abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77455149
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

In de meeste gezinnen worden bij kinderen niet de hobby/sport opgelegd hoor ...

Maar mijn vraag was dus: waar houdt "de basis waar aan gewerkt moet worden" op? Als hij vriendjes wordt met iemand van een typisch voetbalgezin waar de vader niet veel verdiend, mag dat? En zo ja, waarom mag dat opeens wel?

En zo nee:
Tja, ik denk dat ook voor dat kind het niet zo leuk is. Die kinderen zullen niet op deze school zitten, en wonen ook niet bij ons in de buurt. Uiteraard kan het gebeuren. Dat is iets wat je dan gewoon moet zien. Ik zou niet zien waarom het niet mag. Alleen is het zo dat de kans groter is dat hij zal opgroeien met zijn huidige vriendjes waar hij ook thuis aan het spelen is en vice versa. We zullen het wel zien
pi_77455299
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef draaijer het volgende:
Excuses, maar ik probeerde niet uit de hoogte te komen en ik bedoelde er niet iets opzettelijks mee. Ik heb via het netwerken hem op die school gekregen. Hij zit in een goede buurt op het KDV en bij ons in de buurt in de kleuter klas. Uiteraard praten we niet over dit soort zaken als de kinderen erbij zijn of wakker zijn, maar hij heeft echt geen aansluiting met de kinderen van de kleuterklas. Het KDV in de goede buurt is gekomen omdat we niet tevreden waren over zijn oude KDV. De locatie was erg handig zodat ik hem eerder kan ophalen dan wanneer hij bij "ons" naar een KDV zou gaan.
Via netwerken je kind op een bepaalde school krijgen? Wat is dat voor school in vredesnaam?
pi_77455314
Ik denk persoonlijk dat jij een (te) hoog verwachtingspatroon van je zoon hebt. De tijd zal het leren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77455320
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef Modus het volgende:

[..]

Via netwerken je kind op een bepaalde school krijgen? Wat is dat voor school in vredesnaam?
Microsoft
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_77455364
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef Modus het volgende:

[..]

Een goede en fijne school. Ook erg fijn dat hij naar dezelfde school kan waar zijn vriendjes naartoe gaan. Er is een wachtlijst van ca. 3 jaar en gezien wij een paar maanden geleden de keuze hebben aangepast naar die school, moesten wij wel wat doen
Als wij 3 jaar geleden de keuze hadden gemaakt voor die school dan was het op de normale manier gegaan
pi_77455407
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:12 schreef Vicky het volgende:
Ik denk persoonlijk dat jij een (te) hoog verwachtingspatroon van je zoon hebt. De tijd zal het leren.
Waarom dan. Ik hoop dat hij wil gaan hockeyen en verder doet hij wat hij wil. Toch?
Hij heeft zelf toch geen invloed waar hij gaat wonen en op school gaat? Hij heeft zelf zijn vrienden gekozen. Dat hij geen aansluiting kan vinden in zijn kleuterklas m.u.v. 1 kereltje, vind ik vervelend
pi_77455429
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:13 schreef FUFR het volgende:

[..]

Microsoft
que?
pi_77455470
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik zou niet zien waarom het niet mag.
Omdat jij immers ook zijn vrijetijdsbesteding bepaald. Daarbij zie je blijkbaar wel waarom het niet mag.
pi_77455521
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Omdat jij immers ook zijn vrijetijdsbesteding bepaald. Daarbij zie je blijkbaar wel waarom het niet mag.
Nee hoor. Waaruit maak je dat op?
pi_77455630
Trouwens, menig kakker heeft tegenwoordig een seizoenskaart voor Ajax en de wedstrijden van Oranje worden ook bezocht door lallende lullo's maar goed, da's verder offtopic.
pi_77455759
Ik heb het hele topic gelezen bahalve pagina 6 en zit echt met mn oren te flapperen nu....

Mijn hemel draaijer, wat ben jij een kortzichtig iemand....

* Fannie gaat ff verder lezen
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_77455773
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef Modus het volgende:
Trouwens, menig kakker heeft tegenwoordig een seizoenskaart voor Ajax en de wedstrijden van Oranje worden ook bezocht door lallende lullo's maar goed, da's verder offtopic.
Dan heb ik waarschijnlijk de foute vrinden
pi_77455790
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:16 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waarom dan. Ik hoop dat hij wil gaan hockeyen en verder doet hij wat hij wil. Toch?
Hopen? Je zei: Ik WIL dat hij gaat hockeyen. en ik VERBIED hem op voetbal te gaan.
quote:
Hij heeft zelf toch geen invloed waar hij gaat wonen en op school gaat? Hij heeft zelf zijn vrienden gekozen. Dat hij geen aansluiting kan vinden in zijn kleuterklas m.u.v. 1 kereltje, vind ik vervelend
Hij heeft zelf zijn vrienden gekozen? Vind je dat niet eng? Wie weet brokkelt zijn basis wel af zo. Ik zou gewoon al zijn vrienden zelf uit kiezen als ik jou was. Natuurlijk, wat hij later wil moet hij zelf weten, maar hoe kan hij later een topfunctie hebben bij Shell als hij een balletje heeft getrapt met zo'n lelijkerd met een arbeider als pa? Het is als een besmettelijke ziekte, al dat plebs.

Dit meen ik serieus trouwens.
pi_77455797
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:26 schreef Fannie het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen bahalve pagina 6 en zit echt met mn oren te flapperen nu....

Mijn hemel draaijer, wat ben jij een kortzichtig iemand....

* Fannie gaat ff verder lezen
Nou ja zeg.. Foei
Omdat mijn mening anders is
pi_77455806
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:19 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nee hoor. Waaruit maak je dat op?
Omdat je wil dat hij op hockey gaat!?
pi_77455828
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef draaijer het volgende:

[..]

Omdat mijn mening anders is
Zo denkt je zoontje nu ook.
pi_77455840
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Hopen? Je zei: Ik WIL dat hij gaat hockeyen. en ik VERBIED hem op voetbal te gaan.
[..]

Hij heeft zelf zijn vrienden gekozen? Vind je dat niet eng? Wie weet brokkelt zijn basis wel af zo. Ik zou gewoon al zijn vrienden zelf uit kiezen als ik jou was. Natuurlijk, wat hij later wil moet hij zelf weten, maar hoe kan hij later een topfunctie hebben bij Shell als hij een balletje heeft getrapt met zo'n lelijkerd met een arbeider als pa? Het is als een besmettelijke ziekte, al dat plebs.

Dit meen ik serieus trouwens.
dat 1e is om een standpunt aan te nemen. Ik had toch wel gedacht dat je zoiets zou kunnen lezen. Maar goed, blijkbaar komt het nog steeds niet over. Misschien moet je maar gaan hockeyen dan zie je het verschil in publiek en netwerk
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:29:47 #293
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77455868
Ik hoop dat sommige kinderen van FOK!kers niet als hun ouders worden, als ik sommige gesprekken hier lees...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77455872
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Omdat je wil dat hij op hockey gaat!?
Ik hoop dat. Lees maar even terug.
pi_77455888
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Bragi het volgende:
Ik hoop dat sommige kinderen van FOK!kers niet als hun ouders worden, als ik sommige gesprekken hier lees...
Ben ik mee eens
pi_77455894
Hockey blijft voor mij een sport voor kakkers, sorry!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77455897
Wij willen vooral dat onze kinderen gelukkig worden, dat ze leren dat ze alles kunnen bereiken met wilskracht. Ze hoeven geen universitaire studie te gaan doen als ze dat niet kunnen, maar ik wil dat ze wel hun best doen om iets te bereiken.
Wij leren ze respect te hebben voor de wereld om ze heen, of dat nou op het gebied van natuur is, mensen, whatever, gewoon alles.
Hier thuis gelden duidelijke regels. Er mag heel veel, maar de grenzen die er wel zijn mogen ze niet overschrijden (en die liggen op het gebied van: schreeuwen, schelden, pesten, grote monden, slaan etc).
Verder vinden we het vooral belangrijk dat ze zich veilig en geliefd voelen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_77455925
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik hoop dat. Lees maar even terug.
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:15 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nee zo ver wil ik niet gaan. Ik wil ze wel een goede basis en netwerk meegeven. Om die reden wil ik dat ze op hockey gaan. Uiteraard is het de keuze van de kids en kopieren ze gelukkig sneller wat de ouders doen
Maar goed, door voetbal te verbieden bepaal je ook nog steeds z'n vrijetijdsbesteding.
pi_77455927
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:30 schreef Vicky het volgende:
Hockey blijft voor mij een sport voor kakkers, sorry!
Dat omgekeerde hebben hockeyers met voetbal. Dus je bent het met me eens dat er verschillen zijn. Precies om die reden hoop ik dat hij ook op hockey zal gaan
pi_77455929
Ohja kut, stom, ik vergeet elke keer dat hockeyvolk beter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')