quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:09 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.bullshitbingo.net/cards/bullshit/
Bullshit bingo
Nee, ik ben uitvoerend consultant. Maar zit wel veel met management aan tafel. Overigens beperkt dit taalgebruik zich dus niet tot managers; iedereen in de zakelijke wereld lijkt besmet te raken met dit bullshit-virus.quote:
Beter leer je 't dan ook, straks verstaan ze je nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, ik ben uitvoerend consultant. Maar zit wel veel met management aan tafel. Overigens beperkt dit taalgebruik zich dus niet tot managers; iedereen in de zakelijke wereld lijkt besmet te raken met dit bullshit-virus.
Oh dearquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Gripper het volgende:
We moeten het wel S.M.A.R.T maken!
Hetzelfde geldt voor studies met Engelse namenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Noorseviking het volgende:
Omdat mensen ze zich belangrijker voelen met hun functie in het Engels.. terwijl het natuurlijk niets voorstelt.
Dat is een No Go.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Seam het volgende:
Terechte klacht, praat Nederlands of Engels, geen combinatie
Je doet het zelf ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, ik ben uitvoerend consultant. Maar zit wel veel met management aan tafel. Overigens beperkt dit taalgebruik zich dus niet tot managers; iedereen in de zakelijke wereld lijkt besmet te raken met dit bullshit-virus.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je doet het zelf ookje bent dus uitvoerend adviseur
Maar bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:09 schreef star_gazer het volgende:
Weet je wat nou de ellende is? Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet. Je gaat het ook doen! Ik ben mezelf nu dus hard aan het aanleren dergelijke onzin te vermijden.
Zoekmachine optimalisatiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:53 schreef TI_2008 het volgende:
niet bepaald herkenbaar, hoewel ik toch ook consultant ben.. Wat voor type consultant ben je TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |