abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zondag 31 januari 2010 @ 20:02:03 #101
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77486862
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Kijk ook nooit, maar soms ben je ergens waar het wel op staan of even langszapt. Ook nog steeds doorgaan met Popstars enzo. Elk jaar een winnaar, elk jaar daarop dat hij/zij weer vakken mag gaan vullen

Anyway…

[ afbeelding ]
Oh my.
.....Kennedy
pi_77491613
http://www.insidegamer.nl(...)ion/impressies/28503

Filmpje… Zooooooooo zin in Meer als FFXIII
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 31 januari 2010 @ 21:48:19 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77492062
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Ker_Plunk het volgende:

Moogles > Cowboys
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_77492171
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Moogles > Cowboys
Na deel 10 is mij interesse in FF toch een stuk minder geworden. Ik mis de prerendered backgrounds en tekstbalonnetjes

Zeg, in Wordpress, zit daar een photogallery in die een beetje de moeite waard is?
α & Ω
  zondag 31 januari 2010 @ 21:53:51 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77492342
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Na deel 10 is mij interesse in FF toch een stuk minder geworden. Ik mis de prerendered backgrounds en tekstbalonnetjes
Mjah, ik kijk er altijd wel naar uit. X was zo mooi... Die graphics, die soundtrack, dat verhaal... XII vond ik daarentegen écht een stap terug, maar ik kijk wel uit naar XIII. Het blijft iets speciaals een nieuwe Final
quote:
Zeg, in Wordpress, zit daar een photogallery in die een beetje de moeite waard is?
Kep heeft voor zijn blog een photogallery. Of bedoel je iets anders?

http://devliegeropreis.nl/?page_id=10

-edit-

Nevermind, die site is nog steeds kapot
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 31 januari 2010 @ 21:57:14 #106
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77492539
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Yup, Next Gen Gallery

http://alexrabe.de/wordpress-plugins/nextgen-gallery/
The line is a dot to you!
  zondag 31 januari 2010 @ 22:00:25 #107
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77492721
Mn site ga ik weer fixen, wel erg vervelend als de foto's niet werken
pi_77492977
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef kepler het volgende:

[..]

Yup, Next Gen Gallery

http://alexrabe.de/wordpress-plugins/nextgen-gallery/
Mmm, van wat ik gezien heb nog niet helemaal, denk zelf even uittesten.
Wil een goed cms aangezien me aspx kennis nog niet genoeg is om bijvoorbeeld zoekfunctie te maken.
Zit aan deze te denken; http://expressionengine.com/
Wel betaald maar heb me design zelf helemaal onder controle en het ziet er goed uit…
α & Ω
  zondag 31 januari 2010 @ 22:07:41 #109
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77493171
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Mmm, van wat ik gezien heb nog niet helemaal, denk zelf even uittesten.
Wil een goed cms aangezien me aspx kennis nog niet genoeg is om bijvoorbeeld zoekfunctie te maken.
Zit aan deze te denken; http://expressionengine.com/
Wel betaald maar heb me design zelf helemaal onder controle en het ziet er goed uit…
Met Wordpress heb je ook je eigen design prima onder controle, je kan namelijk gewoon een theme klussen

Ik zou het gewoon eerst proberen, een CMS is een CMS natuurlijk. Zolang het voor persoonlijk gebruik is maakt het denk ik niet gek veel uit welke je gebruikt.
pi_77493602
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef kepler het volgende:

[..]

Met Wordpress heb je ook je eigen design prima onder controle, je kan namelijk gewoon een theme klussen

Ik zou het gewoon eerst proberen, een CMS is een CMS natuurlijk. Zolang het voor persoonlijk gebruik is maakt het denk ik niet gek veel uit welke je gebruikt.
Het is voor toekomstig professioneel gebruik Met EE bouw je je site in html en css en implementeer je de dynamische sections met simpele EE tags. Eens een keer met een theme geklusd met joomla… crap

[ Bericht 0% gewijzigd door Ker_Plunk op 31-01-2010 22:47:05 ]
α & Ω
  zondag 31 januari 2010 @ 22:42:36 #111
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77495023
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:15 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Het is voor toekomstig persoonlijk gebruik Met EE bouw je je site in html en css en implementeer je de dynamische sections met simpele EE tags. Eens een keer met een theme geklusd met joomla… crap
In Wordpress doe je volgens mij precies hetzelfde Het theme is dus in HTML/CSS en vervolgens kan je de volgende 'codes' gebruiken om de dynamische dingen erin te zetten:
quote:
<?php edit_post_link(); ?>
Maar ik ontwerp geen eigen themes, dus heb ik verder geen idee Ik bewerk alleen maar thema's
  zondag 31 januari 2010 @ 23:21:54 #112
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_77497236
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  maandag 1 februari 2010 @ 00:31:18 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77499465
quote:

Holy shit,... dat ziet er goed uit
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 1 februari 2010 @ 08:14:59 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503031
quote:

Must have!
The truth was in here.
pi_77503090
quote:

Lijkt me zeker een mooi spel. GTA in het Wilde Westen.
Maar Gijs, beter als FFXIII? Please.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 1 februari 2010 @ 08:26:06 #116
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_77503101
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Must have!
Eerst BF, die al gespeeld?
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_77503106
Natte sneeuw, kou, drukte in de trein.
Mijn vrouw die mijn score bij Doodle Jump vet verbeterd heeft.
Eenmaal op het werk een volle mailbox en lauwe thee. English breakfast blend, rooibos en groen is op. Leukste collega is 3 weken naar Cuba.

Zat ik maar thuis Mass Effect 2 te spelen.
  maandag 1 februari 2010 @ 08:38:14 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503194
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Lijkt me zeker een mooi spel. GTA in het Wilde Westen.
Maar Gijs, beter als FFXIII? Please.
Trekt mij ook meer dan weer een FF eigenlijk, dat is toch meer van hetzelfde, dit is orgineel
The truth was in here.
  maandag 1 februari 2010 @ 08:39:05 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503204
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:26 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Eerst BF, die al gespeeld?
Nee
The truth was in here.
pi_77503258
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
Trekt mij ook meer dan weer een FF eigenlijk, dat is toch meer van hetzelfde, dit is orgineel
Het is GTA Wild West Gijs...en ook nog deel twee van een reeks. En vorig jaar hebben we ook al dat andere cowboyspel gehad...Call of dinges. Zo origineel is het nu ook weer niet. Wat niet wegneemt dat het een erg coole setting is waar veels te weinig games gebruik van maken .:)

Maar dit vergelijken met Final Fantasy games. Please. Voor mij is FF toch wel het summum van gamen. De reden om een bepaalde console te kopen. De allerhoogste production values wat betreft muziek, CGI, verhaal, personages, etc. Graphics die van je scherm spatten en meteen een standaard neerzetten. Natuurlijk is het na dertien delen niet super origineel, maar juist die herkenbaarheid is heerlijk vertrouwd. Je komt in een warm bed terecht. Je weet precies wat elke spreuk en potion doet. En er zit toch altijd wel genoeg nuances in de personages, het verhaal en vooral het vechtsysteem om elk nieuw deel voor mij interessant te houden.
  maandag 1 februari 2010 @ 08:51:03 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503304
Ik heb die andere revolver spellen niet gespeeld, een keer een demo en was wel aardig tot goed te noemen.. maar dit is toch wel even wat anders als ik zo die trailer bekijk, echt een hoop te doen en een hoop dingen die je naar eigen wil kan beslissen, daar hou ik wel van. Plus sandbox, altijd leuk.
FF, ja ik wil natuurlijk niks afdoen aan een heerlijk FF avontuur, en net wat je zegt, kwalitatief bijna alle delen wel zwaar boven gemiddeld, natuurlijk weer een topper die er aankomt. Maar net wat je zegt, je weet wat de potions doen, je weet wat je kan verwachten, het is alleen nu weer een ander verhaal, andere persoon die de mensheid of wat dan ook moet beschermen tegen het kwaad. Ondanks dat het ontzettend goed zal worden neergezet, ga ik persoonlijk eerder voor eens een keer wat nieuws en goeds.. uitgekauwd goed.
The truth was in here.
pi_77503328
Kan ik me erg goed voorstellen Gijs. Maar ik ben een FF fanboy!

Geniet je van Mass Effect? Hoe ver ben je? man oh man, wat een goed spel! Ik hoop dat dit echt de standaard wordt voor toekomstige third person shooters. Hopelijk spelen de makers van Gears 3 dit spel ook.
pi_77503354
Ik word trouwens de hele tijd ge-cockteased door Miranda en Kelly. Maar de optie "neem me bruut" heb ik nog niet gekregen. Jack vind ik eng, ik ben bang dat ze hem eraf bijt.
  maandag 1 februari 2010 @ 08:56:56 #124
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77503381
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is GTA Wild West Gijs...en ook nog deel twee van een reeks. En vorig jaar hebben we ook al dat andere cowboyspel gehad...Call of dinges. Zo origineel is het nu ook weer niet. Wat niet wegneemt dat het een erg coole setting is waar veels te weinig games gebruik van maken .:)

Maar dit vergelijken met Final Fantasy games. Please. Voor mij is FF toch wel het summum van gamen. De reden om een bepaalde console te kopen. De allerhoogste production values wat betreft muziek, CGI, verhaal, personages, etc. Graphics die van je scherm spatten en meteen een standaard neerzetten. Natuurlijk is het na dertien delen niet super origineel, maar juist die herkenbaarheid is heerlijk vertrouwd. Je komt in een warm bed terecht. Je weet precies wat elke spreuk en potion doet. En er zit toch altijd wel genoeg nuances in de personages, het verhaal en vooral het vechtsysteem om elk nieuw deel voor mij interessant te houden.
_____O_____
  maandag 1 februari 2010 @ 09:00:10 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503421
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik me erg goed voorstellen Gijs. Maar ik ben een FF fanboy!

Geniet je van Mass Effect? Hoe ver ben je? man oh man, wat een goed spel! Ik hoop dat dit echt de standaard wordt voor toekomstige third person shooters. Hopelijk spelen de makers van Gears 3 dit spel ook.
Ah het is heerrrrlijk man
Zat net te kijken, jij bent niet voor de loyaliteid gegaan van Zaeed maar hebt de personen gered uit dat gebouw?

Wat ik zo leuk vind is dat overal waar je komt, het er gewoon echt weer anders uitziet.. Omega, Citadel en de missies tussendoor, dan weer crates saven of iemand bevrijden uit een gevangenis.. super gewoon!
Kheb nu ook wat upgrades, heerlijk bij het planeten scannen, heb nu de map ook door dus vlieg ik ook waar ik naartoe wil heb geen minpunten meer.

Ben hard bezig om Jacob te neuken, maar hij houdt de boot af.. Kelly wil nog niet verder en Miranda wil me eigenlijk niet spreken. Ben nu die Krogan missie aan het doen, en dan heb ik de eerste set karakters wel binnen, en denk dat er dan ook weer nieuwe sub-missies bijkomen, heb alles dan klaar tot 1 hoofdmissie nog.
Leuk ook die modelvliegtuigen kopen voor op mn kamer, even de vissen voeren tussendoor
Op Citadel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon lol om
The truth was in here.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:01:06 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77503432
Wilde Westen game lijkt me leuk, maar ik zag die GTA hud alweer en kon me de gameplay al precies voorstellen. Beroof die koets, beroof de trein, maak de Sheriff dood, wordt Sheriff,... etc. etc. Neemt niet weg dat dit misschien wel eens heel cool kan worden. Ben bang dat mensen zich blind staren op de weinig gebruikte setting.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:03:23 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503462
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Wilde Westen game lijkt me leuk, maar ik zag die GTA hud alweer en kon me de gameplay al precies voorstellen. Beroof die koets, beroof de trein, maak de Sheriff dood, wordt Sheriff,... etc. etc. Neemt niet weg dat dit misschien wel eens heel cool kan worden. Ben bang dat mensen zich blind staren op de weinig gebruikte setting.
Ja.. dat is GTA ook.. bevrijd die uit de handen van die, zet dat gebouw in de fik, stop een bom in de auto en rij naar X.. blijft lachen om de missie dan te doen.
Maar het ziet er zo gaaf uit, sneeuw, stadjes, kaartspellen in de saloon.. ik zie het mezelf wel doen!
The truth was in here.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:04:06 #128
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77503474
Mass Effect,.... man o man wat een game Heb nu dacht ik drie characters gerekruteerd. En daarna voor de afwisseling Normandy Crash site en Zaeed quest gedaan. Wat een setting,... wat een game. Geniet echt van alles. Hardcore is pittig, maar wel cool,... stierf nogal vaak bij de space prison scene (Jack recruit).
pi_77503491
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:00 schreef Bastard het volgende:
Ah het is heerrrrlijk man
Zat net te kijken, jij bent niet voor de loyaliteid gegaan van Zaeed maar hebt de personen gered uit dat gebouw?

Wat ik zo leuk vind is dat overal waar je komt, het er gewoon echt weer anders uitziet.. Omega, Citadel en de missies tussendoor, dan weer crates saven of iemand bevrijden uit een gevangenis.. super gewoon!
Kheb nu ook wat upgrades, heerlijk bij het planeten scannen, heb nu de map ook door dus vlieg ik ook waar ik naartoe wil heb geen minpunten meer.

Ben hard bezig om Jacob te neuken, maar hij houdt de boot af.. Kelly wil nog niet verder en Miranda wil me eigenlijk niet spreken. Ben nu die Krogan missie aan het doen, en dan heb ik de eerste set karakters wel binnen, en denk dat er dan ook weer nieuwe sub-missies bijkomen, heb alles dan klaar tot 1 hoofdmissie nog.
Leuk ook die modelvliegtuigen kopen voor op mn kamer, even de vissen voeren tussendoor
Op Citadel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon lol om
Bij Zaeed dacht is dat ik én die personen wel kon redden én die gast kon tegenhouden. Niet dus. Maar goed, is iets voor de volgende keer.

Volgorde van het spel is een beetje zo geloof ik:
- Eerst set personages recruteren
- Side-quests per personage
- Verhaalmissie
- Tweede set personages recruteren
- Side-quests per personage
- Naar de Omega 4 relay?

Ik moet zo lachen op de Citadel als ik een winkel binnen loop. Ik heb overal zo'n reclameboodschap ingesproken voor korting.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:05:38 #130
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77503500
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. dat is GTA ook.. bevrijd die uit de handen van die, zet dat gebouw in de fik, stop een bom in de auto en rij naar X.. blijft lachen om de missie dan te doen.
Maar het ziet er zo gaaf uit, sneeuw, stadjes, kaartspellen in de saloon.. ik zie het mezelf wel doen!
Ja ik ook hoor Gijs,.... verrassing voor me. Als ik mag kiezen tussen Mafia 2 en deze dan weet ik het wel. Ziet er echt zo cool uit! Engine werkt er ook goed zat,... hoe die gasten ook vallen,... echt geweldig. Maar ja,... ik heb wel meer zin in FF natuurlijk. Die games zijn voor mij persoonlijk niet te vergelijken.
pi_77503512
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect,.... man o man wat een game Heb nu dacht ik drie characters gerekruteerd. En daarna voor de afwisseling Normandy Crash site en Zaeed quest gedaan. Wat een setting,... wat een game. Geniet echt van alles. Hardcore is pittig, maar wel cool,... stierf nogal vaak bij de space prison scene (Jack recruit).
Side-quest van Jack is ook erg cool.
Ben nog geen opdracht tegen gekomen waar ik me niet mee heb vermaakt.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:12:11 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503588
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:04 schreef Chocobo het volgende:
"That's Jack??"
The truth was in here.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:13:19 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503609
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik moet zo lachen op de Citadel als ik een winkel binnen loop. Ik heb overal zo'n reclameboodschap ingesproken voor korting.
Oh kan dat ook?
Heb overal mn Specter status gebruikt.. "geef mij die korting eens gauw"
The truth was in here.
  maandag 1 februari 2010 @ 09:15:58 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77503646
Ik Ben dus bezig met de laatste van de eerste set karakters maar heb nog maar 1 sidemissie van een character gehad (de rest laat nog niks los) wel voor de crew de dingen gedaan (wihskey gezopen met de dokter ook )
Ben nu bijna op 15 uur.. lekker rustig aan dus.
The truth was in here.
pi_77503681
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:13 schreef Bastard het volgende:
Oh kan dat ook?
Heb overal mn Specter status gebruikt.. "geef mij die korting eens gauw"
"I'm Commander Shepard, and this is my favorite shop in the Citadel".

En dat in een viertal winkels.
Ik ben benieuwd of ze ooit bij elkaar gaan winkelen.
  Redactie Games maandag 1 februari 2010 @ 09:38:43 #136
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77504000
Mass Effect 2
Wat een game ook, nu al 7 uur op de teller. Zaeed , die side missie van hem, kan je lekker mooi kiezen voor Renegade of Paragon. Ik ga die mensen natuurlijk niet redden, dood moest die Vido
.....Kennedy
  maandag 1 februari 2010 @ 09:53:30 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77504252
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:38 schreef Wessiej het volgende:
Mass Effect 2
Wat een game ook, nu al 7 uur op de teller. Zaeed , die side missie van hem, kan je lekker mooi kiezen voor Renegade of Paragon. Ik ga die mensen natuurlijk niet redden, dood moest die Vido
Ik twijfelde heel even, maar ik wil hem wel graag trouwen hebben
The truth was in here.
  Redactie Games maandag 1 februari 2010 @ 09:57:32 #138
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_77504330
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik speel altijd de badguy dus dit was een mooi moment daarvoor. Een keer een paragorn actie gedaan tijdens Archangel missie.
.....Kennedy
pi_77504347
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ik ben nu zo pissig dat ik hem niet meer gebruik. Vertrouw hem ook niet meer.
pi_77504369
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:57 schreef Wessiej het volgende:
Ik speel altijd de badguy dus dit was een mooi moment daarvoor. Een keer een paragorn actie gedaan tijdens Archangel missie.
Ik merk dat ik nu gelijk op ga. Ben niet puur evil, maar ook niet puur goed.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:01:16 #141
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_77504416
Gaaf dat uwwerk bedrijf. Moet je een afspraak maken om je inschrijving te voltooien kan je toch zeker al de 23ste terecht, fail!!
  maandag 1 februari 2010 @ 10:02:44 #142
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_77504447
Ohja uwv was wel netjes en snel. Donderdag ingeschreven via internet en vandaag teruggebeld om te verifieren.
pi_77504476
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:01 schreef Magneet het volgende:
Gaaf dat uwwerk bedrijf. Moet je een afspraak maken om je inschrijving te voltooien kan je toch zeker al de 23ste terecht, fail!!
Startgesprek voor je werkintake zeker? Daar heb je toch niks aan Gijs. Ze schrijven je in en wijzen je op de vacature. Je vindt zelfstandig wel een baan. Je inkomensintake is toch wel door? Dus dat je eind van de maand wel WW krijgt. Daarvoor hoef je niet persoonlijk langs te komen.
pi_77504494
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:02 schreef Magneet het volgende:
Ohja uwv was wel netjes en snel. Donderdag ingeschreven via internet en vandaag teruggebeld om te verifieren.
Wat is je BSN?
  maandag 1 februari 2010 @ 10:08:33 #145
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_77504572
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Startgesprek voor je werkintake zeker? Daar heb je toch niks aan Gijs. Ze schrijven je in en wijzen je op de vacature. Je vindt zelfstandig wel een baan. Je inkomensintake is toch wel door? Dus dat je eind van de maand wel WW krijgt. Daarvoor hoef je niet persoonlijk langs te komen.
ja die ja, ik zei ook al dat ik dan al werk heb.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:12:47 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77504661
  Redactie Games maandag 1 februari 2010 @ 10:12:53 #147
140137 Wessiej
A.F.C.A.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:17:09 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77504756
quote:
Allang gelezen, te groot om écht handig te zijn. Toch bedankt voor de tip bro.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:20:45 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77504853
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:02 schreef Magneet het volgende:
Maar dat gesprek ging toch goed en je hebt volgende week werk ofnie?
The truth was in here.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:29:30 #150
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77505086
al die ME2 spoilers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')