hihihiquote:
uh wat valt er nu te snappenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen, geloof me
Niks, dat is het juist, waarom ben je zo nieuwsgierig?quote:
EEN PAGINA ZURUCKquote:
Ja omdat dat een van mijn mindere eigenschappen isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks, dat is het juist, waarom ben je zo nieuwsgierig?
Slechte eigenschap is dat, maar het is echt helemaal niks, storm in een glas waterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef mirreala het volgende:
[..]
Ja omdat dat een van mijn mindere eigenschappen is
DOAR IS DIE GOTIEKquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Gaat iemand nog wat doen vanavond?
Dat geldt voor alle vrouwen, doe je niks aan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef mirreala het volgende:
[..]
Ja omdat dat een van mijn mindere eigenschappen is
Dus als ik het begrijp is dagdag een user die mensen van klb pm't met wereldschokkend nieuws.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slechte eigenschap is dat, maar het is echt helemaal niks, storm in een glas water
Jij heb het dus ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vrouwen, doe je niks aan!
Zeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle vrouwen, doe je niks aan!
Ja, maar ben jij van klb?? dat is de vraagquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:44 schreef mirreala het volgende:
[..]
Dus als ik het begrijp is dagdag een user die mensen van klb pm't met wereldschokkend nieuws.
Straks naar een vriendinnetje, en dan naar de kroegquote:
Sounds like a plan!quote:
Weet je al welke film? Ik ga naar een vriendinnetje en dan naar de kroegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Filmpje kijken, niet weg. Jij dan?
Ik zie heul geen gebouwen.quote:
Nee, dit is zijn mijn eerste berichten op fok.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, maar ben jij van klb?? dat is de vraag
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Jahr00n het volgende:
In de pm staat dat dagdag weet onder welke naam emimich nu post.
Als je het niet weet dan is het toch ook helemaal niet boeiend sjezusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:47 schreef mirreala het volgende:
[..]
Nee, dit is zijn mijn eerste berichten op fok.
vandaar dat ik dit ook niet snap, wie is
emimich?
[..]
Geef eens eerlijk toe: ben jij niet nieuwschierig?quote:
Que??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |