quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted 2 tweemaal uitgespeeld; wie is Harry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terug? Hoewel, Nate en Elena zijn samendus er kan niets meer na deel twee komen, of ze moeten uit elkaar gaan
Misschien tussen deel één en twee in dan? Aangezien weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kennen van nét voor Drake's Fortune...
Hoe dan ook; Uncharted 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*** Volgens de Amerikaanse manier van vertellen moet er altijd naar een liefde toegewerkt worden, vandaar.
Was blij dat ik hem op normal uitgespeeld hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb hem 3x rond gespeeld ,Platinum behaald,
Ik ben er wel aardig klaar meeMultiplayer kon me niet lang boeien
Maar zit wel te wachten op deel 3
tenzij het einde gewoon even moeilijk is zou het lukken. Zal er niet aan moeten denken dat ik him minder "Hit" met de omgeving.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Echt ?![]()
Ik had hem op Crushing binnen 15 min ofzo.
Best makkelijkl als je wat gebruikt maakt van de omgeving
wat een lullo ben je toch af en toe eejquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef SuperFruitig het volgende:
AUSGESPIELT
wat een game, ik ga CRUSHING doen dag!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef chibibo het volgende:
Gruwelijk lekker muziekje bij de credits trouwens. Doet het goed op m'n iPod op weg van/naar m'n werk.
Die is ook erg mooiquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:
http://www.eurogamer.net/(...)mentions-uncharted-3quote:Talking to GamePro about his career so far, North said 2010 is going to be "a busy year" as there are sequels to Assassin's Creed II and Uncharted 2 that need doing. He also mentioned "a couple of other big premiers that are still unannounced".
ik snap t niet ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wat een lullo ben je toch af en toe eej
Amenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Jak op de Uncharted 3.0 engine is een garantie op een constante stramme plasser.
quote:In an LA Times piece about Naughty Dog’s creative director Amy Hennig it’s noted that Sony has sold through 2.5 million copies of the PlayStation 3-exclusive GOTY scooper to date — a feat accomplished with about four months on the market.
Ik ben er 10 uur mee bezig geweest! Maar je bent met multiplayer ook best wel druk, want dat is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef Splobber het volgende:
Ik wil hem ook kopen, alleen hoe lang ben je met de single player bezig? Dus het verhaal van het spel. Modern Warfare 2 was namelijk wat aan de korte kant
Zonde van die cake man. Die eet ik liever op bij een kopje koffiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Begin sowieso meteen op Hard.
Normal is een letterlijke cakewalk.
quote:
Release date al bekend ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef FinalD87 het volgende:
Release date al bekend ja?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, 1 juni 2010!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Eenschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
PLATINUM (per 11 juni)
[ afbeelding ]
21 Euro'tjes en deze belachelijk mooie en briljante game is van jou. DAT IS BIJNA GRATIS MENSEN KOMT DAT ZIEN!!!!!!1 Wel creditcard nodigEn HIERRRRRRRRRRRRRRRR is de link
Schaam je als je niet direct tot aanschaf overgaatDAN STA JE MAAR ROOD@#%#@%@#%^^%@#
![]()
Ik moet dus een Coop game doen, maar ik heb geen vrienden die dit spel spelen. Als iemand 1 game met mij wilt doen zou ik daar zeer dankbaar om zijnquote:Buddy System
Complete one Cooperative Multiplayer game
Renknop vasthouden en pookje naar je toe?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef static het volgende:
Heb hem weer eens uit de kast gehaald, maar zit vast - weet niet meer hoe ik dat de vorige keer heb gedaan.
Het gaat om dat stukje waar je in een steegje voor een truck uitloopt; wat ik ook doe, binnen een paar seconden ben ik de lul.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef static het volgende:
Ja, was vergeten het pookje in te drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |