abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78113984
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tesco heeft de beste lippenbalsem ooit. Voor maar 63 p ofzo. Ik heb er van de zomer vier gekocht (ik raak die dingen altijd kwijt), ze werken stukken beter dan labello's.

Tesco
Nee, die hebben ze al bij de Walmart

Dr Pepper Lipsmacker
pi_78114022
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Punt is juist dat een Oyster card ook daar niet zo lastig mee is. Je laadt gewoon 15 pond op die kaart en hij laat het wel weten wanneer hij leeg is. Het is niet alsof je je saldo bij moet houden, ik doe dat zelf ook echt nooit. Ik merk het wel als ie leeg is.
Hoe merk je het als hij leeg is eigenlijk? Ik heb er de vorige keer 20 pond op gegooid, geen idee hoeveel er nog op staat, maar kom je bij een bepaald bedrag de metro uberhaupt niet in oid?
Tap tap tap
pi_78114088
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef jmac het volgende:

[..]

Nee, die hebben ze al bij de Walmart

[ afbeelding ]

Dr Pepper Lipsmacker
Gatver, die had ik vroeger ook. Met vanille- en popcornsmaak . Die van de Tesco heeft eucalyptus . Hij lijkt een beetje op het blauwe potje van de blistex, maar dan een stuk goedkoper (en je hoeft er niet met je vieze vingers in te peuren).
Tap tap tap
pi_78114147
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe merk je het als hij leeg is eigenlijk? Ik heb er de vorige keer 20 pond op gegooid, geen idee hoeveel er nog op staat, maar kom je bij een bepaald bedrag de metro uberhaupt niet in oid?
Inderdaad, dan weigert hij gewoon. Je kunt op het internet je kaart ook registreren en checken wat er nog op staat.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_78114263
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Inderdaad, dan weigert hij gewoon. Je kunt op het internet je kaart ook registreren en checken wat er nog op staat.
Ah, da's handig . Ik vind het een stuk handiger dan de travelcard. Werkte de OV-chip hier maar zo.
Nu heb ik zin om naar Londen te gaan .
Tap tap tap
pi_78114313
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

.. en checken of je nog ergens genaaid bent tijdens het in of uitchecken. Dubbel bedrag afgehaald of iets in die geest ..

Altijd handig als je wat op de centen bent of de metro poortjes niet vertrouwd of dat je niet goed met je Oyster over de scanner gaat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_78122563
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja, maar je zit wel 8km van het centrum..

Het was vandaag mooi (zonnig) weer in Londen No more schijtregen
Foutje, volgens Google maps is het slechts 3 mijl naar de Big Ben. En we hebben een travelcard dus dat maakt ook niet zoveel uit.
pi_78122849
Het gaat niet eens om de rechstreekse afstand, dicht bij metro of goede busverbinding is over het algemeen beter, zelfs als je dan bijv. iets verder weg zit maar niet 10min. naar een station hoeft te lopen.
pi_78123900
Het hotel ligt op 300 meter van Swiss Cottage station. Dat is dus wel te doen
pi_78124495
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ah, da's handig . Ik vind het een stuk handiger dan de travelcard. Werkte de OV-chip hier maar zo.
Sommige poortjes hebben ook schermpjes met saldo informatie.
pi_78125405
Nog 1 vraag, kan ik de travelcard kopen op Stansted?
pi_78125406
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:10 schreef MCH het volgende:

[..]

Waar?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_78125452
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waar?
De poortjes die ze steeds meer neerzetten voor mensen met bagage bijvoorbeeld. Je ziet er steeds meer eentje per station, op Heathrow T5 staan er echter alleen nog maar dit soort poortjes. Je kunt het ook zien op plekken waar geen poortje is, maar waar je zelf moet uittikken. En in de bus natuurlijk, daar zit ook een schermpje.
pi_78125560
tvp, wil misschien in Londen stage lopen

misschien kom ik hier nog leuke info tegen
Londen trekt mij op een 1 of andere manier wel
pi_78129002
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je kunt checken op iedere ticketmachine, in ieder Oyster winkeltje of online. Maar je ziet het ook gewoon bij het in/uitchecken: je huidige bedrag staat er altijd vermeld, en bij het uitchecken staat er ook het bedrag dat is afgetrokken.
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:46:47 #166
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_78129194
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef CherryLips het volgende:

Voor drie dagen vond ik zo'n papieren travelcard eigenlijk net zo gemakkelijk... Wel meteen de kracht van het Londense systeem, beide systemen kunnen blijven gebruiken met één poortje. Niet zo'n halfbakken chipcard zoals we hier hebben, die zo ongeveer per buslijn moet worden ingevoerd .
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:49:03 #167
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_78129215
Eurostar meldt inmiddels dat ze tot en met zondag niet van/naar Brussel zullen rijden. Ik hoor die vent op St. Pancras het maandag nog zeggen, "maybe later today"... maar goed, toen was de ernst van het ongeluk ook nog niet zo duidelijk.
pi_78129702
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:10 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je de metro verlaat verschijnt op het schermpje hoeveel er nog op staat, maar dat is leesbaarder voor de persoon achter je .
Tap tap tap
pi_78129771
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:49 schreef JDude het volgende:
Eurostar meldt inmiddels dat ze tot en met zondag niet van/naar Brussel zullen rijden. Ik hoor die vent op St. Pancras het maandag nog zeggen, "maybe later today"... maar goed, toen was de ernst van het ongeluk ook nog niet zo duidelijk.
Yup, zie http://www.nshispeed.nl/n(...)n-ns-hispeed-treinen voor de uitgebreidere info.
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:35:24 #170
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_78129940
zo, de boardingpassen zijn geprint over 24 uur ben ik op mn koffer aan het wachten
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_78130024
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:35 schreef The_Hives het volgende:
zo, de boardingpassen zijn geprint over 24 uur ben ik op mn koffer aan het wachten
Lege koffer heen, volle terug
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:44:31 #172
50936 The_Hives
pi_78130168
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Lege koffer heen, volle terug

2 personen met 1 koffer heen en 2 koffers terug
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_78172046
Vraagje, ik zag op Youtube een aantal filmpjes van pelikanen die duiven opeten in St James Park.
Is dat nou dagelijkse kost aldaar? is de kans groot zoiets te zien of was dat wellicht toeval?
pi_78173926
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Vraagje, ik zag op Youtube een aantal filmpjes van pelikanen die duiven opeten in St James Park.
Is dat nou dagelijkse kost aldaar? is de kans groot zoiets te zien of was dat wellicht toeval?
De pelikanen zelfs zitten daar wel meestal, maar ik neem aan dat ze niet de hele dag duiven zitten weg te werken?
pi_78173959
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:59 schreef Drive-r het volgende:

[..]

De pelikanen zelfs zitten daar wel meestal, maar ik neem aan dat ze niet de hele dag duiven zitten weg te werken?
pi_78182810
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:35 schreef The_Hives het volgende:
Ook die takkevroege vlucht vanuit weeze?
Ik ga zaterdag dus ook naar londen! Weet er of er ergens nog vette feesten zijn zaterdagavond? Of wat zijn vette tenten om heen te gaan?
pi_78183178
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:44 schreef littlefrankie het volgende:

[..]

Ook die takkevroege vlucht vanuit weeze?
Ik ga zaterdag dus ook naar londen! Weet er of er ergens nog vette feesten zijn zaterdagavond? Of wat zijn vette tenten om heen te gaan?
Nahh. London is op zaterdagavond vrijwel uitgestorven. Niks te doen.

Edit: Check hier maar http://www.timeout.com/london/clubs/

Zondagmiddag ook groot Chinees Nieuwjaar feest op Trafalgar. ( http://www.london.gov.uk/(...)ebrations-year-tiger )
pi_78214443
Ben terug van mijn trip naar London.
Tijdens de heenreis wist ik niet wat er me te wachten stond.

Dus maar vroeger vertrokken richting Brussel zuid, hopend op een shuttlebus naar Lille Europe (stond op de eurostar website). Tijdens de reis naar Brussel waren er maar 4 wagons ipv de gebruikelijke 8 (riep de conducteur om), daarna zei hij dat er spontane stakingen uitbraken in Wallonië... En dat mensen die via Wallonië gingen moesten opletten.

Op dat moment had ik gedacht om met de trein van Brussel-Zuid naar Gent St Pieter te gaan, en van daaruit naar Lille Flanders, en van daaruit te voet (+/- 10 min wandelen) naar Lille Europe.
Aangekomen in Brussel-Zuid, naar Eurostar balie gegaan, even snel gevraagd hoe het zit met de shuttle bus. Vrouw: Shuttlebus? Huh, owjah, heb je je tickets al uitgeprint? Eerst doen...
Begon nog beter. Tickets uitgeprint, weer in de rij, man komt langs met stickers. Jullie gaan naar London? Hier, bus 11.
Wel weinig mensen op de trein.

Ipv 30 min met de eurostar naar Lille Europe, 1,5 uur gereden. Hebben nog onze reguliere trein kunnen halen. Dus zonder vertraging aangekomen in London, maar wel minsten 1 a 2 uur eerder opgestaan.

Kutweer op dinsdag... Ongelofelijk... Woensdag fantastisch weer zeg + Wicked gezien. Wel ok. Donderdag veel motregen, was wel ok. Vandaag ook goed, alleen winderig.

Had wel gehoopt dat de eurostar weer normaal reed, dus niet. Weer in Lille Europe de bus genomen naar Brussel-Zuid. Maar de trein was bomvol, dus was het haasten naar de bussen. Gelukkig waren we als één van de eersten erbij

Ook nog extra problemen gehad, omdat we boeking hadden met hotel. Konden we onze tickets niet thuis uitprinten, dus hadden wij geen tickets van onze station naar Brussel-Zuid (Eurostar tickets zijn geldig van elke Belgische station tot Brussel-Zuid). Wij moesten zelf tickets kopen en konden het bedrag terug claimen. Maar vanwege de hectiek in Brussel-Zuid besloten we dat maar in Kings Cross te doen (werd via de telefoon verteld dat het ook ging). Daar zeiden ze weer van niet, je moet dat in je eigen station doen
Vandaag in Brussel-Zuid bij Eurostar balie gevraagd, loket was dicht voor restitutie. Dus moet het per post doen.

Al met al, een drukke 4-daagse gehad.

Beetje lange post geworden
pi_78250621
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 01:37 schreef ASSpirine het volgende:
Ben terug van mijn trip naar London.
Tijdens de heenreis wist ik niet wat er me te wachten stond.

Dus maar vroeger vertrokken richting Brussel zuid, hopend op een shuttlebus naar Lille Europe (stond op de eurostar website). Tijdens de reis naar Brussel waren er maar 4 wagons ipv de gebruikelijke 8 (riep de conducteur om), daarna zei hij dat er spontane stakingen uitbraken in Wallonië... En dat mensen die via Wallonië gingen moesten opletten.

Op dat moment had ik gedacht om met de trein van Brussel-Zuid naar Gent St Pieter te gaan, en van daaruit naar Lille Flanders, en van daaruit te voet (+/- 10 min wandelen) naar Lille Europe.
Aangekomen in Brussel-Zuid, naar Eurostar balie gegaan, even snel gevraagd hoe het zit met de shuttle bus. Vrouw: Shuttlebus? Huh, owjah, heb je je tickets al uitgeprint? Eerst doen...
Begon nog beter. Tickets uitgeprint, weer in de rij, man komt langs met stickers. Jullie gaan naar London? Hier, bus 11.
Wel weinig mensen op de trein.

Ipv 30 min met de eurostar naar Lille Europe, 1,5 uur gereden. Hebben nog onze reguliere trein kunnen halen. Dus zonder vertraging aangekomen in London, maar wel minsten 1 a 2 uur eerder opgestaan.

Kutweer op dinsdag... Ongelofelijk... Woensdag fantastisch weer zeg + Wicked gezien. Wel ok. Donderdag veel motregen, was wel ok. Vandaag ook goed, alleen winderig.

Had wel gehoopt dat de eurostar weer normaal reed, dus niet. Weer in Lille Europe de bus genomen naar Brussel-Zuid. Maar de trein was bomvol, dus was het haasten naar de bussen. Gelukkig waren we als één van de eersten erbij

Ook nog extra problemen gehad, omdat we boeking hadden met hotel. Konden we onze tickets niet thuis uitprinten, dus hadden wij geen tickets van onze station naar Brussel-Zuid (Eurostar tickets zijn geldig van elke Belgische station tot Brussel-Zuid). Wij moesten zelf tickets kopen en konden het bedrag terug claimen. Maar vanwege de hectiek in Brussel-Zuid besloten we dat maar in Kings Cross te doen (werd via de telefoon verteld dat het ook ging). Daar zeiden ze weer van niet, je moet dat in je eigen station doen
Vandaag in Brussel-Zuid bij Eurostar balie gevraagd, loket was dicht voor restitutie. Dus moet het per post doen.

Al met al, een drukke 4-daagse gehad.

Beetje lange post geworden
Dinsdag was inderdaad hondenweer, woensdag was plotseling vet mooi

Jammer dat je wat problemen hebt gehad met de Eurostar. Toen ik las dat er een probleem was in Belgie met die commuter treinen was ik bang dat ik voor het eerst ook problemen zou krijgen of dat ik via Lille naar Brussels moest of ander gedoe waar ik absoluut niet van houdt. Ik vertrek maandag ochtend om 6.20. En raad eens, die gaat regelrecht naar Brussel De Eurostar houdt gewoon van me, ik heb nooit problemen met d'r Maar ja, wat wil je ook, heb al aardig wat geld uitgegeven aan de Eurostar
  zondag 21 februari 2010 @ 14:48:35 #180
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_78264026
Zijn er trouwens nog plekken in Londen waar je gegeten moet hebben? Beetje zoals je Döner Kebab in Kreuzberg (Berlijn) gegeten moet hebben?
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  zondag 21 februari 2010 @ 15:07:17 #181
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78264721
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:48 schreef Thijz het volgende:
Zijn er trouwens nog plekken in Londen waar je gegeten moet hebben? Beetje zoals je Döner Kebab in Kreuzberg (Berlijn) gegeten moet hebben?
In een van de 1000en pubs kan je bangers en mash (worstjes met aarappelpuree) eten of fish n chips van een chippie of pie and mash in de East End waar je ook prima curries kan eten.

Dim sum in Chinatown is een trekpleister voor inwoners en toeristen.

Je kan zelfs Nederlands, Duits, Frans, Afrikaans, Latijns, Chinees, etc etc eten. Alles is er!
reset
pi_78285645
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef Individual het volgende:

[..]

In een van de 1000en pubs kan je bangers en mash (worstjes met aarappelpuree) eten of fish n chips van een chippie of pie and mash in de East End waar je ook prima curries kan eten.

Je kan zelfs Nederlands, Duits, Frans, Afrikaans, Latijns, Chinees, etc etc eten. Alles is er!
Vandaag nog bij My Old Dutch geweest! (pannenkoekenhuis)
  maandag 22 februari 2010 @ 09:55:40 #184
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_78294204
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef Individual het volgende:

[..]

Ok, tof. Zijn er nog goeie tentjes in de omgeving van Paddington?
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_78297914
Ik heb ook nog ethiopisch gegeten in London, wel heel speciaal zeg... Je krijgt een enorme pannekoek als het ware waarop ze een stoofschotel overheen gooien. Je scheurt wat van je pannekoek af en eet het dan met je handen. Alleen is dat een soort zuurdesem deeg, veel te zuur vond ik. Wel speciale ervaring
  maandag 22 februari 2010 @ 13:44:27 #186
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_78301875
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:48 schreef Thijz het volgende:
Ik ben altijd wel een fan van de Nieuw Zeelandse keten Gourmet Burger Kitchen (GBK's).

Morgen ga ik trouwens ook weer naar London, voor nog geen 7uur in totaal om precies te zijn
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_78302266
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik ben altijd wel een fan van de Nieuw Zeelandse keten Gourmet Burger Kitchen (GBK's).

Morgen ga ik trouwens ook weer naar London, voor nog geen 7uur in totaal om precies te zijn
Ja! GBK! Ordinaire vreettent Steinlagers Burgers

Ik ga morgen pas weg, als de Eurostar me toelaat. Daar gaan we dan maar van uit. Ik dacht dat het vandaag was maar had me vergist. Heb in ieder geval mazzel dat mijn trein ook een directe verbinding is met Brussel.
pi_78302369
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef Public_NME het volgende:

[..]

GBK kan je tegenwoordig vergeten. In plaats daarvan langs de Byron Burger gaan, weer een stap vooruit in burgers...
  maandag 22 februari 2010 @ 13:57:33 #189
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78302391
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Vandaag nog bij My Old Dutch geweest! (pannenkoekenhuis)
Welke van de 4?

Ik ben in die in Holborn en Chelsea geweest en was prima te doen. Het menu zou wat Nederlandser mogen, want van de 20 pannekoeken zijn er volgens mij maar 2 een NL recept en de rest zijn met pizza toppings. Gelukkig mag je ook je eigen pannekoek samenstellen.
reset
  maandag 22 februari 2010 @ 14:00:12 #190
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78302481
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:55 schreef Thijz het volgende:

[..]

Ok, tof. Zijn er nog goeie tentjes in de omgeving van Paddington?
Paddington zit vol met eettentjes, dus loop rond en ga op onderzoek!
reset
pi_78302486
Die hamburgertoko's
Tap tap tap
pi_78302579
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Individual het volgende:

[..]

Welke van de 4?

Ik ben in die in Holborn en Chelsea geweest en was prima te doen. Het menu zou wat Nederlandser mogen, want van de 20 pannekoeken zijn er volgens mij maar 2 een NL recept en de rest zijn met pizza toppings. Gelukkig mag je ook je eigen pannekoek samenstellen.
My Old Dutch
  maandag 22 februari 2010 @ 14:22:13 #193
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78303409
Het is geen volwaardige NL (Oost NL) pannekoekenboerderij kwaliteit, maar het is zeker ook niet slecht. Slechte ervaring?
reset
  maandag 22 februari 2010 @ 16:10:41 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_78307794
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja! GBK! Ordinaire vreettent Steinlagers Burgers
Ja zeker Geniale dagen altijd, rond een uurtje of 13 de pub in bij Putney Bridge, daarna wedstrijdje van Fulham, daarna een burgertje klappen bij GBK's en dan afzakken bij the Boathouse.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_78308000
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef Individual het volgende:
Het is geen volwaardige NL (Oost NL) pannekoekenboerderij kwaliteit, maar het is zeker ook niet slecht. Slechte ervaring?
Ja, 2 keer geweest, twee keer slecht bevallen. Ik maak dan gewoon liever zelf een pannekoek. Beetje ranzige tent ook (Holborn). Maar goed, ieder zijn ding, misschien had ik een andere moeten proberen.
pi_78308127
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:42:21 #197
50936 The_Hives
pi_78339485
Gister terug gekomen van een weekendje London. Leuk gehad met goed weer zeker op zaterdag.

Had alleen verwacht dat we onze Oystercard op City Airport weer konden inruilen voor cash, aangezien je ze daar ook bij de balie kon kopen. Blijkt dat je die alleen in de tube kan inleveren. Dus dan had ik die in de metro moeten inleveren en dan weer apart een kaartje kopen voor de DLR. Beetje raar. Nu zit ik dus met 2 Oystercards . Gelukkig stond er per kaart nog maar 3 euro op ofzo...
Fok! Federatie
pi_78492735
Hoi Ik ga binnenkort (21 Maart) naar Londen, ik ga met school, maar wil er het beste van maken in de vrije tijd die ik heb. Als het goed is heb ik van 2 tot laat vrij te besteden. Nou wou ik aan jullie vragen wat nou leuke dingen zijn om te doen. Ik ben al wel eerder in London geweest, toen hebben we ook toeristische dingen gedaan en gezien, maar ik wil nu wel wat meer zien. We zitten geloof ik ook redelijk centraal.
Maar mijn probleem is dus dat ik niet zo goed weet wat ik allemaal voor leuks kan doen. Ik kan niet alles doen, ik ben er maar 2,5 dag, dus ik wil het wel redelijk centraal houden. En daarom ben ik hier, in de hoop dat jullie misschien wat tips voor mij hebben

Waar ik dan vooral naar zoek:

Leuke winkels
Leuke eettentjes (Graag goedkoop)
Plekken waar je geweest moet zijn (Behalve de echt toeristische dingen als Hyde Park, B. Palace, en the London Eye).

OH, en ik had nog een vraag. Iedereen roept wat anders over hoe je moet betalen in Londen. Of dat je beter kan pinnen in Londen zelf, of niet. Ik h oor namelijk altijd dat je heel veel extra moet betalen als je gaat pinnen in Engeland.
Kan iemand mij verder helpen met dit verhaal? Zou heel handig zijn

[ Bericht 18% gewijzigd door RenRen- op 26-02-2010 20:16:14 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:36:37 #199
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_78493895
Je kan snelle catamaran varen op de Thames en zo een heleboel dingen zien onderweg. Het is gewoon onderdeel van het London OV. Als je de boot van de London Eye naar Greenwich neemt kom je langs de City of London, HMS Belfast, de Tower, onder Tower Bridge en door naar Canary Wharf.

Omdat het een snelle (forenzen) boot is (60km/h+) duurt dat maar 40 min. Het kost £5 per enkele reis of £12 voor de hele dag (en dan zou je nog langs de O2 en Thames Barrier kunnen)

In Greenwich kan je winkelen op de markt en in de kleine winkeltjes eromheen. Als cultuur je ding is kan je de Naval Academy (UNESCO) bekijken en over de meridiaan springen (+gratis museum) en tegelijk op het oostelijk en westelijk halfrond staan. Je zou ook de O2 van binnen kunnen bekijken (gratis).

Tips en foto's: http://www.thamesclippers(...)eseeing-leisure.html

Go East!!
reset
pi_78501662
Waarom oost? Dankjewel! Ik heb een paar dingen opgeschreven hiervan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')