Het fokschaap?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef Misstique het volgende:
GADVERREDAMME WAT IS DAT VOOR SMERIG BEEST IN DE HEADER BAH!
Het bestaansrecht is er omdat iedereen het verder vergeten is.quote:Op maandag 5 april 2010 00:38 schreef Chowi het volgende:
De laatste post in BeF is serieus drie weken terug?
OMG. Heeft dit überhaupt nog bestaansrecht?.
Zwansen had altijd Michael Jordan als UI, in mijn hoofd was hij een neger.quote:Op zondag 11 april 2010 19:07 schreef JDude het volgende:
Ben je nu de eerste BeF-neger?
Ik lijk eerder op The Thing van the Fantastic Four.quote:
Hitler.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef onderjas het volgende:
Vandaag een halve liter Duits bier gedronken. Ben de naam alleen vergeten.
Als je jezelf achter een raam zou moeten tentoonstellen hè, wat zou je dan dragen? Zou je nog voor een leuke gimmick gaan? Hoe wil je je onderscheiden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Chowi het volgende:
Ja, hier ben ik.
Ik zou waarschijnlijk zo'n pak dragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:32 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als je jezelf achter een raam zou moeten tentoonstellen hè, wat zou je dan dragen? Zou je nog voor een leuke gimmick gaan? Hoe wil je je onderscheiden?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk zo'n pak dragen.
[ afbeelding ]
Daar zit toch humor in? Dat moet haast wel klanten trekken. En zo niet, dan is het ook goed, want ik wil helemaal geen vieze ouwe mannetjes oraal bevredigen.
Heerlijk getemperd momentum.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:30 schreef Nosh het volgende:
Haha, deze reeks.
Én een mooi vooruitzicht om het 1000e topic in het bejaardentehuis te kunnen vieren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:01 schreef Nosh het volgende:
Prachtig dat er in deze jachtige tijd vol prikkels en multimediaal geweld er nog ruimte bestaat voor een slowchat die letterlijk een half jaar nodig heeft om een topic te vullen.
Je laatste teug adem gebruiken om je laatste woorden te spreken, op Fok!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:31 schreef Chowi het volgende:
Heerlijk vanuit mijn scootmobiel FOK!ken terwijl mijn stoma vervangen wordt. Ik kan er al helemaal naar uitkijken.
Mental image.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:31 schreef Chowi het volgende:
Heerlijk vanuit mijn scootmobiel FOK!ken terwijl mijn stoma vervangen wordt. Ik kan er al helemaal naar uitkijken.
Terecht, het is magie hoe alle individuele ingrediënten samenkomen in een orgie van langzaam verschuivende aromawolken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het een interessant onderwerp dat je daar aankaart, ehq.
Scheelt toch een hele lettergreep.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef JDude het volgende:
Efficiënte afkorting daar, Ch.
Jij noemt het aromawolken, ik zou het eerder penetrante lucht noemen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:44 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Terecht, het is magie hoe alle individuele ingrediënten samenkomen in een orgie van langzaam verschuivende aromawolken.
STIL.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij noemt het aromawolken, ik zou het eerder penetrante lucht noemen.
Heel goed. Nu een koprol.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:15 schreef Chowi het volgende:
Ik heb twaalf hele minuten gedaan wat je me opdroeg, ehq.
Het zou zo mooi zijn geweest als dat pas op 1 juli gebeurde.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:09 schreef Chowi het volgende:
Laat ik hier maar weer eens wat posten, want het is al bijna een maand geleden dat dat voor het laatst gedaan is..
Nah, remlof en ik, dan.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:29 schreef ehqo. het volgende:
Remlof en mij, asociale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |