Ja, genant!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:23 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik zag jou zondag even tussen je rigger hangen daar bij de start volgens mij
Wel respect dat je het zo uit de boot deedquote:
Ja, op 2. Zeker een mooie boot, stuk beter dan de janousek boten waar we vorig jaar in voerenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hah, zat jij in die Argo-boot? Mooie Hudson
Ja, was een mooie grap. Ze hadden verwacht dat er een pauze zat tussen de velden, maar die was er niet. De stuur (ook onervaren) schoot in de stress toen de kamprechter riep dat ze moesten oproeien. In plaats van even 10 seconden de tijd te nemen om alles uit te trekken zijn ze toen maar gelijk gestart.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Acheron_89 het volgende:
[..]
Ja, op 2. Zeker een mooie boot, stuk beter dan de janousek boten waar we vorig jaar in voeren
Die Hudson hebben ze ooit aangekocht als oude vier, maar vooralsnog blikken er vooral vrouwen en lichte pikken in![]()
Wat ik me nog afvroeg, roeiden die roeiers van jou nou in oproei-jack de race zaterdag of heb ik dat verkeerd gezien?
Ben erbij hoor! Lichte Triton 8+, naja Licht.. moeten nog wat kilo's afquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef C.est_Bon het volgende:
We gaan misschien met Argo combineren voor de H4K! In dat geval zullen we komend weekend vast op de Amstel trainen dus wie weet zien we dan al wel wat FOK!-ers voorbij komen
Het is gewoon een goed stuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nieuw op NLroei:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2444.html
Misschien wat hard, maar het is wel hoe ik er over denk!
Gefeliciteerd trouwens met je selectie! Wordt vast een mooie pot in Houtenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Ben erbij hoor! Lichte Triton 8+, naja Licht.. moeten nog wat kilo's af![]()
We zitten dan in een gele banaan, ik zit op 6 (stuurboord). Lach even als je me herkent
Goed stuk WEO!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met je selectie! Wordt vast een mooie pot in Houten
Goed verhaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nieuw op NLroei:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2444.html
Misschien wat hard, maar het is wel hoe ik er over denk!
Oeh, grappig. Ziet er nog best okay uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef seekfaM het volgende:
Mooi stukje WEO!
Tevens staat op de WW-site van de meeste ploegen een filmpje. (Kijk onder inschrijvingen)
Gefeliciteerd Bus!quote:
Fixedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Lucas0 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Bus!![]()
Filmpjes zijn idd wel vet. Ziet er best goed uit, je kan alleen ook goed zien wat we nou precies fout doen. Leerzaam om te zien! Straks lekker een stukje roeien, eindelijk goed weer!![]()
Skoll wint de Varsity!
Reclame tsja, ze komen er van zelf wel ;-) Maar dank voor je compliment!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef De_Brok het volgende:
@ Marten
Waarom maak je niet wat reclame voor je sites? Zien er goed uit in ieder geval, lekker strak!
Haha, ik zal maar niet zeggen wie er verantwoordelijk is voor zijn aanwezigheid op de HB.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
Tufte op de HB.
Hopelijk komt Drysdale ook weer, dan ben ik niet de enige concurrent van hem.
Dank jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Haha, ik zal maar niet zeggen wie er verantwoordelijk is voor zijn aanwezigheid op de HB.
Overigens benieuwd hoe jij dat weet ... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |