quote:'Windows 8 verschijnt in juli volgend jaar'
http://tweakers.net/nieuws/65260/windows-8-verschijnt-in-juli-volgend-jaar.html?nb=2010-01-30&u=1500
Door Willem de Moor, zaterdag 30 januari 2010 13:51, views: 29.266
De opvolger van Windows 7 zou in juli 2011 moeten verschijnen, aldus een oud-werknemer van Microsoft. Hij publiceerde een tabel met verschijningsdata van bestaande en toekomstige Microsoft-producten op een blog.
De naam van de opvolger is nog niet bekend: in lijn met Windows 7 staat de volgende versie van Microsofts besturingssysteem vooralsnog alleen te boek als Windows 8. In het document dat ontwikkelaar Chris Green, tot voor kort werkzaam bij Microsoft, op een Msdn-blog publiceerde, wordt de rtm-datum van Windows 8 en de ondersteuningsperiode voor het besturingssysteem genoemd. Vanaf 1 juli 2011 zou he
Heel simpel, koop gewoon een Mac, dan loop je een versie voorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:54 schreef Deprater het volgende:
Ja zijn ze nou helemaal geschoffeld, ik heb Vista nog niet eens op de PC, ik loop al drie versies achter, dit haal ik nooit meer in, ik word gek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(…)
quote:do 11 feb 2010, 14:07
Windows 8 wordt ‘totaal anders’
AMSTERDAM - De volgende versie van het besturingssysteem van Microsoft wordt “totaal anders dan wat mensen normaal gesproken verwachten van Windows.”
Dat schreef een medewerker van het softwarebedrijf in een blogpost die kort na publicatie offline werd gehaald.
De anonieme auteur van de blogpost op de officiële ontwikkelaarsite van Microsoft msdn.com, geeft verder weinig details over hoe de volgende versie er uit gaat zien.
Volgens hem of haar kijken de ontwikkelaars goed naar wat mensen willen en zal het “de manier waarop mensen met pc’s omgaan veranderen.”
Ook over een mogelijke naam van de volgende versie wordt niets prijsgegeven; de auteur heeft het alleen over ‘windows.next’
Ik ben benieuwd.quote:
Tja, nogal logisch dat ze zeggen dat het totaal anders wordt.quote:
Net als het gerucht van de release date van win 8 onzin is, is ook dat nieuwsbericht onzinquote:
Nu je het zegt, ik heb met Windows 7 nog geen enkel blauw scherm gehad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:52 schreef Lastpost het volgende:
Windows 7 is hier stabiel, geen blauwe schermen of vreemde reboots meer en blijft vlot.
Dat is sowieso al een verademing na al die vorige versies.
Same here..quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:52 schreef Lastpost het volgende:
Windows 7 is hier stabiel, geen blauwe schermen of vreemde reboots meer en blijft vlot.
Dat is sowieso al een verademing na al die vorige versies.
Ik heb eigenlijk sinds de launch van windows 7 ook geen BSOD ' s of andere gekkigheden gehad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb met Windows 7 nog geen enkel blauw scherm gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |