veel?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel?![]()
sarcastisch is dat, neem ik aan.
Een collega kan iedere dag van de maand een ander paar aan.![]()
wat?quote:
bijnaquote:
quote:
hij is bijna vol! mag jij dan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had eindeijk eens een TT bedacht.
Oh, zo veel redenen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik er nog meer nodig moeten hebben?
Dan hoeft het niet meer hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij is bijna vol! mag jij dan!
Dat vinden chickies leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik er nog meer nodig moeten hebben?
Ik snap dat echt niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, zo veel redenen.
Ik heb er een stuk of 30, maar ga echt niet uitleggen waarvoor allemaal
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, zo veel redenen.
Ik heb er een stuk of 30, maar ga echt niet uitleggen waarvoor allemaal
Net als voor iedere paar schoenen heb je ook weer een bijhorend tasje nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenen
Je wilt er toch niet elke dag hetzelfde uitzienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan zoveel schoenen?![]()
Nou ja dat oa. Maar ook zomer-lente-herfst-winter, sport 1, sport 2, sport 3, werkschoenen edquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh das heel simpel toch: Verschillende soorten kleren = verschillende soorten schoenen
Ik heb verschillende kleren. Mijn schoenen zijn toch bijna altijd onder het bureau. Dus die ziet toch niemand dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Je wilt er toch niet elke dag hetzelfde uitzien
8 paar schaatsenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja dat oa. Maar ook zomer-lente-herfst-winter, sport 1, sport 2, sport 3, werkschoenen ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |