Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamerquote:Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
In het centrum meer dan in de buurten er om heen. Maarja, ik ben 22 en wordt nog meerdere malen er even op gewezen of ik mijn ID wil laten zien
Hoe bedoel je? Je wilt de hele nacht doorbrengen in verschillende pubs en de nacht in motel/hostel/hotel overslaan in verband met de centen?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamer
Ja, dat was het plan. Gewoon 1 pub zou al voldoen.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe bedoel je? Je wilt de hele nacht doorbrengen in verschillende pubs en de nacht in motel/hostel/hotel overslaan in verband met de centen?
Zorg gewoon dat 1 van je vrienden wel oud genoeg lijkt en die al de zooi ophaalt. Mits er een bouncer voorstaat wordt je voor binnenkomst al even gecheckt op leeftijd, kun je zo binnenlopen kun je worden gecheckt aan de bar.
15-20 pond voor een hostel uitgeven lijkt me goedkoper dan een nacht zuipen....quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamer
Hmm.. Is de vlieghaven 24/7 open? Als dat goed is voor jou tenminste, wil ik wel meegaanquote:Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zou ook gewoon maar een hostel boeken, dat kost niets, en je hebt tenminste sowieso een dak boven je hoofd. Zelf ga ik na afloop zaterdagnacht weer richting vliegveld voor de vlucht zondagochtend, aangezien ik maandag weer fris en fruitig op school wil zijn.
Zuipen was ik sowieso niet van plan..quote:Op zondag 7 maart 2010 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
15-20 pond voor een hostel uitgeven lijkt me goedkoper dan een nacht zuipen....
Oe 16 is wel erg jongquote:Op zondag 7 maart 2010 23:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat was het plan. Gewoon 1 pub zou al voldoen.
En wat bedoel je met "zooi ophalen"?Afijn, ik weet nog niet of het pub-plan doorgaat maar moet de hele trip naar Londen + het concert al onverwacht zelf betalen dus probeer ik wat geld te besparen.
Edit: Ben 16 en zie er ook zo uit denk ik![]()
Hmm.. Ik ga eigenlijk alleenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oe 16 is wel erg jongZooi = alcoholische dranken. Ik neem aan dat je met vrienden gaat? Zorg dat je dan duidelijk in de groep zit. Zodat je niet zo opvalt. 1 pub 1 lange nacht is wel lang doortrekken hoor
ik zou ook gewoon een hostel boeken. Dat is goedkoper dan al het bier wat je op zo'n nacht naar binnen krijgt.
16, en met z'n 2en. Ga gewoon een motel boeken. Die 30 pond extra is echt peanuts.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ga eigenlijk alleenNuja ik zie Aisumasen wel aan het concert zelf. En die pub was gewoon om binnen te zitten en niet echt actief bier te drinken. Ik had gekeken voor motels maar dat is al gauw 30 pond.
Het is inderdaad beter als je in gezelschap blijft, maar kun je niet beter in de buurt van het centrum blijven? Anders wordt het wel een heel avontuur om 's ochtends weer terug naar het station te komen, en dat kost je sowieso ook geld. Een betere optie blijft: Een hostel boekenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm.. Is de vlieghaven 24/7 open? Als dat goed is voor jou tenminste, wil ik wel meegaanKlinkt wellicht nerd-achtig maar ik spendeer toch liever de nacht in de vlieghaven een boek te lezen dan de hele nacht in de pub rond te hangen. [..]
Ha!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, school op maandag. Bah. En op zondag een kwade moeder die niets wist van de London trip
Royal Albert naar welk vliegveld dan ook gaat je wel even tijd kosten!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef Arn0 het volgende:
Misschien best ja. Alhoewel het geen peanuts is voor mij doch.
Edit: Royal Albert Hall is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen![]()
Dat lijkt me eerlijk gezegd al helemaal een wat avontuurlijk planquote:Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef Arn0 het volgende:
Misschien best ja. Alhoewel het geen peanuts is voor mij doch.
Edit: Station is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen![]()
Ik mag van mijn moeder niet naar het concert gaan dus neequote:Op zondag 7 maart 2010 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Royal Albert naar welk vliegveld dan ook gaat je wel even tijd kosten!![]()
En die 30 pond voor een nacht extra. Dat lijkt nu veel maar misschien is het wel de meest rustgevende optie?
En je moeder weet toch wel waar je uithangt?
Vliegveld op 2km van de Royal Albert Hall?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik mag van mijn moeder niet naar het concert gaan dus nee![]()
Royal Albert Hall naar het vliegveld is 2 kilometer, van daaruit naar het station is 4 kilometer.. Doenbaar.
Edit: Oh wacht, welk vliegveld bedoel jij dan Aisumasen?
Oh als je fan bent van die Oasis gasten: misschien heeft 'ie slaapplekje over in dat appartement van 'mquote:Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Maar mijn moeder op de hoogte stellen heeft geen nut want ze heeft al nee gezegd.. Dat gaat niet veranderenDat zorgt ook voor dat een hostel boeken moeilijker wordt omdat ik daar een kredietkaart voor nodig hebt en iedereen die ik ken met een CC kent ook mijn moeder als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
Ja, die hele nacht doorbrengen met mede concertgangers kan ook wel.
Op de bonnefooi naar een hostel gaan als je er eenmaal bent en de nachten daar ter plekke cash betalen?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Arn0 het volgende:
Maar mijn moeder op de hoogte stellen heeft geen nut want ze heeft al nee gezegd.. Dat gaat niet veranderenDat zorgt ook voor dat een hostel boeken moeilijker wordt omdat ik daar een kredietkaart voor nodig hebt en iedereen die ik ken met een CC kent ook mijn moeder als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
Ja, die hele nacht doorbrengen met mede concertgangers kan ook wel.
Ja, dat kan ook nog indien het hostel niet volzet is..quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de bonnefooi naar een hostel gaan als je er eenmaal bent en de nachten daar ter plekke cash betalen?
Ik ga niet met het vliegtuigquote:Op maandag 8 maart 2010 12:03 schreef revpolen het volgende:
je bent 16 en je ouuders weten niet datje naar londen gaat..
je weet wel datje onder de 18 niet mag vliegen zonder een volwassenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |