En Remlof postte door het slotje, dat kost hem een rondjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:27 schreef D. het volgende:
Ik krijg er trek van, dus ik ga ff de frituurpak kickstarten
Met wat er op of er tussen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stokblood in de oven
Kruidenboter, ik heb zo geen zin om te koken en/of boodschappen te doen.quote:
Londje? Is dat een nieuwe legel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Go D, go
[..]
En Remlof postte door het slotje, dat kost hem een rondje![]()
![]()
Vanavond heb je lekkere trek, dan ga je er alsnog uit voor friet voor Pietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kruidenboter, ik heb zo geen zin om te koken en/of boodschappen te doen.
Zeg, ik had mijn post allang aangepast hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Go D, go
[..]
En Remlof postte door het slotje, dat kost hem een rondje![]()
![]()
quote:'Terrorismebestrijding Nederland effectief'
DEN HAAG - Het lijkt er sterk op dat de terrorismebestrijding in Nederland tot op heden daadwerkelijk effect heeft gehad. Dat schrijft minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) aan de Tweede Kamer. „Deze conclusie is gerechtvaardigd”, stelt de bewindsman althans.
Niet klagen Hondjes, je ligt lekker warm in je bedje, de ruiten zitten er nog in, wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef hondjes het volgende:
Volgens het KNMI krijgen we in de loop van de nacht een sneeuwstorm. over het land..
beginnen we weer met die zooi
Nee, het stokblood zit el al in. Te laatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Piet, ga nu toch maar even boodschappen doen
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik lig met twee dekbedden,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet klagen Hondjes, je ligt lekker warm in je bedje, de ruiten zitten er nog in, wat wil je nog meer.
Heerlijk, sneeuwstorm![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week gaat t weer stijf vriezen.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet klagen Hondjes, je ligt lekker warm in je bedje, de ruiten zitten er nog in, wat wil je nog meer.
Heerlijk, sneeuwstorm![]()
![]()
![]()
![]()
Stijf vriezen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgende week gaat t weer stijf vriezen.....![]()
Ik hou daar ook van....je hebt t ook met tomaat en olijven...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag een heerlijk stokbrood gekocht, toscaans stokbrood noemde de bakker het. Het is volkoren met stukjes walnoot en roosmarijn.![]()
Voordat ik thuis was was er al een kwart op
Dat is ook lekker en eigenlijk hoef daar helemaal niets .quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik hou daar ook van....je hebt t ook met tomaat en olijven...
Echtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgende week gaat t weer stijf vriezen.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |