geen idee,quote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef Stiemie het volgende:
Ik vind deze dingen erg leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou erg moeiljk om te maken voor iemand die nog nooit een haaknaald vn dichtbij heeft gezien?
Daar heb ik volgens mij zelfs een foto van. Het zag er heerlijk truttig uitquote:Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Hoogtepunt was het 'simultaan een zooltje haken'Om te kijken of we het aan elkaar uitgelegd kregen.
Ik hoop de mijne thuis te kunnen laten nav vanmiddag.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
zijn er bij de haakmeet ook 'een zooi kinderen' aanwezig eigenlijk?
Ik hou van truttig!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Daar heb ik volgens mij zelfs een foto van. Het zag er heerlijk truttig uit
Het was idd erg geslaagd en maar een beetje hectisch![]()
De mijne is er in ieder geval niet. Maar het is bij Troel thuis dus haar kinderen zullen er in ieder geval wel zijn Althans, dat lijkt me logisch..quote:Op zondag 7 februari 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
zijn er bij de haakmeet ook 'een zooi kinderen' aanwezig eigenlijk?
klinkt heel logischquote:Op zondag 7 februari 2010 22:20 schreef m@x het volgende:
[..]
De mijne is er in ieder geval niet. Maar het is bij Troel thuis dus haar kinderen zullen er in ieder geval wel zijn Althans, dat lijkt me logisch..
Hoe coolquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef m@x het volgende:
Ik ben aan het bezemsteelbreien. Nouja, bij mij kan het beter lineaalbreien genoemd worden. Bij gebrek aan een mega-dikke breinaald gebruikt ik een lineaal om omheen te haken. In het begin echt een crime om te doen, maar nu ik de slag te pakken heb gaat het best snel en wordt het ook nog best leuk
28 februari!!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef Chell het volgende:
Volgens mij heb ik nog een haakmeet nodig![]()
Maar er is progressie! Na gister alleen maar een ketting met hobbels, heb ik nu een soort van barbiesjaaltje met hobbels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |