Een normaal mens belt gewoon de dierenarts en als je geen geld hebt dan leg je het uit en tref je een betalingsregeling.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Braddie het volgende:
Ja, Ik zit nu ook diep in de shit(Kpn heeft een rekening gestuurd voor Incasso, Dus ik ben flink blut)
Schei toch uit man. Je koopt de duurste gadgets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef Braddie het volgende:
Ik hou er ook rekening mee, Zeker...
Maar geld voor de dierenarts aan de kant leggen kunnen we niet permiteren...
We mogen blij zijn dat we al net rond komen....................
Ik vertroetel de hond al sinds ik weet van die hartproblemen, HIj blijft bij mij op de kamer liggen, Als ik er niet ben heeft ie voldoende eten en drinken..... Hij is niet meer zo vaak achter omdat het slecht is voor z`n hart..
Iedereen zou verlof voor elkaar krijgen behalve die arme Braddie he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Braddie het volgende:
Ik heb echt het beste met dat beestje voor, maar als ik op mijn werk zit kan ik moeilijk naar de dierenarts met het beestje..
Inderdaad, lamlul. Of werk je 150 uur per week?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Iedereen zou verlof voor elkaar krijgen behalve die arme Braddie he?
Lamlul.
En je moeder weet niet waar de dierenarts gevestigd is?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Braddie het volgende:
Geef me bij deze maar een schop onder mijn hol dan;)
Ik heb echt het beste met dat beestje voor, maar als ik op mijn werk zit kan ik moeilijk naar de dierenarts met het beestje..
Ja...Ik vind het ook wel weer mooi geweest, dit is gewoon precies hetzelfde verhaal als de vorige keer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:52 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi braddie. Vraag een regeling met je dierenarts en zet een TR om dit topic op slot te laten doen. Het is een gebed zonder end met jou, je hond en je F&F topics. Redelijk masochistisch ingesteld ofzoot?
I agree, maar er staat nergens in de FOK!-policy dat je geen aandacht mag trekkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
Mag dit topic niet gewoon een slotje.Vorige keer is het ook op slot gegooid, toch? Waarom dan nu wéér opnieuw dit gezeur
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |