Tja, ik denk dat ook voor dat kind het niet zo leuk is. Die kinderen zullen niet op deze school zitten, en wonen ook niet bij ons in de buurt. Uiteraard kan het gebeuren. Dat is iets wat je dan gewoon moet zien. Ik zou niet zien waarom het niet mag. Alleen is het zo dat de kans groter is dat hij zal opgroeien met zijn huidige vriendjes waar hij ook thuis aan het spelen is en vice versa. We zullen het wel zienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
In de meeste gezinnen worden bij kinderen niet de hobby/sport opgelegd hoor ...
Maar mijn vraag was dus: waar houdt "de basis waar aan gewerkt moet worden" op? Als hij vriendjes wordt met iemand van een typisch voetbalgezin waar de vader niet veel verdiend, mag dat? En zo ja, waarom mag dat opeens wel?
En zo nee:
Via netwerken je kind op een bepaalde school krijgen? Wat is dat voor school in vredesnaam?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef draaijer het volgende:
Excuses, maar ik probeerde niet uit de hoogte te komen en ik bedoelde er niet iets opzettelijks mee. Ik heb via het netwerken hem op die school gekregen. Hij zit in een goede buurt op het KDV en bij ons in de buurt in de kleuter klas. Uiteraard praten we niet over dit soort zaken als de kinderen erbij zijn of wakker zijn, maar hij heeft echt geen aansluiting met de kinderen van de kleuterklas. Het KDV in de goede buurt is gekomen omdat we niet tevreden waren over zijn oude KDV. De locatie was erg handig zodat ik hem eerder kan ophalen dan wanneer hij bij "ons" naar een KDV zou gaan.
Microsoftquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Via netwerken je kind op een bepaalde school krijgen? Wat is dat voor school in vredesnaam?
Een goede en fijne school. Ook erg fijn dat hij naar dezelfde school kan waar zijn vriendjes naartoe gaan. Er is een wachtlijst van ca. 3 jaar en gezien wij een paar maanden geleden de keuze hebben aangepast naar die school, moesten wij wel wat doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Via netwerken je kind op een bepaalde school krijgen? Wat is dat voor school in vredesnaam?
Waarom dan. Ik hoop dat hij wil gaan hockeyen en verder doet hij wat hij wil. Toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef Vicky het volgende:
Ik denk persoonlijk dat jij een (te) hoog verwachtingspatroon van je zoon hebt. De tijd zal het leren.
Omdat jij immers ook zijn vrijetijdsbesteding bepaald. Daarbij zie je blijkbaar wel waarom het niet mag.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik zou niet zien waarom het niet mag.
Nee hoor. Waaruit maak je dat op?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat jij immers ook zijn vrijetijdsbesteding bepaald. Daarbij zie je blijkbaar wel waarom het niet mag.
Dan heb ik waarschijnlijk de foute vrindenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef Modus het volgende:
Trouwens, menig kakker heeft tegenwoordig een seizoenskaart voor Ajax en de wedstrijden van Oranje worden ook bezocht door lallende lullo's maar goed, da's verder offtopic.
Hopen? Je zei: Ik WIL dat hij gaat hockeyen. en ik VERBIED hem op voetbal te gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waarom dan. Ik hoop dat hij wil gaan hockeyen en verder doet hij wat hij wil. Toch?
Hij heeft zelf zijn vrienden gekozen? Vind je dat niet eng? Wie weet brokkelt zijn basis wel af zo. Ik zou gewoon al zijn vrienden zelf uit kiezen als ik jou was. Natuurlijk, wat hij later wil moet hij zelf weten, maar hoe kan hij later een topfunctie hebben bij Shell als hij een balletje heeft getrapt met zo'n lelijkerd met een arbeider als pa? Het is als een besmettelijke ziekte, al dat plebs.quote:Hij heeft zelf toch geen invloed waar hij gaat wonen en op school gaat? Hij heeft zelf zijn vrienden gekozen. Dat hij geen aansluiting kan vinden in zijn kleuterklas m.u.v. 1 kereltje, vind ik vervelend
Nou ja zeg.. Foeiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:26 schreef Fannie het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen bahalve pagina 6 en zit echt met mn oren te flapperen nu....![]()
Mijn hemel draaijer, wat ben jij een kortzichtig iemand....![]()
* Fannie gaat ff verder lezen
Omdat je wil dat hij op hockey gaat!?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee hoor. Waaruit maak je dat op?
dat 1e is om een standpunt aan te nemen. Ik had toch wel gedacht dat je zoiets zou kunnen lezen. Maar goed, blijkbaar komt het nog steeds niet over. Misschien moet je maar gaan hockeyen dan zie je het verschil in publiek en netwerkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hopen? Je zei: Ik WIL dat hij gaat hockeyen. en ik VERBIED hem op voetbal te gaan.
[..]
Hij heeft zelf zijn vrienden gekozen? Vind je dat niet eng? Wie weet brokkelt zijn basis wel af zo. Ik zou gewoon al zijn vrienden zelf uit kiezen als ik jou was. Natuurlijk, wat hij later wil moet hij zelf weten, maar hoe kan hij later een topfunctie hebben bij Shell als hij een balletje heeft getrapt met zo'n lelijkerd met een arbeider als pa? Het is als een besmettelijke ziekte, al dat plebs.
Dit meen ik serieus trouwens.
Ik hoop dat. Lees maar even terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat je wil dat hij op hockey gaat!?
Ben ik mee eensquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Bragi het volgende:
Ik hoop dat sommige kinderen van FOK!kers niet als hun ouders worden, als ik sommige gesprekken hier lees...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik hoop dat. Lees maar even terug.
Maar goed, door voetbal te verbieden bepaal je ook nog steeds z'n vrijetijdsbesteding.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee zo ver wil ik niet gaan. Ik wil ze wel een goede basis en netwerk meegeven. Om die reden wil ik dat ze op hockey gaan. Uiteraard is het de keuze van de kids en kopieren ze gelukkig sneller wat de ouders doen
Dat omgekeerde hebben hockeyers met voetbal. Dus je bent het met me eens dat er verschillen zijn. Precies om die reden hoop ik dat hij ook op hockey zal gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:30 schreef Vicky het volgende:
Hockey blijft voor mij een sport voor kakkers, sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |