Rabbijn betrokken bij sex-schandaal met een bekeerlinge.![]()
Rabbijn Tropper en Shannon Orand.
Rabbijn Leib Tropper van de provincie Rockland verliet de schijnbaar strenge halachische standaarden van zijn Haredi organisatie en vestigde een bekeringsproces gebaseerde op zijn meeste privé-impulsen.
Een rapport in het New York krant deze week openbaarde een sensationeel verhaal over "een vooraanstaande Orthodoxe rabbijn die op een geluidsband zijn schijnbare liefdezaak bespreekt met een shiksa(onreine, niet-joodse vrouw) die hij aan het bekeren was tot het Jodendom".
De betrokken vrouw is de 32 jaren-oud Shannon Orand van Houston, die nog steeds zoekt om van het Christendom naar het Jodendom te bekeren.
Het merendeel van de rapport met gênant commentaar dat de rabbijn tijdens een telefoongesprek maakte, waartijdens hij werd opgenomen op een geluidsband, eiste hij van de vrouw een aantal seksuele diensten voor zichzelf en zijn vrienden te verrichten in ruil voor het gunnen van een bekering-certificaat voor haar.
Waar normaal honderden dollars/euro's betaald moet worden voor het bekeringsproces tot het Jodendom en de uiteindelijke bekering-certificaat, zou de vrouw dit vergoed krijgen door middel van het verrichten van seksuele diensten voor de orthodoxe rabbijn en zijn vrienden.
Tijdens het telefoongesprek vroeg de rabbijn aan de knappe blondine bekeerling om telefoon-sex met hem te hebben en seksuele gemeenschap te hebben met zijn vrienden. Inclusief een vriend van de rabbijn genaamd "satmar guy", een zeer strenge gelovige orthodox Jood.
De rabbijn noemt de vrouw "darling" schatje en "cutie pie" snoezepoes. Op een gegeven moment verteld hij zijn liefde relatie met haar zeggende: "Ik wil je lekker gaan knijpen".
Verder zegt de rabbijn via de telefoon dat hij ook fantaseert over verkrachting zeggende: "We kunnen samen een verkrachting naspelen, maar dan zou ik je niet echt verkrachten, snap je wat ik bedoel darling schatje? Zegt je dat iets?"
De 32 jarige vrouw Orand die blijkbaar haar gesprekken met de rabbijn opgenomen heeft, vertelde dat de geluidsband alleen bestemd was voor een aantal belangrijke rabbijnen. Maar de geluidsband is gelekt en is te beluisteren op youtube.
De vrouw vertelde tegen een joodse blog, failedmessiah.com, dat de rabbijn Tropper haar vertelde: "Als je mijn lusten vervult, dan vervul ik jou lusten en je hebt een bekering nodig".
De joodse blog, failedmessiah.com, vertelde dat haar bekerings-proces vorige week zou voltooien maar was op het laatste minuut afgewezen door een joodse religieuze rechtbank. Rabbijn Tropper was niet bereikbaar voor commentaar maar volgens anonieme bronnen voelt de rabbijn zich slachtoffer en misbruikt door de vrouw Orand.
Aan het einde van het rapport is vermeld dat in het begin van de maand, Rabbijn Tropper van zijn positie als het hoofd van the Eternal Jewish Family organization aftrad, die zich met bekeerlingen bezig hield. The Eternal Jewish Family organization, een op geld gebaseerde organisatie houdt zich voornamelijk bezig met het bekeringen van niet-joden tot het Jodendom die een relatie hebben met een jood/jodin.
Rabbi Tropper die zichzelf de titel van gaon ("meest geleerde") had gekregen door de ultra orthodoxe joodse pers, vanwegens zijn inspanningen en commentaar tegen de "infiltratie" van niet-joden in de mensen van de staat Israël.
De 59 jaar-oude rabbijn Tropper is de stichter van the Eternal Jewish Family organization en zocht om strikte universele richtlijnen voor het bekeringsproces tot het Jodendom te creëren. De velen Joodse sekten hanteren verschillende richtlijnen voor het bekeringsproces tot het Jodendom.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1137435.htmlDe sex tapes van rabbijn Tropper.tape 1--------
Wat een
scandal, dat er misbruik wordt gemaakt van een vrouwtje die oprecht wil bekeren. En "knijpen", hoe ziek.

²
[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 30-01-2010 21:24:29 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines]Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma