Jan moet eerst wachten tot de scheiding van Liza erdoor is.quote:
quote:Liza losbol
De vriendin van Jan Smit zit midden in een vechtscheiding. Ze verliet Wim voor de zanger en dat pikt de stukadoor niet. De inzet is niet geld, maar dochter Fem. Liza reist af en toe mee met Jan naar buitenlandse optredens. Zo was ze op Curaçao en op wintersport in Oostenrijk. Dochter Fem bleef bij papa Wim.
Dit artiestenleventje wil Wim nu gebruiken tijdens de voogdij-zaak. Liza zou een losbol zijn, altijd op pad en haar taak als ouder niet serieus nemen. Binnenkort staan de twee in de rechtbank om deze zaak uit te vechten. Volgens Weekend mochten fotografen daarom Jan en Liza niet samen fotograferen in Oostenrijk. Er zou dan geen bewijs zijn voor Liza’s losbolligheid.
Als hij uit de gratie raakt in het chique Milaan en bij een middenmotor in Duitsland gaat spelen. Dan heeft Yolanthe er geen trek meer in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Gaan we hier gokken wanneer ze uit elkaar gaan?
En natuurlijk hoeveel dat Yolante oplevert
Ze gedroeg zich als een 14-jarige bakvis die net een kettinkje van haar vriendje heeft gekregenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werd kotsmisselijk van het item bij Boulevard, wat een aanstellerig gedoe.
En maar lachen als een tiener, die haar eerste flirt heeft met een jongen..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze gedroeg zich als een 14-jarige bakvis die net een kettinkje van haar vriendje heeft gekregen
Vragen of hij misschien weet wat de temperatuur in Amsterdam is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:08 schreef APK het volgende:
Hoe zouden jullie (als passagier) reageren als je in dat vliegtuig zit en lekker wilt chillen en dan komt opeens Wesley ipv de Captain die zegt wat de temperatuur in Amsterdam is?
En dan krijg je dus de W & J egotip ipv het weerbericht en iedereen moet blij zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:49 schreef Smikke het volgende:
Vragen of hij misschien weet wat de temperatuur in Amsterdam is.
Dan zou ik zeggen dat dat mijn vraag niet was en mijn vraag over het weer in Amsterdam herhalen. Eerder word ik niet blij, heur!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
En dan krijg je dus de W & J egotip ipv het weerbericht en iedereen moet blij zijn.
Dan zou je dus gaan rellen in het liefdesvliegtuig nadat Wes J ten huwelijk had gevraagd?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:00 schreef Smikke het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat dat mijn vraag niet was en mijn vraag over het weer in Amsterdam herhalen. Eerder word ik niet blij, heur!
Klappen en juichen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
En dan krijg je dus de W & J egotip ipv het weerbericht en iedereen moet blij zijn.
Ja, maar nu hebben ze het ook eindelijk wereldkundig gemaakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef rubbereend het volgende:
Wesley had haar toch ook al opweg naar dubay voor de kerst gevraagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |