abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 23:24:38 #276
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78870171
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

In het centrum meer dan in de buurten er om heen. Maarja, ik ben 22 en wordt nog meerdere malen er even op gewezen of ik mijn ID wil laten zien
Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamer
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zondag 7 maart 2010 @ 23:28:34 #277
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78870334
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamer
Hoe bedoel je? Je wilt de hele nacht doorbrengen in verschillende pubs en de nacht in motel/hostel/hotel overslaan in verband met de centen?

Zorg gewoon dat 1 van je vrienden wel oud genoeg lijkt en die al de zooi ophaalt. Mits er een bouncer voorstaat wordt je voor binnenkomst al even gecheckt op leeftijd, kun je zo binnenlopen in een pub kun je worden gecheckt aan de bar. Random gecheckt worden of je wel oud genoeg bent voor de pub gebeurt niet Of je moet wel erg jong overkomen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 7 maart 2010 @ 23:31:39 #278
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78870474
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe bedoel je? Je wilt de hele nacht doorbrengen in verschillende pubs en de nacht in motel/hostel/hotel overslaan in verband met de centen?

Zorg gewoon dat 1 van je vrienden wel oud genoeg lijkt en die al de zooi ophaalt. Mits er een bouncer voorstaat wordt je voor binnenkomst al even gecheckt op leeftijd, kun je zo binnenlopen kun je worden gecheckt aan de bar.
Ja, dat was het plan. Gewoon 1 pub zou al voldoen.

En wat bedoel je met "zooi ophalen"? Afijn, ik weet nog niet of het pub-plan doorgaat maar moet de hele trip naar Londen + het concert al onverwacht zelf betalen dus probeer ik wat geld te besparen.

Edit: Ben 16 en zie er ook zo uit denk ik
pi_78870635
Ik zou ook gewoon maar een hostel boeken, dat kost niets, en je hebt tenminste sowieso een dak boven je hoofd. Kun je op zondag nog wat leuke plekken bezoeken ook. Zelf ga ik na afloop zaterdagnacht weer richting vliegveld voor de vlucht zondagochtend, aangezien ik maandag weer fris en fruitig op school wil zijn .

Vrijdag op zaterdag zal ik wel in een hotel overnachten, alhoewel ik behoorlijk lui ben geweest in het boeken, en de meeste hotels in de buurt nu óf bezet óf erg duur zijn geworden .

Wat me op het volgende brengt, wat is het beste punt om je spullen veilig op te bergen in een kluisje? Want ik zie het niet zo zitten om m'n complete tas achter te laten bij de garderobe natuurlijk.
  zondag 7 maart 2010 @ 23:37:06 #280
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78870744
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Arn0 het volgende:

[..]

15-20 pond voor een hostel uitgeven lijkt me goedkoper dan een nacht zuipen....
  zondag 7 maart 2010 @ 23:38:26 #281
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78870805
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zou ook gewoon maar een hostel boeken, dat kost niets, en je hebt tenminste sowieso een dak boven je hoofd. Zelf ga ik na afloop zaterdagnacht weer richting vliegveld voor de vlucht zondagochtend, aangezien ik maandag weer fris en fruitig op school wil zijn .
Hmm.. Is de vlieghaven 24/7 open? Als dat goed is voor jou tenminste, wil ik wel meegaan Klinkt wellicht nerd-achtig maar ik spendeer toch liever de nacht in de vlieghaven een boek te lezen dan de hele nacht in de pub rond te hangen.

Ja, school op maandag. Bah. En op zondag een kwade moeder die niets wist van de London trip
  zondag 7 maart 2010 @ 23:39:19 #282
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78870844
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

15-20 pond voor een hostel uitgeven lijkt me goedkoper dan een nacht zuipen....
Zuipen was ik sowieso niet van plan..
  zondag 7 maart 2010 @ 23:40:10 #283
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78870884
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:31 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, dat was het plan. Gewoon 1 pub zou al voldoen.

En wat bedoel je met "zooi ophalen"? Afijn, ik weet nog niet of het pub-plan doorgaat maar moet de hele trip naar Londen + het concert al onverwacht zelf betalen dus probeer ik wat geld te besparen.

Edit: Ben 16 en zie er ook zo uit denk ik
Oe 16 is wel erg jong Zooi = alcoholische dranken. Ik neem aan dat je met vrienden gaat? Zorg dat je dan duidelijk in de groep zit. Zodat je niet zo opvalt. 1 pub 1 lange nacht is wel lang doortrekken hoor ik zou ook gewoon een hostel boeken. Dat is goedkoper dan al het bier wat je op zo'n nacht naar binnen krijgt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 7 maart 2010 @ 23:41:49 #284
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78870966
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oe 16 is wel erg jong Zooi = alcoholische dranken. Ik neem aan dat je met vrienden gaat? Zorg dat je dan duidelijk in de groep zit. Zodat je niet zo opvalt. 1 pub 1 lange nacht is wel lang doortrekken hoor ik zou ook gewoon een hostel boeken. Dat is goedkoper dan al het bier wat je op zo'n nacht naar binnen krijgt.
Hmm.. Ik ga eigenlijk alleen Nuja ik zie Aisumasen wel aan het concert zelf. En die pub was gewoon om binnen te zitten en niet echt actief bier te drinken. Ik had gekeken voor motels maar dat is al gauw 30 pond.
  zondag 7 maart 2010 @ 23:45:27 #285
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78871111
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hmm.. Ik ga eigenlijk alleen Nuja ik zie Aisumasen wel aan het concert zelf. En die pub was gewoon om binnen te zitten en niet echt actief bier te drinken. Ik had gekeken voor motels maar dat is al gauw 30 pond.
16, en met z'n 2en. Ga gewoon een motel boeken. Die 30 pond extra is echt peanuts.
pi_78871194
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hmm.. Is de vlieghaven 24/7 open? Als dat goed is voor jou tenminste, wil ik wel meegaan Klinkt wellicht nerd-achtig maar ik spendeer toch liever de nacht in de vlieghaven een boek te lezen dan de hele nacht in de pub rond te hangen. [..]
Het is inderdaad beter als je in gezelschap blijft, maar kun je niet beter in de buurt van het centrum blijven? Anders wordt het wel een heel avontuur om 's ochtends weer terug naar het station te komen, en dat kost je sowieso ook geld. Een betere optie blijft: Een hostel boeken .
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, school op maandag. Bah. En op zondag een kwade moeder die niets wist van de London trip
Ha! Classic!
  zondag 7 maart 2010 @ 23:47:24 #287
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78871201
Misschien best ja. Alhoewel het geen peanuts is voor mij doch.

Edit: Station is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen
  zondag 7 maart 2010 @ 23:51:58 #288
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_78871368
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef Arn0 het volgende:

Edit: Royal Albert Hall is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen
Royal Albert naar welk vliegveld dan ook gaat je wel even tijd kosten!

En die 30 pond voor een nacht extra. Dat lijkt nu veel maar misschien is het wel de meest rustgevende optie?
En je moeder weet toch wel waar je uithangt?
pi_78871373
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef Arn0 het volgende:

Edit: Station is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen
Dat lijkt me eerlijk gezegd al helemaal een wat avontuurlijk plan . En Londen heeft 5 vliegvelden hè .
  zondag 7 maart 2010 @ 23:52:56 #290
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78871405
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Royal Albert naar welk vliegveld dan ook gaat je wel even tijd kosten!

En die 30 pond voor een nacht extra. Dat lijkt nu veel maar misschien is het wel de meest rustgevende optie?
En je moeder weet toch wel waar je uithangt?
Ik mag van mijn moeder niet naar het concert gaan dus nee

Royal Albert Hall naar het vliegveld is 2 kilometer, van daaruit naar het station is 4 kilometer.. Doenbaar.

Edit: Oh wacht, welk vliegveld bedoel jij dan Aisumasen?
pi_78871560
Héél slecht plan . Je kunt er op gokken dat je de hele nacht doorbrengt bent met mede-concertgangers. Maar nogmaals, ik zou gewoon in de buurt van de Royal Albert Hall een goedkoop hostel boeken, en dan de eerste trein op zondagochtend terugnemen. Oh, én je moeder op de hoogte stellen .

Vliegveld Stansted natuurlijk, de cheap ass way .
  zondag 7 maart 2010 @ 23:58:09 #292
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78871637
Maar mijn moeder op de hoogte stellen heeft geen nut want ze heeft al nee gezegd.. Dat gaat niet veranderen Dat zorgt ook voor dat een hostel boeken moeilijker wordt omdat ik daar een kredietkaart voor nodig hebt en iedereen die ik ken met een CC kent ook mijn moeder als je begrijpt wat ik bedoel

Ja, die hele nacht doorbrengen met mede concertgangers kan ook wel.
pi_78872231
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:52 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik mag van mijn moeder niet naar het concert gaan dus nee

Royal Albert Hall naar het vliegveld is 2 kilometer, van daaruit naar het station is 4 kilometer.. Doenbaar.

Edit: Oh wacht, welk vliegveld bedoel jij dan Aisumasen?
Vliegveld op 2km van de Royal Albert Hall?
  maandag 8 maart 2010 @ 00:19:17 #294
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78872346
Ja, maar niet het juiste vliegveld Maar ik zie net dat er een Starbucks in het station 24/7 open is, ook wel een toffe oplossing.
pi_78872357
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Maar mijn moeder op de hoogte stellen heeft geen nut want ze heeft al nee gezegd.. Dat gaat niet veranderen Dat zorgt ook voor dat een hostel boeken moeilijker wordt omdat ik daar een kredietkaart voor nodig hebt en iedereen die ik ken met een CC kent ook mijn moeder als je begrijpt wat ik bedoel

Oh als je fan bent van die Oasis gasten: misschien heeft 'ie slaapplekje over in dat appartement van 'm

http://maps.google.nl/maps?sourceid=navclient&rlz=1T4ACAW_en___GB340&q=S%20End%20Green%20Camden%20Town%2C%20Greater%20London%20NW3%202%2C%20Verenigd%20Koninkrijk&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
Hij woont boven de M&S. Zie 'm regelmatig met een kindje lopen. Vraag me niet welke van de 2 het is

pi_78878011
Vanaf waar en wanneer vliegen jullie Aisumasen?

Een hostel lijkt mij eerlijk gezegd kut, krijg je weer allemaal gezeur omdat je midden in de nacht strontbezopen binnen komt vallen En sowieso met andere mensen op de kamer..
pi_78878646
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Arn0 het volgende:

Op de bonnefooi naar een hostel gaan als je er eenmaal bent en de nachten daar ter plekke cash betalen?
Tap tap tap
  maandag 8 maart 2010 @ 12:03:15 #298
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_78883371
je bent 16 en je ouuders weten niet datje naar londen gaat..
je weet wel datje onder de 18 niet mag vliegen zonder een volwassenen?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 8 maart 2010 @ 12:15:47 #299
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78883838
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Op de bonnefooi naar een hostel gaan als je er eenmaal bent en de nachten daar ter plekke cash betalen?
Ja, dat kan ook nog indien het hostel niet volzet is..
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:03 schreef revpolen het volgende:
je bent 16 en je ouuders weten niet datje naar londen gaat..
je weet wel datje onder de 18 niet mag vliegen zonder een volwassenen?
Ik ga niet met het vliegtuig
pi_78886523
Er zijn zo veel hostels, er is altijd wel ergens een plekje
Maar op je zestiende stiekem naar Londen? Ik zou echt klappen hebben gekregen .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')