuurlijk niet bij te zijn als ouder. Wel leuk als je wat goeds doet en je ouder staat daar, maarja mijn moeder zat dan echt zo van, aha wat deed je dan?
Ik ga mijzelf zo maar even snijden.
Ik ben 1x kampioen geworden, laatste seizoen dat ik voetbalde. 3 kwart van het seizoen op de bank gezeten met mijn kapotte knie, toen mee gestopt, kon niet meer voetballen. Mijn vader zat liever aan zijn pik te sjorren denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn moeder ging alleen mee met de kampioenswedstrijden en bekerfinales aan het eind van het seizoen. Mijn pa ging wel altijd mee, is zelfs nog een jaar leider geweestZo'n mooie tijd gehad
Hell...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef Wessiej het volgende:
Maar het blijft leuk, als ik een zaterdag vrij ben altijd nog naar de club toe, gewoon daar zijn van 11.00 tot 19.00. Genieten.
Ik heb drie keer de beker gewonnen, en ben zeker vijf keer kampioen geworden. Was keeper, gespeeld van mijn zesde tot mijn 18e. Overigens altijd in het tweede elftal gestaan, nooit in het eerste. Geen zin in die kunstmatig opgelegde druk, gewoon gezelligheid. En we werden nog vaker kampioen ookquote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben 1x kampioen geworden, laatste seizoen dat ik voetbalde. 3 kwart van het seizoen op de bank gezeten met mijn kapotte knie, toen mee gestopt, kon niet meer voetballen. Mijn vader zat liever aan zijn pik te sjorren denk ik.
Maar het blijft leuk, als ik een zaterdag vrij ben altijd nog naar de club toe, gewoon daar zijn van 11.00 tot 19.00. Genieten.
Waarom ben je gestopt?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb drie keer de beker gewonnen, en ben zeker vijf keer kampioen geworden. Was keeper, gespeeld van mijn zesde tot mijn 18e. Overigens altijd in het tweede elftal gestaan, nooit in het eerste. Geen zin in die kunstmatig opgelegde druk, gewoon gezelligheid. En we werden nog vaker kampioen ookMocht wel altijd meedoen met de selectiewedstrijden aan het begin van het seizoen, terwijl iedereen voor 90% al wist in welk elftal ze zouden komen
Ik ging studeren en op kamers. Door de weeks zat ik in Delft, in het weekend in Den Bosch. Dat is niet echt handig. Bovendien was de jeugd voorbij he, zou bij de senioren gaan spelen en die speelden op zondag en dat was toen mijn vaste werkdag bij 's werelds grootste fast-food restaurant.quote:
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:04 schreef Wessiej het volgende:
Roy verkoop/geef je Ratchet and clank nog?
Stiekem ook besteldquote:
Whut?quote:
Bij gamehubs besteld met UPS verzending. Met een aantal vrienden besteld en ik regel de betaling dus ik betaal dan standaard het minst. Bio 2 voor 26 euro!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stiekem ook besteldNu in de aanbieding bij Zavvi. Rapture Edition voor nog geen 35 euro
[..]
Whut?
Haha, maar das een klootzakkenmanierquote:Op maandag 1 februari 2010 12:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij gamehubs besteld met UPS verzending. Met een aantal vrienden besteld en ik regel de betaling dus ik betaal dan standaard het minst. Bio 2 voor 26 euro!
Ik ben ook een klootzak. Ik sla ze allemaal neer van de douane! Hoop gewoon op het beste, anders nooit meerquote:Op maandag 1 februari 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, maar das een klootzakkenmanierKrijg je trouwens niet douanegezeik als je meerdere games tegelijkertijd met UPS laat komen?
Ik had er twee keer Fable 2 besteld voor Kepler en mezelf. UPS levering. Heeft twee weken geduurd. En UPS had ook nog bij een buurman afgeleverd die ik niet kendequote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben ook een klootzak. Ik sla ze allemaal neer van de douane! Hoop gewoon op het beste, anders nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |