quote:
Ja en dan kan ik het weer opnieuw installerenquote:
wachttijd is nu een uur. ik heb je voorgerecht meebesteldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef -moppie- het volgende:
Wij moesten vorige week zondag trouwens 1,5 uur wachten op de meneer van Oriental die ons eten kwam brengen. Volgende keer gratis voorgerecht...
moet er eerst ohoorlog zijn ..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:29 schreef -moppie- het volgende:
vrede op fohok, vrehede op fohok....
ja maar..quote:
ik kom vanaf nu niet meer uit brabant.quote:
Nee, eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:11 schreef FUFR het volgende:
nog wat verkocht?
Zachte G Limburg enzo..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kom vanaf nu niet meer uit brabant.
das ook goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet...
Wel praatjes
quote:
hehehe geniaalquote:
wij zullen niet buigen...toont verzet dapper volk!quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij zullen niet buigen...toont verzet dapper volk!
wat denk je zelf?quote:
Ik denk niets.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat denk je zelf?![]()
Maar echt, het is niet normaal druk op zondag in de AH, winkel gaat om 4 uur open en dan staat er al een horde mensen te wachten
helemaal niks?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk niets.
Ga dan op een andere dag
Nee ik ben dom.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helemaal niks?![]()
ik was zaterdag te moe en ik had geen eten voor de beestjes meer, dus moest ik gisteren wel.
flinke halsketting...wel spuuglelijkquote:
hier ligt iets van 10cm ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 10:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, al is het hier nu wel hard gaan sneeuwen
In het vervolg gewoon weer ,zoals normaal, op zaterdag boodschappen doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee ik ben dom.
Dat is minder dan, die in Nuenen is ook open op Zaterdag of die XL in het WCW te Eindhoven, misschien hoef jij daar niet zo lang te wachten
Ik weet van niets? Ik ben dom gaf ik al aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In het vervolg gewoon weer ,zoals normaal, op zaterdag boodschappen doen.
Nog iets meegekregen van die schietpartij (dat was toch in S&B?)
Had het gevindquote:Op maandag 1 februari 2010 11:17 schreef -moppie- het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ekers-supermarkt.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |