Je kent donthate zeker nog niet? Hij zou zomaar zijn broer kunnen zijn. Hangt vaak rond in ONZ.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:03 schreef e97073 het volgende:
[..]
HET IS MIJN SCHELE OGEN EN NIET ME SCHELE OGEN.
Het verbaast me nog dat je het niet zo typt;
is om me schele rode oge te verberge
of een kloonquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kent donthate zeker nog niet? Hij zou zomaar zijn broer kunnen zijn. Hangt vaak rond in ONZ.
Ik dacht dat het superieure xbox live voicechat ondersteunde?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:45 schreef koei het volgende:
Grr, wat een kutspel dat Catan! Vooral omdat je online de andere spelers nergens op kan wijzen... Ik sta al tig rondes op 7 punten met geen ontwikkelingskaarten of ridders, terwijl rood al zeker tien rondes vier kaarten en twee ridders heeft liggen. En dan nog met zn allen tegen mij spelen omdat ik 'al' op 7 punten sta terwijl de andere er 6 en 5 hebben, terwijl je weet dat er met zoveel kaarten wel ontwikkelingspunten tussen moeten zitten (en hoe langer ze liggen, des te meer het er zijn). En jahoor, rood bouwt met zn vijf punten een stad, een ridder en laat drie ontwikkelingskaarten zien. Falers
En ik heb ook nog steeds mn 500 punten achievement niet, terwijl ik die allang zou moeten hebben volgens mij!
quote:
Er is niks leuker dan slap ouwehoeren tijdens het gamen via headset, als ik dat nu wil moet ik beide aanzettenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat het superieure xbox live voicechat ondersteunde?
Uber dikke ultra combo fail!
Maar jij ouwehoert dan ook echt uitzonderlijk veelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Er is niks leuker dan slap ouwehoeren tijdens het gamen via headset, als ik dat nu wil moet ik beide aanzettenHet is maar wat je belangrijk vind
Is ook zo, maar voicechat wordt vrijwel nooit gebruikt voor Catan. Wordt eigenlijk alleen in shooters veel gebruikt. Overigens wel heel handig als je in een game zit met een friend, dan kun je party chat aan hebben staan en dus rustig met elkaar onderhandelen ipv met de restquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat het superieure xbox live voicechat ondersteunde?
Uber dikke ultra combo fail!
Ja, maar het is zo moeilijk als ze nadat de galg eenmaal gebouwd is nog een letter fout raden. Dan moet je een los hoofd en een losse romp enzo ergens vandaan halen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
Levend stratego
Levend galgje, das pas gaaf!
Da's een TR!quote:
808 klinkt wellicht leuker ism de 303, al kun je met de 909 wel heerlijk smerige geluiden maken die ik ook best vind combineren met de 303quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's een TR!
Maar een 909 of een 808... ? *twijfel*
Niet zo tof als ikquote:
Vanmiddag sneeuw, zonnetje, rond vriespunt. Net Star Trek gekeken, nu weer iets met flesjes en warme melk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
En hoe is het met het weer bij jullie?! Hier ligt gvd weer een pak sneeuw, vanmiddag was een groot gedeelte weer weg
Flesjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vanmiddag sneeuw, zonnetje, rond vriespunt. Net Star Trek gekeken, nu weer iets met flesjes en warme melk.
Ik stem ook voor de eerstequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef Reintji het volgende:
Wanneer ik de tweede correct raad, doe dan de eerste maar Tain
Awesomeness!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:04 schreef lkb9000 het volgende:
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 38
Staat altijd onderaan in v&a
Dat had ik gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ik verkoop al mijn eigen sins gister.
Jij staat er tenminste wel in dus je hebt indruk gemaakt. Ik doe al 5 a 6 topicjes mee maar ze weigeren me toe te laten tot de elite.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:29 schreef CraniuM het volgende:
[..]
en hoezo sta ik bij In memoriam: ?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste wel in dus je hebt indruk gemaakt. Ik doe al 5 a 6 topicjes mee maar ze weigeren me toe te laten tot de elite.
Achja ik ben dan ook weer de echte baas.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij staat er tenminste wel in dus je hebt indruk gemaakt. Ik doe al 5 a 6 topicjes mee maar ze weigeren me toe te laten tot de elite.
ach, bij mij staat er alleen maar dat ik in de buurt woon van het oude huis van mevrouw jaspersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je steeds weg werd gehaald en jezelf telkens terugplaatste met je superpowersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik post nauwelijks mee en ik blijf nog steeds in de OP staan
Trap me nog maar ff na...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik post nauwelijks mee en ik blijf nog steeds in de OP staan
Hulk-testikelsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]ja meneer sigmund, altijd wat te jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Jep. Door kritisch denken blijf je ook bewust denken! HEERLIJK!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja meneer sigmund, altijd wat te janken
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Zegt iemand die zich naar een ong 100 jaar oude rage noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op zondag 31 januari 2010 08:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zich naar een ong 100 jaar oude rage noemtZegt iemand met een meisjes nicknameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zondag 31 januari 2010 08:28 schreef koei het volgende:
[..]
Zegt iemand met een meisjes nicknameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
wtf zullen we nu krijgen!?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:52 schreef Misan het volgende:
Nick, hou eens op met dat geklier. Het begint te vervelen. Bedankt!
laten we daar eens mee beginnenquote:
ja maar jij bent de enige die er voortdurend op in gaat, verder no offencequote:Op zondag 31 januari 2010 09:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf zullen we nu krijgen!?
Hier zitten er 2 die alleen maar zeiken, hoe ik typ en als ik er dan iets over zeg, ben ik diegene met het geklier?!
En wtf "geklier" we zijn geen 12 meer
Om dat te doen hoef ik alleen maar te syncen met mij iMacquote:Op zondag 31 januari 2010 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bah, geen zin om alles te backuppen van me iphone :/!
Telefoon nummers en die dingen!
nja op windows lukt het ook! Weet alleen niet meer hoequote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef e97073 het volgende:
[..]
Om dat te doen hoef ik alleen maar te syncen met mij iMac
Webmail adres invullen en syncen met exchangequote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef e97073 het volgende:
[..]
Om dat te doen hoef ik alleen maar te syncen met mij iMac
Jaquote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:52 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb echt niks beters te doen vandaag
zo af en toe loopt hij hier ook ff naar binnen. Verder heb ik geen info over hemquote:
Heel erg, want kan hem nergens vinden.quote:
¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heel erg, want kan hem nergens vinden.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:11 schreef RitseB het volgende:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
En voor jou alle hoofdletters Nick
[GAM SC #304] Waar typen moeilijk blijft.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef badboynova het volgende:
[GAM SC #304] Waar de spel fouten om je oren vliegen.
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef badboynova het volgende:
[GAM SC #304] Waar de spel fouten om je oren vliegen.
Tja, met de laksheid van het volk van tegenwoordig op gebied van spelling vind ik het niet eens zo vreemdquote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
Niet te geloven dat er een organisatie bestaat om onjuiste spatiegebruik tegen te gaan
ik ga er niet op inquote:Op zondag 31 januari 2010 19:11 schreef RitseB het volgende:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
En voor jou alle hoofdletters Nick
totdat ze weer met een nieuw boekje komen en je weer een lading verandering komen. Ik doe mijn best om grammaticaal correcte zinnen neer te zetten en dan nog zijn er mensen die gaan zeiken om die ene spatie of koppeltekenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Misan het volgende:
[..]
Tja, met de laksheid van het volk van tegenwoordig op gebied van spelling vind ik het niet eens zo vreemd
Het zijn allemaal hele makkelijke regeltjes
Ben het helemaal met je eens. Er was geen goede reden om de film zo lang te laten duren...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik kom net terug uit de bios waar ik Avatar heb gezien. Ontzettend mooie film zegMaar wat een suf standaard flinterdun graftakkeverhaaltje... De film had ook wel wat korter gemogen, ik zat halverwege al te gapen van de niet zo heel erge spanning
Maargoed door de ervaring van de prachtige 3D beelden is het alsnog zijn geld wel waard.
Zodra je Kees hebt gegeven (de vrouw)quote:
op zich nog steeds niet onsmakelijk voor 'r leeftijdquote:Op zondag 31 januari 2010 21:32 schreef RitseB het volgende:
Die komt nog wel eens bij mij in de winkel, de glorie is er bij haar wel een beetje vanaf moet ik zeggen
die gooi ik wel in een spoilerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef Rossdale het volgende:
Tijdje terug Ellen ten Damme tegen gekomen, ondertussen ook al een oud vrouwke maar potverdomme wat blijft het een geile stoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Misan het volgende:
[..]
die gooi ik wel in een spoilerHier is ze alvast aan het oefenen voor RossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Misan gespoilerd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef Misan het volgende:
[..]
die gooi ik wel in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed plan!quote:
Je heb een pm functie hier voorquote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het is leuk dat je rechten hebt enzo RitseB, maar TT changes zijn niet jouw werkgebied.
Ik had begrepen dat posts verwijderen die ontopic zijn ook niet bij jullie werkgebied horen, maar dat doen jullie ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het is leuk dat je rechten hebt enzo RitseB, maar TT changes zijn niet jouw werkgebied.
Ik heb toch een excuus nodig om in een SC topic mee te doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je heb een pm functie hier voor.
Zodat het mij niet opvalt?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:08 schreef koei het volgende:
Ja Ritse! Voortaan gelijk een goede titel typen!
verkapte tvpquote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb toch een excuus nodig om in een SC topic mee te doen.
[quote]quote:Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waar valt de v dan te vinden in die post?
Op zondag 31 januari 2010 23:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je heb een pm functie hier voor .
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waar valt de v dan te vinden in die post?
Dat is minder, bezuinigingen ?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgezien dat ik per 1 juni een nieuwe baan moet gaan zoeken, gaat het wel aardigh ja
je werkte toch in een familiebedrijf?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgezien dat ik per 1 juni een nieuwe baan moet gaan zoeken, gaat het wel aardigh ja
Bedrijf is te groot om over te nemen en aangezien opheffingsverkoop mij zelfs 60 u per week aan de gang heeft gehouden, heb ik vanaf eind november niet echt de tijd gehad voor de zaken op fokquote:Op zondag 31 januari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:
[..]
je werkte toch in een familiebedrijf?
ik dacht dat je gestopt was als mod?
gelijk heb jequote:Op zondag 31 januari 2010 23:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bedrijf is te groot om over te nemen en aangezien opheffingsverkoop mij zelfs 60 u per week aan de gang heeft gehouden, heb ik vanaf eind november niet echt de tijd gehad voor de zaken op fok
Mwoah, als je een leuke huuroprengst krijgt vw een AAA locatie ben ik er iig niet rouwig om, zeker niet als ik het moet vergelijken met 80 urige werkweken.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Misan het volgende:
[..]
gelijk heb je
jullie gooien de handdoek in de ring dus?
Collectors itemquote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarbij is het gewoon leuk om te zien dat er in het magazijn nog handdoeken lagen ter viering van beatrix haar kroning.
Heel duur en speciaal schuurpapier danquote:Op zondag 31 januari 2010 23:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die vodden komen nog beter tot hun recht als schuurpapier
Het is iig deels oranje, en de koningin staat erop. het is anders met bodys maatje 54, waarvan je niet eens wil weten welke vrouw dat past.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heel duur en speciaal schuurpapier dan
zet ze eens op Ebayquote:Op zondag 31 januari 2010 23:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die vodden komen nog beter tot hun recht als schuurpapier
dan leggen de mods toch hun blauwe jas weg?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bedrijf is te groot om over te nemen en aangezien opheffingsverkoop mij zelfs 60 u per week aan de gang heeft gehouden, heb ik vanaf eind november niet echt de tijd gehad voor de zaken op fok
Carrieremove!quote:Op maandag 1 februari 2010 07:19 schreef e97073 het volgende:
Maar het bedrijf waar ik werk heeft ook een vestiging in Gronigen
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:24 schreef koei het volgende:
Groningen zou wel een stap vooruit zijn Edje! Maar waar moet ik dan logeren als de elfstedentocht gereden wordt?
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:18 schreef Misan het volgende:
Er gaat toch ook een trein tussen Groningen en Leeuwarden?:D
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:35 schreef koei het volgende:
Je kan ook universiteit gaan doen Edje, daar geldt dezelfde regel voorJe moet alleen een 21+ toets doen om te laten zien dat je wel het benodigde niveau hebt.
Dat is hier niet het probleem, eerder al die sneeuw weer op de weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:10 schreef Fallen het volgende:
Werktijd. Heb niet echt veel zin vandaag.
2 banen en 40 uurquote:Op maandag 1 februari 2010 08:17 schreef Fallen het volgende:
Ja, maar was jij niet die workaholic met 4 banen?
dat zijn zeeuwse appelflappen ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Secretaresse jarig, appelflaps bij de koffie straks
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
fucking kutweer in dat kloteNederland!!!! Godverdomme ruim 1,5 uur gedaan over een ritje van 20 minuten.
Ik werk in Brabant he knulquote:
Hoe korter bij dort hoe rotter het wordtquote:Op maandag 1 februari 2010 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik werk in Brabant he knulIk zit bijna in Dordrecht hier
Echt Brabantse flaps dus
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe korter bij dort hoe rotter het wordt
Misschien dat ik hem dan ook nog wel een keer ga halenquote:
Het zijn flaps! Geen visquote:Op maandag 1 februari 2010 09:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe korter bij dort hoe rotter het wordt
Dat had ik ook verwacht, maar helaas volgen mensen de orders op tot nu toequote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
MAG
"OK, squad, medics take rear, heavy gunner takes point, demolitions sticks to the gunner like goddamned superglue, assault-soldiers cover the flanks, and sniper takes position up in the tower here. Everybody got that? Good, let's move out!"
En vervolgens gaat iedereen zijn eigen gang
zo ging het anders 9 van de 10 keer ook bij wow. En dan het hardste janken als het mis ging.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
MAG
"OK, squad, medics take rear, heavy gunner takes point, demolitions sticks to the gunner like goddamned superglue, assault-soldiers cover the flanks, and sniper takes position up in the tower here. Everybody got that? Good, let's move out!"
En vervolgens gaat iedereen zijn eigen gang
Stelletje faalhazenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat had ik ook verwacht, maar helaas volgen mensen de orders op tot nu toe
ik mag niet in Groningen komen van de burgemeesterquote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Poit het volgende:
Ik mag niet in groningen komen van de dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Wijze dokter heb je Poitiequote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Poit het volgende:
Ik mag niet in groningen komen van de dokter
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik mag niet in Groningen komen van de burgemeester
Dat is algemeen bekend ja.. Maar waarom MIJN fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Zekers..quote:
Nee joh, SD is met z'n bakfiets naar de stad geweest om shoarma te halen, zo vers mogelijk, alleen stond de bok in de weg die SD achterover beukte waarna diezelfde SD met z'n poepertje over een paaltje heen zakte. Inclusief schrikdraad...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef Rossdale het volgende:
SD is op zijn driewieler op de kinderboerderij met zijn lange lans in de achterkant van onschuldige schaapjes aan het ringsteken geweest in het pitoreske Groningen?
Knie begint weer op een knie te lijken, maar er zit nog steeds redelijk wat vocht in. Loop al wel zonder krukkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Zekers..
Hoe gaat het met de revalidatie trouwens??
Oh nais! Heb je geen aftapkraan aan je knie zitten?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Knie begint weer op een knie te lijken, maar er zit nog steeds redelijk wat vocht in. Loop al wel zonder krukken
kniestoma!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh nais! Heb je geen aftapkraan aan je knie zitten?
Nee, moet pilletjes tikkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh nais! Heb je geen aftapkraan aan je knie zitten?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik mag niet in Groningen komen van de burgemeester
Onze burgemeester is homo dus dat vond ie vast niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een publiek geheim Rossquote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
HoeraNegatieve uispattingen achter de schermen van mij worden wegge-edit door Danny.
Ik mag FOK! blijkbaar geen tyfus-bende noemen
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
HoeraNegatieve uitspattingen achter de schermen van mij worden wegge-edit door Danny.
opbouwende kritiek werd anders ook altijd als negatief gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 11:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Negatieve zeiksnor dat je er bent. Alle neuzen dezelfde kant op, aan negatief gedoe hebben we niks. Etc, etc.
Waarom denk je dat ik pleite ben gegaan?
Yep, negativiteit FTW enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:44 schreef Poit het volgende:
stelletje zeurkousen!
Yup, dat komt je op een perma-ban te staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:Ben ik nu informatie aan het lekken eigenlijk? Of zou dat niet gelden voor je eigen posts?
hihiquote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, dat komt je op een sperma-bank te staan.
Ik zal Danny even op dit topic wijzenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, dat komt je op een perma-ban te staan.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zal Danny even op dit topic wijzen!!1!eins!
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zal Danny even op dit topic wijzen!!1!eins!
1. Ik werd op dit topic gewezen door onze enorme vriend SDquote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ohja en dan laat Mr Morthill wel ineens zijn gezicht in GAM SC zien hoor
En beantwoord je mail vandaag nou eens!
De boodschappen van overleden mensen die ik constant hoor graag!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben ff naar de supermarkt voor bier en popcorn..
verder iemand nog wat nodig? Lijkt me handig gezien het onderwerp in dit topic
en je zou hem toch iets beter moeten kennen als onsquote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
HoeraNegatieve uitspattingen achter de schermen van mij worden wegge-edit door Danny.
altijd tegen ons, boehoehoeeeeeeequote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh, en Vink moet gewoon weer lekker de amateurs gaan fluiten, voor betaald voetbal is hij gewoonweg niet geschikt
Wat zijn 'smerige barries' eigenlijk?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en je zou hem toch iets beter moeten kennen als ons
[..]
altijd tegen ons, boehoehoeeeeeee
eenschquote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En beantwoord je mail vandaag nou eens!
500g gehaktquote:Op maandag 1 februari 2010 12:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
twee blikjes whiskas, smaak maakt niet uit!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
wie is hem en wie is ons in dit geval?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en je zou hem toch iets beter moeten kennen als ons
Als je toch gaat uitdelen.. doe mij MAG maarquote:Op maandag 1 februari 2010 12:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
Aightquote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef e97073 het volgende:
Ik heb toestemming gekregen van mijn werkgever, je boi gaat z'n best doen om een woning in Groningen te vinden
Begint bij Sig en het stopt bij a360quote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat zijn 'smerige barries' eigenlijk?
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef CraniuM het volgende:
weer eens geen flikker te doen op school.
quote:
Nog een laatste keer samen naar de McDrive dan maar?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Misan het volgende:
vanmiddag is één van de laatste keren dat ik in mijn autootje rijden zal
nee, heb 'm gisteren helemaal schoongemaaktquote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nog een laatste keer samen naar de McDrive dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |