carnavalquote:Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat is er mis met majorettes, ik ken dat niet uit de regio waar ik woon.
ik heb iemand die dat voor me doetquote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ehm juist![]()
Moussy gaat ook zo poetsen
Waarom precies wilde je dat dan niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef Stali het volgende:
Overigens moet ik bekennen dat toen mijn dochter met het idee kwam om op majorette te gaan ik daar niet blij mee was. Heb het weliswaar niet verboden maar heb haar gewoon warm gemaakt voor een andere sport. Maar kennelijk maak ik me er dus ook wel schuldig aan.
Het hele kamp zit er op.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat is er mis met majorettes, ik ken dat niet uit de regio waar ik woon.
heb je genoeg aan 1 hulp?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard, de meid wil ook wel eens een vrije zondag!
Uiteraard niet, maar de manier waarop je vertelt over het door jou gerealiseerde kan je wel een Hyacinth Bucket look-a-like maken.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
Je mag dus wel het beste voor je kind wensen, maar dat werkelijk realiseren maakt je een snob?
Nou ja zeg.. Foei. Dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Het hele kamp zit er op.
Van die kinderen die ook in haar klas zitten en op vijfjarige leeftijd al op hakjes en opgemaakt met makeup naar school werden gebracht.
je mag best in een leuke villawijk gaan wonen, en het beste gunnen voor je kind. maar als je kind komt met het initiatief "he ik wil op voetbal" dat afdoen met "nee jij gaat op hockey, net als je vrinden" ...... tja ......quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het overigens wel grappig dat iedereen zo over Draaijer valt, hoewel dat misschien ook deels komt door de manier waarop hij het brengt, maar het gros van de posters zou met een gezin, als ze konden kiezen tussen wonen in een "kansenwijk" of wonen in een "villawijk" voor die laatste keuze gaan, om diverse redenen, en zelfs misschien wel omdat de schoon in die "villawijk" beter is dan die in de "kansenwijk".
Je mag dus wel het beste voor je kind wensen, maar dat werkelijk realiseren maakt je een snob?
Heeft niets specifiek met carnaval te maken.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
carnaval? dat is toch meer voor het gepeupel
Klopt maar ondertussen studeert "Sheridan" wel mooiquote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar de manier waarop je vertelt over het door jou gerealiseerde kan je wel een Hyacinth Bucket look-a-like maken.
Er zullen altijd mensen blijven happen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dit wel een zeer vermakelijk topic
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt maar ondertussen studeert "Sheridan" wel mooi
Volgens mij zijn hier net zoveel ouders die zich helemaal rot zouden schrikken als hun kind op hockey ipv voetbal zou willen, en er ook alles aan zouden doen om het kind vervolgens bij hockey weg te leiden in de richting van voetbal.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je mag best in een leuke villawijk gaan wonen, en het beste gunnen voor je kind. maar als je kind komt met het initiatief "he ik wil op voetbal" dat afdoen met "nee jij gaat op hockey, net als je vrinden" ...... tja ......!
Kan je het niet een beetje opbouwen? Dit is wel een stevige spiegel. Stel je nou toch voor dat iemand je kind voor kakker zou aanzien. Wanstaltelijkquote:Op zondag 31 januari 2010 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier net zoveel ouders die zich helemaal rot zouden schrikken als hun kind op hockey ipv voetbal zou willen, en er ook alles aan zouden doen om het kind vervolgens bij hockey weg te leiden in de richting van voetbal.
Maar dat mag wel??
Buiten andere punten waarvoor ik bewust voor de huidige school heb gekozen. Denk ik wel dat een ieder dat doet kijken naar wie/wat er op een school zit.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Het hele kamp zit er op.
Van die kinderen die ook in haar klas zitten en op vijfjarige leeftijd al op hakjes en opgemaakt met makeup naar school werden gebracht.
Sport is per definitie iets wat je niets aan hebt, behalve voldoende beweging krijgen en proberen goed er in te zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Heeft niets specifiek met carnaval te maken.
Wel met fanfare. Maar ik vond het gewoon niks. Het is ook geen "sport" waar je echt iets aan hebt vind ik.
Dit is precies wat ik eerder ook bedoelde he.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier net zoveel ouders die zich helemaal rot zouden schrikken als hun kind op hockey ipv voetbal zou willen, en er ook alles aan zouden doen om het kind vervolgens bij hockey weg te leiden in de richting van voetbal.
Maar dat mag wel??
Je bent het dus eens met mijn oppervlakkige punt..quote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Buiten andere punten waarvoor ik bewust voor de huidige school heb gekozen. Denk ik wel dat een ieder dat doet kijken naar wie/wat er op een school zit.
Ik woon in een wijk waar behoorlijk veel moslims zitten. Prima mensen geen gedonder in de buurt ( iets met niet jatten uit de eigen buurt enzo* flauw grapje
)
Toch heb ik de scholen hier in de buurt allemaal niet bezocht daarom omdat ik graag wil dat mijn kind met een andere soort mensen omgaat.
Nu zal ze best wel vriendjes en vriendinentjes krijgen die moslim zijn en heb ik geen probleem mee, maar ik wil toch wel duidelijk onderscheid maken in onderwijs en wellicht zo sturen dat ze met een ook ander soortig volk om het maar even plat te zeggen omgaat.
Sorry, en nee.... mijn zoon is geen kakker, maar soms valt dat niet opquote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kan je het niet een beetje opbouwen? Dit is wel een stevige spiegel. Stel je nou toch voor dat iemand je kind voor kakker zou aanzien. Wanstaltelijk
Golf is business. Veel deals worden geclosed op de golfbaan. Maar dan zal Golf wel weer geen sport zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Sport is per definitie iets wat je niets aan hebt, behalve voldoende beweging krijgen en proberen goed er in te zijn.
Nee. Dat is net zo inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat mag wel??
in een bepaald opzicht wel ja, alleen vind ik je manier van ejzelf profileren soms wat knullig.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je bent het dus eens met mijn oppervlakkige punt..
true.. soms opzettelijk en soms is het gewoon geen makkelijk onderwerp om uit te leggenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
in een bepaald opzicht wel ja, alleen vind ik je manier van ejzelf profileren soms wat knullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |