Volgens melkweg.nl klopt dat inderdaad ja. Is rap gegaan dan, kaarten afgelopen zaterdag pas in de verkoop gegaan. Kortom blij dat ik mijn kaarten gelijk heb besteld dat ik hoorde dat ze kwamen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:45 schreef Numbie het volgende:
[..]
Hoorde net dat het al uitverkocht is?!
Maar goed dat een groot deel van de band wel instrumenten speelt danquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:02 schreef Nachtraaf het volgende:
3 zingende dudes zonder instrumenten is een boy band.
rihanna had het toch ook weer gecovert van iemand?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Bacalao het volgende:
Hoorde de cover van Umbrella in de zomer op de radio in Spanje en toen dacht ik dat dit het origineel was en Rihanna het gecoverd had![]()
Toen ik weer thuis was bleek het dus een coverband in jaren 50-stijl te zijn en heb ik direct hun album gedownload.. Luister nog steeds regelmatig, is echt te droog
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef joostieh het volgende:
[..]
rihanna had het toch ook weer gecovert van iemand?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tja wat moet je er van zeggen.
Ik vind het eigenlijk een goedkope, gemakkelijke kopie van the Bosshoss.
Die overigens wel instrumenten spelen.
En hey... ook toevallig uit Berlijn komen. Goh...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:02 schreef Nachtraaf het volgende:
3 zingende dudes zonder instrumenten is een boy band.
Wat gaap je hij heeft gelijk, het is een 1dagsvliegband, over een paar maanden hoor je er niets meer van. Het album is echt baggerquote:
Nee, jij vind het album bagger.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat gaap je hij heeft gelijk, het is een 1dagsvliegband, over een paar maanden hoor je er niets meer van. Het album is echt bagger
1: JIJ vind het album bagger.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat gaap je hij heeft gelijk, het is een 1dagsvliegband, over een paar maanden hoor je er niets meer van. Het album is echt bagger
Dat is de essentie van Fokquote:Op woensdag 21 april 2010 18:38 schreef theKiD het volgende:
2: Hier word zo neerbuigend gedaan over iets wat blijkbaar wel interesse heeft onder de mensen
Vetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef JackHerrer het volgende:
Eigenlijk bijna hetzelfde wat de Boss Hoss al jaren doet, en is natuurlijk veel leuker.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das ook weer waar.. Excuseert u mijn lompheid dat ik dat vergeten was
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef Numbie het volgende:
[..]
Het is goed dat er tenminste iemand af en toe iets leuks blijft zeggen![]()
Btw, ik vind het ook erg grappig. Ga zeker ff kijken volgende week op t museumplein
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Qunix het volgende:
BREKEND NIEUWS:
Het ziet er naar uit dat mogelijk The Baseballs optreden 30 april bij Radio 538 Museumplein!!!
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |