De desbetreffende "agent" leest vast hier op Fok! mee en zag de ongeloofwaardigheid van een en ander (+70km/h meten en geen rijbewijs invorderen, surequote:Op zondag 31 januari 2010 17:55 schreef Adames het volgende:
Ik heb even een geweldige update.
Verhaal word een beetje gaar, maar die vriend van me werd vanmorgen gebeld door de desbetreffende agent.
De agent vond het zelf toch een beetje ver gaan om op een geheel lege weg toch zo'n boete uit te gaan schrijven. Daarom laat hij de boete vervallen.
Nog nooit van gehoord, maar vanmiddag tijdens de carnavalsavond gelijk een paar rondjes gekregen voor dit heuglijke feitje.
Dat zal het zijn geweest.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef r_one het volgende:
[..]
De desbetreffende "agent" leest vast hier op Fok! mee en zag de ongeloofwaardigheid van een en ander (+70km/h meten en geen rijbewijs invorderen, sure)
Ja duh, dát is dus net dat ongeloofwaardige.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef Adames het volgende:
Overigens was het geen 70+ die is opgeschreven. Maar dus die 50.
Je weet zeker dat het geen geintje is van één van de BOB's 'vrienden'?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:55 schreef Adames het volgende:
Ik heb even een geweldige update.
Verhaal word een beetje gaar, maar die vriend van me werd vanmorgen gebeld door de desbetreffende agent.
De agent vond het zelf toch een beetje ver gaan om op een geheel lege weg toch zo'n boete uit te gaan schrijven. Daarom laat hij de boete vervallen.
Nog nooit van gehoord, maar vanmiddag tijdens de carnavalsavond gelijk een paar rondjes gekregen voor dit heuglijke feitje.
Wat is daar nu ongeloofwaardig aan? Enig idee hoeveel werk het invorderen van een rijbewijs is? Versus het uitschrijven van een bon?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja duh, dát is dus net dat ongeloofwaardige.
Als jij maar liefst 20km/h over de invorderinggrens rijdt, word je echt niet mer gematst.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef bijderechter het volgende:
Wat is daar nu ongeloofwaardig aan? Enig idee hoeveel werk het invorderen van een rijbewijs is? Versus het uitschrijven van een bon?
Hoe dan ook, leuke update
Nee, een agent zal je later ook echt niet gaan opbellen om je nog meer te matsenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Als jij maar liefst 20km/h over de invorderinggrens rijdt, word je echt niet mer gematst.
En dat ja. Uiteraard.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:24 schreef Bastoenie het volgende:
Nee, een agent zal je later ook echt niet gaan opbellen om je nog meer te matsen
Blijkbaar welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |