abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103750115
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:13 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Adoptie is hier helemaal niet mogelijk en nooit mogelijk geweest, dat mag namelijk maar tot 6 jaar. Uitzonderingen daargelaten en de enige uitzondering die ik ken is als er jongere broertjes en zusjes zijn die tegelijkertijd worden geadopteerd. Aangezien Mauro 8 was toen die in NL kwam, was adoptie niet mogelijk.
Dat is maar goed ook trouwens die leeftijdsgrens.

Verder is het sneu dat die weer terug moet, maar dat die wellicht terugmoest was al bekend toen die in in NL kwam, 10 jaar geleden.
Ja daag, dan hadden ze dat binnen die tijd veel eerder moeten afhandelen. 10 jaar totdat er eens tot uitzetting wordt overgegaan is gewoon een gruwelijke overschrijding van alle termijnen waardoor de situatie is ontstaan zoals hij is. Dat kun je dan niet ook nog eens als argument tegen hem gebruiken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_103755353
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja daag, dan hadden ze dat binnen die tijd veel eerder moeten afhandelen. 10 jaar totdat er eens tot uitzetting wordt overgegaan is gewoon een gruwelijke overschrijding van alle termijnen waardoor de situatie is ontstaan zoals hij is. Dat kun je dan niet ook nog eens als argument tegen hem gebruiken.
Voor minderjarige pleegkinderen gelden andere regels dan voor volwassen asielzoekers. 10 jaar geleden was dit ook al bekend.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_103756287
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Van wat ik in het nieuws hoor zijn het niet alleen termijnoverschrijdingen, maar mocht Mauro blijven tot 'ie 18 is omdat kinderen terugsturen echt onmenselijk zou zijn. Dan is de vraag dus: moet je iemand die tot z'n 18 mag blijven, en die in die tijd helemaal ingeburgerd raakt, op z'n 18e verjaardag alsnog het land uit schoppen?
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:41:27 #104
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_103758077
Hij had inderdaad gelijk teruggestuurd moeten worden. Maar dat mag nu dus nog niet. Hij weet al jaren dat hij terug moet gaan, maar nu wel gaan piepen dat hij de taal niet kent.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_103863688
Vervelend allemaal ik weet het ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')