Ja in het supporters home, zoals het hoortquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar je gaat zondag wel kijken neem ik aan
niet gaan rellen hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja in het supporters home, zoals het hoort
Doe ik sowieso niet, het home is ook nog voor normale supporters, zover je ze normaal kan noemen natuurlijkquote:
het zijn tenslotte joden hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet, het home is ook nog voor normale supporters, zover je ze normaal kan noemen natuurlijk
Je kan je er wel elke keer aan ergeren en heb dat echt een tijdje gedaan hoor maar ik laat het allemaal maar gaan. Bedoel zat keren gehad dat er mensen achter me 20 minuten voor tijd weggingen omdat ze anders de laatste trein naar maastricht of drachten zouden missenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:12 schreef gers het volgende:
[..]
het zijn tenslotte joden he![]()
ga je wel provincinaaltjes belachelijk maken?
support your local teamquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan je er wel elke keer aan ergeren en heb dat echt een tijdje gedaan hoor maar ik laat het allemaal maar gaan. Bedoel zat keren gehad dat er mensen achter me 20 minuten voor tijd weggingen omdat ze anders de laatste trein naar maastricht of drachten zouden missen![]()
Van mij mag iedereen zijn eigen favoriete voetbalclub hebben maar kan me niet voorstellen dat mensen uit Maastricht niet voor Mvv,Roda,VVV of Psv zijn
Je was stiekem voor Ajaxquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef gers het volgende:
ik ben ook wel eens naar ajax geweest![]()
maar dat was omdat ik europees voetbal wilde zien en top al uitgeschakeld was in de champions league
Ben ik met je eens maar mijn ouders wonen in de Zaanstreek, tussen Amsterdam en Alkmaar in haha, nou is die ouwe van me wel voor Az maar goedquote:
ja maar hij was voor az voordat dirkje langskwam en az het nieuwe ajax werdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar mijn ouders wonen in de Zaanstreek, tussen Amsterdam en Alkmaar in haha, nou is die ouwe van me wel voor Az maar goed
Hij was zelfs al supporter voor dat de gebroeders Molenaar ze kampioen maaktequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar hij was voor az voordat dirkje langskwam en az het nieuwe ajax werd
euhm hoiquote:
griekjequote:
Nee jij wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Gaat iemand nog wat doen vanavond?
dadelijk tappenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:
Je wil het niet snappen, geloof mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef mirreala het volgende:
Wie snapt wat van deze
PM van DAGDAGT
Filmpje kijken, niet weg. Jij dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |