quote:
Ja en dan kan ik het weer opnieuw installerenquote:
wachttijd is nu een uur. ik heb je voorgerecht meebesteldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef -moppie- het volgende:
Wij moesten vorige week zondag trouwens 1,5 uur wachten op de meneer van Oriental die ons eten kwam brengen. Volgende keer gratis voorgerecht...
moet er eerst ohoorlog zijn ..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:29 schreef -moppie- het volgende:
vrede op fohok, vrehede op fohok....
ja maar..quote:
ik kom vanaf nu niet meer uit brabant.quote:
Nee, eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:11 schreef FUFR het volgende:
nog wat verkocht?
Zachte G Limburg enzo..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kom vanaf nu niet meer uit brabant.
das ook goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet...
Wel praatjes
quote:
hehehe geniaalquote:
wij zullen niet buigen...toont verzet dapper volk!quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij zullen niet buigen...toont verzet dapper volk!
wat denk je zelf?quote:
Ik denk niets.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat denk je zelf?![]()
Maar echt, het is niet normaal druk op zondag in de AH, winkel gaat om 4 uur open en dan staat er al een horde mensen te wachten
helemaal niks?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk niets.
Ga dan op een andere dag
Nee ik ben dom.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helemaal niks?![]()
ik was zaterdag te moe en ik had geen eten voor de beestjes meer, dus moest ik gisteren wel.
flinke halsketting...wel spuuglelijkquote:
hier ligt iets van 10cm ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 10:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, al is het hier nu wel hard gaan sneeuwen
In het vervolg gewoon weer ,zoals normaal, op zaterdag boodschappen doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee ik ben dom.
Dat is minder dan, die in Nuenen is ook open op Zaterdag of die XL in het WCW te Eindhoven, misschien hoef jij daar niet zo lang te wachten
Ik weet van niets? Ik ben dom gaf ik al aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In het vervolg gewoon weer ,zoals normaal, op zaterdag boodschappen doen.
Nog iets meegekregen van die schietpartij (dat was toch in S&B?)
Had het gevindquote:Op maandag 1 februari 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ekers-supermarkt.ece
Hier begint het net weerquote:Op maandag 1 februari 2010 11:24 schreef -moppie- het volgende:
Het is hier weer opgehouden![]()
![]()
maar voor hoelang.....
Mooi is dat he.. Lola en Fleur staan ook de hele tijd of tegen de tuindeuren aan of ze zitten saampjes in de vensterbank te kijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef Juup© het volgende:
De katten vinden die enorm grote sneeuwvlokken wel leuk hoor ikSlaan telkens met hun poten tegen het raam om de vlokken te pakken
En zelfs de hoeders van de kerk.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef amaranta het volgende:
zou ze voor de kerk trouwen? En zo ja wat zou de priester dan zeggen?
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En zelfs de hoeders van de kerk.
Kijken minzaam op haar schoonheid neer.
De bisschop zegt: dit is Gods werk.
Buigt z`n grijze hoofd en dankt de Heer.
Nog eens een keer.
Dank u, meneer.
Die kan zijn ogen niet van die dikke tieten af houden en verkracht later een misdienaartje.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef amaranta het volgende:
zou ze voor de kerk trouwen? En zo ja wat zou de priester dan zeggen?
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Colt had zaterdagavond een wc-rol op de salontafel laten staan (bij gebrek aan papieren zakdoekjes), was feest toen we gisterochtend uit bed kwamen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:
Osteopaat bezocht met Fabian. Fabian ligt nu gewoon te slapen! OVERDAG!!
(rechtop in de maxicosi!!)
wat doet een osteopaat precies?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:
Osteopaat bezocht met Fabian. Fabian ligt nu gewoon te slapen! OVERDAG!!
(rechtop in de maxicosi!!)
ik heb gisteren mijn nagels lichtroze gelakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
aap de na heeft ook zo'n stempelsetje van essence gekocht, maar ik ben er niet zo hendig is als SQ.
SQ waar bestel jij andere platen met figuurtjes?
Je hebt groot gelijk. Proberen snel even een keer Fabian te komen bewonderen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
hulde
kattenreismand is weg, voederbewaarbak staat er nog
Meestal zijn er toch wat meer behandelingen nodig om het resultaat te behouden.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:43 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vrijdag een afspraak staan. Maar hopelijk is hij niet meer nodig.
HEb wat tips en tricks gekregen, zoals die rechtopstaande maxicosi. En hij slaapt.
Hij ontspande (fabian dus) gewoon tijdens de sessie, en op gegeven moment kwam er zelfs een zucht van verlichting, dat was echt wel mooi
Hij nam ook de woorden, koemelkallergie en reflux in de mond, maar laten we hopen dat het dat niet is
Ha, lekker makkelijk danquote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij zit in hetzelfde pand als mijn verloskundige
Evi heeft eeuhmmmm iets van 5 sessies gehad geloof ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:48 schreef amaranta het volgende:
http://www.osteopathie-eindhoven.nl/
Juup, hoeveel sessies hebben jullie gehad?
Herstel, 4.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Evi heeft eeuhmmmm iets van 5 sessies gehad geloof ik.
Evi staat op de verzekering van DuchessX, maar de sessies staan idd los van die verzekering. Evi heeft haar eigen verzekering al staat zij bij DuchessX erbij geschreven.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:51 schreef amaranta het volgende:
Oke.
Gaat dat trouwens via 'haar eigen verzekering'? (die van je dochter dus)
Ik ga namelijk ook voor mezelf naar de osteopaat en daar is de maximale vergoeding al op zeg maar.
Maar de sessie van Fabian staan toch los van de mijne?
Lijkt mij dat Fabian inderdaad los staat van jouw verzekering. Werkt het bij jou ook goed Ama?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:51 schreef amaranta het volgende:
Oke.
Gaat dat trouwens via 'haar eigen verzekering'? (die van je dochter dus)
Ik ga namelijk ook voor mezelf naar de osteopaat en daar is de maximale vergoeding al op zeg maar.
Maar de sessie van Fabian staan toch los van de mijne?
Geniet er maar van zolang het duurt, onze druktemaakster wordt steeds luidruchtiger en ik merk dat ik er vandaag niet tegen kan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
Het is gewoon helemaal stil. Ik ben dat echt niet gewend, dat Fabian wakker is en dat hij gewoon stil is.
dat dacht ik al, eva en fabi, hebben ook hun eigen nummer, maar het valt onder mijn verzerking.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Evi staat op de verzekering van DuchessX, maar de sessies staan idd los van die verzekering. Evi heeft haar eigen verzekering al staat zij bij DuchessX erbij geschreven.
Ik ook niet, zal niet nodig geweest zijn. Lekker rustig.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:02 schreef -moppie- het volgende:
Heb je Feb nog kunnen helpen Juup? Heb er niks meer over gehoord.
Bij ons koste het ¤65,- per sessie.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat dacht ik al, eva en fabi, hebben ook hun eigen nummer, maar het valt onder mijn verzerking.
Het helpt wel ja moppie, ik heb voor mezelf nog 1 sessie nodig denk ik. de pijn is bijna helemaal weg.
Ik ben er via mijn verloskundige gekomen. Toen ik 'klaagde' over mijn beenpijn dacht zij dat de osteopaat wel zou kunnen helpen.
En het heeft ook geholpen tijdens de zw.schap, maar na een bevalling kan het weer terug komen, en vandaar dat ik weer op bezoek ben bij de goede man.
maar je krijgt maar iets van 240 euro vergoed van de verzekering, en 1 sessie kost al gauw 85 euro
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:09 schreef -moppie- het volgende:
Fijn dat het werkt voor jou en wellicht ook voor Fabi.
85 euro voor een sessie is wel goed geld, maar ja, als het helpt.
Hoef je overigens niet door iets of iemand worden doorverwezen wil je die 240 euro vergoed krijgen?
de onze heeft dat ookquote:Op maandag 1 februari 2010 12:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
mits de osteopathie een contract met het VGZ heeft in ons geval.
goed dat je het zegt...ik dacht al dat je de CV ketel bedoeldequote:Op maandag 1 februari 2010 12:26 schreef Juup© het volgende:
GVD ik ben mijn CV (Curriculum Vitae) kwijt, nu kan ik weer een nieuwe gaan opstellen
ga je solliciteren?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:26 schreef Juup© het volgende:
GVD ik ben mijn CV (Curriculum Vitae) kwijt, nu kan ik weer een nieuwe gaan opstellen
Ja en nee. Ja in de zin van, de opleiding die ik waarschijnlijk ga doen heeft mijn CV nodig, en ja waar ik ga solliciteren voor een stageplek hebben mijn CV nodig. En Nee, het is nog niet echt werk maat studeren vind ik.quote:
Speciaal voor jou erbij vermeldquote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed dat je het zegt...ik dacht al dat je de CV ketel bedoelde
Ben al klaar, al mijn certificaten en diploma's erbij gepakt. Mijn werkervaring was simpel want ik heb op twee kleine banen na alleen maar langere tijd bij 3 werkgevers gewerktquote:Op maandag 1 februari 2010 12:26 schreef Juup© het volgende:
ik wilde al vragen: waar heb je de ketel voor het laatst gezien?quote:
Goede vraag.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde al vragen: waar heb je de ketel voor het laatst gezien?
SPW 4, Opleiding volwassenenwerk voor ervaringsdeskundigen. Hier een voorbeeld van wat het ongeveer inhoud (alleen doe ik dan geen activiteitenbegeleider spelen e.d.).quote:
Werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:58 schreef -moppie- het volgende:
Leuk Juup, wat wil je er uiteindelijk mee doen?
wat goedquote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werken
Ik wil gaan werken als ervaringsdeskundige op het gebied van autisme binnen het GGzE, en op die manier mee helpen met het geven en bedenken van opleidingen, cursussen e.d.. Tevens wil ik mensen die net hun diagnose hebben gaan begeleiden dmv mijn ervaring. Ik ben van ver gekomen tot waar ik nu ben en die kennis en ervaring wil ik gaan inzetten voor anderen.
Vind ik zelf ook, de opleiding duurt maximaal 3 jaar maar kan soms in 2 jaar gedaan worden dus de kans is groot dat ik dat ga proberen. Tevens kan ik na 2 jaar doorstromen naar SPH 5 (HBO opleiding) en als het mij allemaal bevalt ga ik misschien dat doen, maar eerst dit maar eens proberen. Spannend na zoveel jaar thuis ineens 20 uur per week stage lopen en een volle dag naar school.quote:
dat doen ze wel hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef -moppie- het volgende:
Ben benieuwd, je moet nu eerst nog afwachten of het UWV meewerkt dus?
tip: google account aanmaken en alle belangrijke toelie daar heen mailen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben al klaar, al mijn certificaten en diploma's erbij gepakt. Mijn werkervaring was simpel want ik heb op twee kleine banen na alleen maar langere tijd bij 3 werkgevers gewerkt![]()
Nu op drie verschillende plekken opgeslagen en ook nog uitgeprint, dus moet goed zijn nu.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef FUFR het volgende:
en zie mij es enthousiast en zonder enige lulligdoenerij met Juup praten
Helemaal niet, ik doe ook lullig tegen jou, SQ, artic. ik discrimineer heul nietquote:Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat was toch ook het probleem.
Je doet alleen lullig tegen BB![]()
Gezellig dat je er ook bent FUFR, ik was al bang dat je niet meer zou komen.
Heuh, ik citeer alleen de desbetreffende persoon. Ik heb nergens last van.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik doe ook lullig tegen jou, SQ, artic. ik discrimineer heul niet![]()
Overigens vaak niet lullig bedoeld, eerder kritisch of met een niet opgemerkte korrel zout.
Ik had diverse date's vanmorgen en ben vergeten dat te melden.
ik wel trut, kom maar op.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heuh, ik citeer alleen de desbetreffende persoon. Ik heb nergens last van.![]()
En als ik oorlog wil maken dan wil niemand meedoen.... miewiewiew
en tegen mijquote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik doe ook lullig tegen jou, SQ, artic. ik discrimineer heul niet![]()
Overigens vaak niet lullig bedoeld, eerder kritisch of met een niet opgemerkte korrel zout.
ik ben nu niet meer in de mood, hoofdpijn enzoquote:Op maandag 1 februari 2010 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wel trut, kom maar op.
Weekend overwinnings:
Boeffie piept voortaan als ie naar buiten wil!
Hij kan trouwens slecht zonder slaap, moest vanwege draaisels tot zondagochtend 6 uur wakker blijven en heeft de hele dag lopen gapen
jou ook natuurlijk, onze topique-allochtoonquote:
hmpfquote:Op maandag 1 februari 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ben nu niet meer in de mood, hoofdpijn enzo![]()
Niet fit, zin in weekend, maar verder wel goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik ben nu niet meer in de mood, hoofdpijn enzo![]()
Ha Levi, hoe is het?
Weekend? Bijna?
Hoest met de nieuwe casa, vordert het al een beetje?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niet fit, zin in weekend, maar verder wel goed.
Je doet niet lullig tegen me...je bent lulligquote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
miewieuwieuwquote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je doet niet lullig tegen me...je bent lullig
omdat ie FUFR isquote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
miewieuwieuw
waarom is FUFR lullig Artic?
kijk, onderbouwing, dat mag ik graag zien!quote:
Vorderen, nee, niet echt. Althans, het gaat gewoon in ons eigen tempo en dat vinden we wel prima eigenlijk. Van de badkamer zijn nu alle oorspronkelijke muren gestuct en we hebben een nieuw muurtje gemetseld tussen het bad en de inloopdouche. Verder liggen alle leidingen en moet er nog wat beton gestort worden. Voordeel van dit tempo is dat ik de tijd heb om mijn zin te krijgen wat het tegelen betreft. V is het al bijna met me eens over of de tegels horizontaal (wil ik) of verticaal (wilde hij) geplakt moeten worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hoest met de nieuwe casa, vordert het al een beetje?
klinkt goed, je gaat het vast winnen van V.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vorderen, nee, niet echt. Althans, het gaat gewoon in ons eigen tempo en dat vinden we wel prima eigenlijk. Van de badkamer zijn nu alle oorspronkelijke muren gestuct en we hebben een nieuw muurtje gemetseld tussen het bad en de inloopdouche. Verder liggen alle leidingen en moet er nog wat beton gestort worden. Voordeel van dit tempo is dat ik de tijd heb om mijn zin te krijgen wat het tegelen betreft. V is het al bijna met me eens over of de tegels horizontaal (wil ik) of verticaal (wilde hij) geplakt moeten worden.![]()
Nu nog even hem zo gek krijgen de tegels in verband te tegelen ipv ouderwets recht toe recht aan.
Jullie doen me denken aan het stel wat vorige week op de tv was bij het programma (weet niet hoe het heet, met John Wililams).quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vorderen, nee, niet echt. Althans, het gaat gewoon in ons eigen tempo en dat vinden we wel prima eigenlijk. Van de badkamer zijn nu alle oorspronkelijke muren gestuct en we hebben een nieuw muurtje gemetseld tussen het bad en de inloopdouche. Verder liggen alle leidingen en moet er nog wat beton gestort worden. Voordeel van dit tempo is dat ik de tijd heb om mijn zin te krijgen wat het tegelen betreft. V is het al bijna met me eens over of de tegels horizontaal (wil ik) of verticaal (wilde hij) geplakt moeten worden.![]()
Nu nog even hem zo gek krijgen de tegels in verband te tegelen ipv ouderwets recht toe recht aan.
je bedoelt dat programma waarbij mensen niet aan de verbouwing toekomen en notabene een luie negert komt vertellen hoe het moet?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jullie doen me denken aan het stel wat vorige week op de tv was bij het programma (weet niet hoe het heet, met John Wililams).
nee, niet dat programma. Anders, waarbij die neger altijd langskomt met die andere man die dan gaat vertellen wat er moet gebeuren enzo en of ze het goed doen. Volgens mij gaan ze het huis na verbouwing ook altijd taxeren.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bedoelt dat programma waarbij mensen niet aan de verbouwing toekomen en notabene een luie negert komt vertellen hoe het moet?
oh dat, dat soort programma's kijk ik niet, evenals de schuldensaneerprogramma's, verbouwings e.d.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, niet dat programma. Anders, waarbij die neger altijd langskomt met die andere man die dan gaat vertellen wat er moet gebeuren enzo en of ze het goed doen. Volgens mij gaan ze het huis na verbouwing ook altijd taxeren.
flauwe regelsquote:Op maandag 1 februari 2010 16:00 schreef -moppie- het volgende:
mag niet filmpjes kijken hier
Maar dat wordt niet door John Williams gepresenteerd.quote:
Dat bedoel ik! En dan heb je ineens een hele andere indeling van je bovenverdieping en de trap met een kwart de verkeerde kant uit.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dat wordt niet door John Williams gepresenteerd.Hij presenteert "Dubbeltje op z'n kant" en "Help, mijn man is ..."
Maar ik moest van de week ook wel aan Bouwval gezocht denken, met die vent die "ja" zei om van het gezeik van z'n vriendin af te zijn en vervolgens ijskoud "nee" deed.Ik kon er wel om lachen, maar zelf zou ik zo'n vent allang buiten gezet hebben.
Dat laatste.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef -moppie- het volgende:
En daar was JW toch bij of ben ik nou gek?!
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat laatste.
Je hebt toch een hoop toetjes nodig om in een van deze 2 JW te zien:
[ afbeelding ]
gedoemd te mislukken, ik vond het echt misselijk van hem dat hij gewoon stiekem de trap met de draai de andere kant op had besteld. zag er niet uit. Daarnaast, wat heb je nou in hemelsnaam aan een brede gangquote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! En dan heb je ineens een hele andere indeling van je bovenverdieping en de trap met een kwart de verkeerde kant uit.
Zouden ze het samen overleefd hebben?
ik vind hem zoon ontzettende kontenkruiper en dat slaat niet op zijn geaardheid.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
boeie, het is gewoon leuk om te kijken!
ik ook, best goed spul voor pure chocolaquote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef FUFR het volgende:
die is dan weer wel leuk, wij worden smorgens door Sam gewekt...
Je doet je ogen open, ziet haar en hoor incl. limburgs accentt: lekker vroeg he?
overigens erg lekker, HET TOETJE![]()
wij hadden die via Buzzer een maandje voor de launch al binnengekregen.
ik had hem op dat moment het huis al uitgetrapt.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
gedoemd te mislukken, ik vond het echt misselijk van hem dat hij gewoon stiekem de trap met de draai de andere kant op had besteld. zag er niet uit. Daarnaast, wat heb je nou in hemelsnaam aan een brede gang
PM je adres even, ik kom bij jullie etenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef -moppie- het volgende:
ik ga zo allemaal kleine gehaktballetjes maken heb ik bedacht.
met knoflook, sambal, uitje, peper&zout natuurlijk, beschuitje en eitje erdoor.
zou dat lekker zijn bij de zuurkoolstamp?
zuurkool over van gisteren maar ik heb echt niet alweer zin in rundersaucijsjes
Echt waar?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PM je adres even, ik kom bij jullie eten
tuurlijk niet...waar zie je me voor aanquote:
Geen idee, heb je nog nooit gezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk niet...waar zie je me voor aan
houden zo...dan valt het nooit tegenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geen idee, heb je nog nooit gezien.
De opleiding zal het leren, ben zelf ook benieuwd.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
Goedemorgen!
Veel succes Juup!
Maar kun je die ellende van die mensen bovenop die van jezelf wel hebben?
Ik heb vrienden die ook zoiets doen en heb bij hen zo mijn twijfels. Je moet het boek savonds wel af kunnen sluiten en je eigen leven oppakken zonder de ellende van derden in je huis toe te laten.
Voorbeeld: vriend doet zulk werk maar zit zelf nog helemaal in de knoop na de door hem veroorzaakte dood van zijn vriendin. Ik vraag me dan ook wel eens af wie van de 2 nu eigenlijk daar in therapie is.
Edit: na de brand aldaar waarbij een bewoner overleed had hij notabene therapie nodig terwijl hij niet schuld had aan of in de buurt was van het ongeval.
das minder man, beterschap met de kleine, niet kunnen poepen, the horror!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef Juup© het volgende:
Zo, net terug van de kinderarts. Evi wil maar niet poepen en nu heeft zij een mini klysma gekregen. Nog geen 3 minuten later kwamen er keiharde bijna zwarte drollen uit, arme dameHopelijk gaat het nu wat beter, krijbgt voorlopig een hele lage dosis laxerend middel om de stoelgang in beweging te houden.
quote:sphyghotish
psychotischquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het nerd it taal was.
Oud, maar wel leukquote:Op maandag 1 februari 2010 21:43 schreef FUFR het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)misbruik_komkommers/
Van mij hoeft het nietquote:
Like i carequote:
precies wat iedereen denkt bij je 'avonturen'quote:
mogguh mup, koffie?quote:
musli?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lekker!
Zit aan mn ontbijtje, yoghurt met musli
Die staat hier klaar voor je jongedamequote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
muesli dan.
luister jongeman, waar blijft mijn koffie?
duh, jij vraagt of ik koffie wil, ik wil het en dan moet ik het komen halen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die staat hier klaar voor je jongedame
Zijn contract is bijna afgelopen en hij heeft nog geen verlenging gekregen...nu is ie met een vage reden 'ziek'quote:
dan moet je hem? even gaan vertellen dat het niet slim is wat ie doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn contract is bijna afgelopen en hij heeft nog geen verlenging gekregen...nu is ie met een vage reden 'ziek'
Dat poepen heeft ze vast van dr moeder, jij bent daar toch ook zo goed in?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
Hopelijk gaat Evi snel goed poepen.
Hier hebben we A) Eva die minstens 5 keer per dag een luier volpoept. Ze poept meer dan da ze eet in ieder geval, waar haalt ze het vandaan?
En om het te compenseren een B) Fabi, die bijna niet poept.
Osteopaat was van korte duur. Wakker jongetje![]()
Hij hangt nu in de draagdoek maar das niet de bedoeling natuurlijk
A)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
Hopelijk gaat Evi snel goed poepen.
Hier hebben we A) Eva die minstens 5 keer per dag een luier volpoept. Ze poept meer dan da ze eet in ieder geval, waar haalt ze het vandaan?
En om het te compenseren een B) Fabi, die bijna niet poept.
Osteopaat was van korte duur. Wakker jongetje![]()
Hij hangt nu in de draagdoek maar das niet de bedoeling natuurlijk
te laat: hij heeft net te horen gekregen dat hij niet meer terug hoeft te komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je hem? even gaan vertellen dat het niet slim is wat ie doet.
Dat schijnt idd zo te zijn, ach het komt allemaal goed als zij meer gaat bewegen en ander voedsel met meer vezels gaat eten waar wij overigens al mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef amaranta het volgende:
achj\a, naar het schijnt poepen borstgevoede baby's veel minder
Hoe is het met het fifi/vivi (het is maar hoe je het schrijven wilt) hondje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef FUFR het volgende:
wat voor brokken geef je eva?
Als ze zoveel poept moet ze misschien iets voedzamers, is bij boeffie ook zo
vifiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe is het met het fifi/vivi (het is maar hoe je het schrijven wilt) hondje?
ja goed, beetje wild in de avonduren dus ik moet m af en toe effe terecht wijzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe is het met het fifi/vivi (het is maar hoe je het schrijven wilt) hondje?
heeft ie nog geen weet van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:22 schreef Juup© het volgende:
Kan ook tokkietaal gebruiken, dat wordt het "kuttenlikkertje".
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja goed, beetje wild in de avonduren dus ik moet m af en toe effe terecht wijzen.
Ook het jatten van pantoffels is nog in volle gang, je brengt er eentje terug naar de schoenenkast, haalt hij alvast een reserve. Kuthond = vlugger dan ik
Alles kleiner dan schofthoogte 25cm is voor mij een vivi hondjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vivi hondjes hebben zo'n rood strikje boven op t heuft
Dus jij bent een vivi hondje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vivi hondjes hebben zo'n rood strikje boven op t heuft
15x per dag wordt het minder hoor..quote:
doen we al, maar hij rent als een dolle richting pantoffels zodra de gangdeur open gaat, krijgt ie dat niet te pakken pakt ie mijn schoenen. Ik moet af en toe achter mn eigen schoenen aanrennen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat ie er niet bij kan.
tof hondjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
doen we al, maar hij rent als een dolle richting pantoffels zodra de gangdeur open gaat, krijgt ie dat niet te pakken pakt ie mijn schoenen. Ik moet af en toe achter mn eigen schoenen aanrennen.
sokken aandoen waar hij bij is is ook al onmogelijk, hij jat ze van je voet. Pantoffel aan? die jat ie stiekem ook.
net zo gezellig als @kantoorquote:
Heb je nog een tafel en stoel vrij?quote:
neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:00 schreef -moppie- het volgende:
hij bedoelt hier op Fok, Artic.
Jij hebt wat met allochtone dames hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
neehier op kantoor. heb nog 1 WP over, de andere is bezet door een mooie filipijnse.
Ik kom er aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
neehier op kantoor. heb nog 1 WP over, de andere is bezet door een mooie filipijnse.
Een Filipijnse, waar is de Chinees gebleven?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
*slikt opmerking over altijd hete ballen hebben in*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ts, echt niet.
Gisteren trouwens wel hele lekkere heeete ballen gemaakt gehad.
ik zeg altijd 'slof'.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef amaranta het volgende:
Pantoffel is een gaaf woord
We weten wel dat jij die altijd hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*slikt opmerking over altijd hete ballen hebben in*
I don't know, in het nagellaktopic?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef amaranta het volgende:
Waar is sq ?
Is dat er dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
I don't know, in het nagellaktopic?
net als inmiddels ex-collega die net binnen kwam stormenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net als inmiddels ex-collega die net binnen kwam stormen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net als inmiddels ex-collega die net binnen kwam stormen
schijnbaar nietquote:
ik praat in mijn slaap tegen jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik spreek nooit iemand van het Ehvn topic op amaranta na als wij op bezoek gaan.
jazekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een Filipijnse, waar is de Chinees gebleven?
Enne, heb deze wel tiets?
Maar jij denkt dus dat ze boos zijn door het miewiewiew gedoe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik spreek nooit iemand van het Ehvn topic op amaranta na als wij op bezoek gaan.
doe es picsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
jazeker, china connection is klaar met stage.
Oh wat een steek onder water zegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
in je pmquote:
Ik denk niets, ik ben dom dat heb ik toch al eerder aangegeven. Ik verkondig gewoon wat onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat ze boos zijn door het miewiewiew gedoe?
Ga je gang.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Oh wat een steek onder water zeg
laten we met zn allen Juup bellen
je weets ik heb je nummer he?quote:
doe ik ook, dit is ONZquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk niets, ik ben dom dat heb ik toch al eerder aangegeven. Ik verkondig gewoon wat onzin.
tis wa..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat ze boos zijn door het miewiewiew gedoe?
Ik weet van niets, maar bedankt dat jij mij niet lastig valtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weets ik heb je nummer he?
Maar ik zal je maar niet lastig vallen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
wat een schijtweer...wanneer gaat het nou eens sneeuwen?
Het is ook nooit echt winter in Nederland
ga de honden uitlatenquote:
voor jou een lange denk ik, voor mij overigens ook wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:59 schreef amaranta het volgende:
Was hèt nu een korte nacht of een lange?
Sorryquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:46 schreef FUFR het volgende:
ik vond het een kutnacht. slecht geslapen en werd om 8 uur al gebeld
da waarde gij niequote:
of een korte met weinig uurtjes slaapquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
voor jou een lange denk ik, voor mij overigens ook wel.
Dat kan ook, wilde Fabian niet slapen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
of een korte met weinig uurtjes slaap
Voor mij een gemiddelde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:59 schreef amaranta het volgende:
Was hèt nu een korte nacht of een lange?
Niet echt. En om 5 uur huilde hij zn zus wakker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat kan ook, wilde Fabian niet slapen?
Oh nee, en toen was het feest natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet echt. En om 5 uur huilde hij zn zus wakker.
ja en bezoek van een veldhovense damequote:
It's aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
niet boos, gewoon beu op dit moment en geen zin in FokDus alle achterlijke aannames mogen vanaf heden weer ingeslikt worden
/out
altijd leuke/gezellig mensen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja en bezoek van een veldhovense dame
Echt waar? Echt kennen of oppervlakkig?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas ken ik mensen uit Veldhoven.
Maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar? Echt kennen of oppervlakkig?
Ja maar nu heb je het bevestigdquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
niet boos, gewoon beu op dit moment en geen zin in FokDus alle achterlijke aannames mogen vanaf heden weer ingeslikt worden
/out
ja deze wel hoor.quote:
vroeg ze dat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:40 schreef FUFR het volgende:
Nu even niet meer, of ik mee carnaval ging vieren
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:40 schreef FUFR het volgende:
Nu even niet meer, of ik mee carnaval ging vieren
ja, aan mijquote:
Colt moet op zondag misschien met de optocht mee, DAN ga ik wel kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, aan mij![]()
want carnaval is zoo gezellig
OMFGquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Colt moet op zondag misschien met de optocht mee, DAN ga ik wel kijken
Als wat? Ezel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Colt moet op zondag misschien met de optocht mee, DAN ga ik wel kijken
Krijg spontaan een sms terugquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:
Colt heeft me overigens in de negerstand gezet
huilliequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
/out
komt er een weeshuis eten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:03 schreef Juup© het volgende:
Net 5 kilo aardappelen geschildNu puree maken.
best druk in je eentjequote:
sloeriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |