abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77476481
Maar goed, draaijer heeft toch al gezegd dat het de eigen keuze van z'n kinderen is, ipv wat hij in #1 beweerde, dus wat maakt het uit om nog verder te discussieren.
pi_77476489
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:01 schreef draaijer het volgende:

[..]

ok lieve mensen what is next?
Nieuw standpunt?
Ik heb een vraag. Tot welke klasse zouden jullie jezelf scharen?

Zelf behoor ik tot de middenklasse en ben daar tevreden mee.
Jij bent ambitieuzer en ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom je daar zo op aangevallen wordt.
pi_77476530
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
Maar goed, draaijer heeft toch al gezegd dat het de eigen keuze van z'n kinderen is, ipv wat hij in #1 beweerde, dus wat maakt het uit om nog verder te discussieren.
repeat.. vat je hem? \o/ Spreek je uit als repiet boem lauw grapje over hetgeen je nog steeds niet begrijpt
pi_77476602
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij bent ambitieuzer en ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom je daar zo op aangevallen wordt.
Dank. Ik begrijp het ook niet. Maar ik weet wel dat de mensen die mij begrijpen in de minderheid zijn.

Ik vind het heel moeilijk om een klasse te formuleren. Om even comfortabel arrogant te zijn, denk ik na het lezen van heel veel emotionele reacties in dit topic, dat ik de middenklasse aan het ontgroeien ben.

Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:10:33 #255
5428 crew  miss_sly
pi_77476639
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er niets mis met ambitieuzer zijn, ook niet wat betreft de wensen die je hebt over het leven van je kind. Het is meer een kwestie van toon en muziek die de tegenstand oproept, denk ik.
En wat mij betreft heb ik het idee dat hij wat star is in hoe hij wil verwezenlijken dat zijn kinderen worden zoals hij graag zou willen. Then again hoop ik dat als zijn kinderen het toch anders willen, ze dat ook voor elkaar zullen boksen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77476643
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Op een discussieforum?
Ik vermaak me uitstekend hoor.
Het was ook een grapje.. Fijn te zien dat ie ehm.. niet is aangekomen.. Neem het wel luchtig op hoor
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:11:25 #257
5428 crew  miss_sly
pi_77476666
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dank. Ik begrijp het ook niet. Maar ik weet wel dat de mensen die mij begrijpen in de minderheid zijn.

Ik vind het heel moeilijk om een klasse te formuleren. Om even comfortabel arrogant te zijn, denk ik na het lezen van heel veel emotionele reacties in dit topic, dat ik de middenklasse aan het ontgroeien ben.

Dus emotie is middenklasse?
  zondag 31 januari 2010 @ 14:13:07 #258
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77476715
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het was ook een grapje.. Fijn te zien dat ie ehm.. niet is aangekomen.. Neem het wel luchtig op hoor
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77476730
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dus emotie is middenklasse?
Buitengewoon creatieve interpretatie.. Jij wil ook alleen maar lezen wat je wil horen
pi_77476775
Lieve mensen kom nog even door met wat vragen of standpunten. Dit topic is bijna vol..
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 14:15:42 #261
7074 moussy
kuttekop
pi_77476809
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je leest niet eens goed hier, er zijn al meerde mensen geweest (oa. ikzelf) die aangegeven hebben dat we allemaal gewoon het beste voor onze kinderen willen en dat we dat allemaal op onze eigen manier doen. Alleen zijn er mensen die dat met minder arrogantie en hooghartigheid doen.

Maar ga lekker door met om je heen slaan, het siert je..
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 31 januari 2010 @ 14:17:12 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77476850
ik vind dit wel een zeer vermakelijk topic
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_77476853
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er niets mis met ambitieuzer zijn, ook niet wat betreft de wensen die je hebt over het leven van je kind. Het is meer een kwestie van toon en muziek die de tegenstand oproept, denk ik.
En wat mij betreft heb ik het idee dat hij wat star is in hoe hij wil verwezenlijken dat zijn kinderen worden zoals hij graag zou willen. Then again hoop ik dat als zijn kinderen het toch anders willen, ze dat ook voor elkaar zullen boksen.
Hier kan ik me in vinden. Te star is nooit goed maar dat geeft kinderen iets om zich tegen af te zetten als ze dit willen.

Overigens moet ik bekennen dat toen mijn dochter met het idee kwam om op majorette te gaan ik daar niet blij mee was. Heb het weliswaar niet verboden maar heb haar gewoon warm gemaakt voor een andere sport. Maar kennelijk maak ik me er dus ook wel schuldig aan.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:17:54 #264
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77476874
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dit wel een zeer vermakelijk topic

Ik hoop dattie snel vol is, ik moet zo even mijn 4 badkamers gaan poetsen
pi_77476878
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:15 schreef moussy het volgende:

[..]

Je leest niet eens goed hier, er zijn al meerde mensen geweest (oa. ikzelf) die aangegeven hebben dat we allemaal gewoon het beste voor onze kinderen willen en dat we dat allemaal op onze eigen manier doen. Alleen zijn er mensen die dat met minder arrogantie en hooghartigheid doen.

Maar ga lekker door met om je heen slaan, het siert je..
Creatieve interpretaties vieren hoogtij. Sommige van jullie zijn er zelfs van overtuigd dat mijn kinderen geen keuze hebben. Tevens dat ik een 1 of andere gouden lepel heb gekregen.. Allemaal onzin.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:18:40 #266
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77476901
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 14:18:47 #267
5428 crew  miss_sly
pi_77476907
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:13 schreef draaijer het volgende:

[..]

Buitengewoon creatieve interpretatie.. Jij wil ook alleen maar lezen wat je wil horen
ik interpreteer niet, ik stel je een vraag. Gewoon simeplweg, een vraag. Zonder smiley's, ondertoon, insinuaties, een vraag. ik zou graag een normaal antwoord zien, dus, niet zoiets als wat je gepost hebt.
pi_77476911
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Hier kan ik me in vinden. Te star is nooit goed maar dat geeft kinderen iets om zich tegen af te zetten als ze dit willen.

Overigens moet ik bekennen dat toen mijn dochter met het idee kwam om op majorette te gaan ik daar niet blij mee was. Heb het weliswaar niet verboden maar heb haar gewoon warm gemaakt voor een andere sport. Maar kennelijk maak ik me er dus ook wel schuldig aan.
Wat verschikkelijk fout dat je dat doet. Je kinderen hebben dus geen eigen keuze. Belachelijk.
Ik zou het ook doen
pi_77476922
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef Stali het volgende:

[..]

wat is er mis met majorettes, ik ken dat niet uit de regio waar ik woon.
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 14:19:30 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_77476929
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:18 schreef draaijer het volgende:

[..]

Creatieve interpretaties vieren hoogtij. Sommige van jullie zijn er zelfs van overtuigd dat mijn kinderen geen keuze hebben. Tevens dat ik een 1 of andere gouden lepel heb gekregen.. Allemaal onzin.
Dat is wat je hier blijkbaar zelf neerzet, de aanname's komen niet uit de lucht vallen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77476953
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik interpreteer niet, ik stel je een vraag. Gewoon simeplweg, een vraag. Zonder smiley's, ondertoon, insinuaties, een vraag. ik zou graag een normaal antwoord zien, dus, niet zoiets als wat je gepost hebt.
Dan vind ik het een enorm naieve vraag.NEE natuurlijk niet.. Staat volkomen los van elkaar
pi_77476966
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Doe je dat zelf?
  zondag 31 januari 2010 @ 14:21:07 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77476981
Ik vind het overigens wel grappig dat iedereen zo over Draaijer valt, hoewel dat misschien ook deels komt door de manier waarop hij het brengt, maar het gros van de posters zou met een gezin, als ze konden kiezen tussen wonen in een "kansenwijk" of wonen in een "villawijk" voor die laatste keuze gaan, om diverse redenen, en zelfs misschien wel omdat de school in die "villawijk" beter is dan die in de "kansenwijk".

Je mag dus wel het beste voor je kind wensen, maar dat werkelijk realiseren maakt je een snob?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77476984
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat is wat je hier blijkbaar zelf neerzet, de aanname's komen niet uit de lucht vallen.
Ehm juist

Moussy gaat ook zo poetsen
  zondag 31 januari 2010 @ 14:21:22 #275
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77476990
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Doe je dat zelf?
Uiteraard, de meid wil ook wel eens een vrije zondag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')