SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als het over piemels en pijpen gaat...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben heus ook wel eens goede discussies heur.
je bevestigt daarmee wel het beeld dat lesbo's ieder lekker wief dat ze als huishoudster hebben direct zouden willen verleiden...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
op dit moment wil ik gewoon een lekker wief als huishoudster
Biertjes drinkenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef Loekipoeki het volgende:
ik ben nu op t werk, maar heb zo geen zin! ik wil uit. lekker dansen.
Hij start niet. Iets met de accu of de startonderbrekingquote:Op maandag 1 februari 2010 07:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Die heb je toch pas net gekocht?
Het loopt de laatste tijd wel storm met die homotopics zeg. Zag je ook al in dat gaypridetopic rondhuppelen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben heus ook wel eens goede discussies heur.
Oh, als iemand nog geinteresseerd is in (weer) een homo-acceptatietopic: Ton voor accepteren van homo's in Groningen (stad)
't Zijn steeds dezelfdenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het loopt de laatste tijd wel storm met die homotopics zeg. Zag je ook al in dat gaypridetopic rondhuppelen.
Hoi trouwens
is het ook, neemt niet weg dat t soms wel eens lekker is om even tekeer te gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef lezzer het volgende:
Die negeer ik altijd gewoon. Dat is zo'n onnozele debiel, daar kan ik niks mee hoor.
Ik kan dat dus helaas niet zo goedquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef lezzer het volgende:
Die negeer ik altijd gewoon. Dat is zo'n onnozele debiel, daar kan ik niks mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |