Nee kan ik niet ..krijg elke week MolMailquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef sverbern het volgende:
[..]
Als je Japans kunt dan kun je in aflevering 5 de mol ontmaskeren, volgens PJH
Hind staat verder naar voren, dus als deze foto de afvallers in juiste volgorde van voor naar achter heeft staan is Hind de volgende afvaller.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Kim moet eruit. Is dat de betekenis dat je dan afvaller bent.
En die taal en cultuur komen in de opdrachten goed naar voren, volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef Gijs-H het volgende:
Dat is niet waar, niet japans kunnen. Alleen kennis hebben van de Japanse cultuur en taal. Dat is heel wat anders... Je weet het nooit bij dit programma.
Het lijkt wel alsof je op de foto van Erik linksboven in de hoek (vlakbij de A van Avro) een vage foto van een mol ziet, van het echte dier dus. Haha maar dat zal wel weer helemaal niks zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Veerboot het volgende:
De verborgen links (zie hier, hier en hier de voorgaande) in de video uit de MolMail van deze week zitten hier:
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_x5_1.wmv
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_x5_2.wmv
Iemand die er al iets achterliggends uit weet te halen?
Ze gaan in de aflevering van morgen idd varen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Gijs-H het volgende:
In het moldagboek 4 staat een rare zin: "Maar daar vaar ik alleen maar wel bij..."
Is dit een aanwijzing? In de volgende aflevering gaan ze varen. Misschien zit er iemand alleen in een bootje ofzoiets?:S
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef Kickmaster het volgende:
ik vind er geen zak meer aan
Nee, ik heb het even frame voor frame afgespeeld, maar ik zie ook niks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef Smurfin het volgende:
Iemand zou iets gezien hebben;
In de laatste aflevering waar Erik zich scheert, 18:15 min., zou het logo van widm in het vieze spiegeltje te zien zijn. Ik zie het niet, misschien iemand anders?
Dit is mijn eerste jaar WIDM ooit en ik vind het heel leuk om te kijken. Misschien wel leuker omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.quote:
grote kans als je Vogel heetquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef dfnk het volgende:
Ik ben benieuwd wie er uitgaat morgen, maar blijf nog altijd bij Sanne als de Mol.... Zou dus kut zijn als ze er uit vliegt..
De poster met het 'mol logo' is gekreukt. Bij Frits zie je dat ook, maar daar valt het licht er net iets anders op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:53 schreef Faerie het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je op de foto van Erik linksboven in de hoek (vlakbij de A van Avro) een vage foto van een mol ziet, van het echte dier dus. Haha maar dat zal wel weer helemaal niks zijn.Als je zo gaat zoeken zie je zoveel hints...
Sanne en Hind staan op gelijke hoogte, maar denk dat Hind eruit gaat, zij staat met haar lichaam ook verder naar voren. Of zouden ze allebei gaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Kim...?
Of zouden ze die volgorde niet meer aanhouden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:09 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Sanne en Hind staan op gelijke hoogte, maar denk dat Hind eruit gaat, zij staat met haar lichaam ook verder naar voren. Of zouden ze allebei gaan?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste jaar WIDM ooit en ik vind het heel leuk om te kijken. Misschien wel leuker omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.
Als de afvaller van vanavond weer klopt met de volgorde van die foto, dan ben ik overtuigd en is Erik de mol.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Of zouden ze die volgorde niet meer aanhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef .aeon het volgende:Zou je denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef .aeon het volgende:
Nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op het schiereiland.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
Lekker tijdrovend om mensen eerst van eiland te laten wisselen, terwijl er al mensen staan.
Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsenquote:
quote:
Inderdaad, volgens mij hoef je alleen 1 iemand op dat schiereiland te zetten en dan kun je onderdelen gaan vervoeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsen.
Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
Als Sanne de Mol was, had ze minder moeite kunnen doen met dat onderdeel optillen. Niemand die haar op dat moment zag.
Nu gaat het wel, maar bij de intro leek de bas veel te hardquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Las ik vorige week ook al opmerkingen over. Het is hier toch echt allemaal prima verstaanbaar.
TUNNELVISIE!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?
Dat wil ze alleen laten denken, hoop ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Pistoleke het volgende:
Jezus die Hind is echt zo debiel bezig. Wil ze duidelijk maken dat ze de mol is ofzo?!
Ja, dat moet je af en toe ook niet vergeten inderdaad. Al dacht ik bij eerdere seizoenen dat bijvoorbeeld die Miloushka gewoon dom was, maar dat bleek toch anders te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Tegan het volgende:
Nou, ieder jaar verbaas ik me dat er dus echt domme mensen zijn...
Ik zie juist meer aanwijzingen voor Sanne!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik neig nu toch wel heel erg naar Arjen als Mol
Want?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef marcodej het volgende:
Op basis van deze opdracht zijn Sanne en Arjen verdacht. Dat is duidelijk.
Anniek vorig jaar was ook echt dom. En niet eens de molquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je af en toe ook niet vergeten inderdaad. Al dacht ik bij eerdere seizoenen dat bijvoorbeeld die Miloushka gewoon dom was, maar dat bleek toch anders te zijn.
Het had simpeler gekund, natuurlijk. En er werd aardig wat tijd verspild, met name door Sanne, maar ook door Arjen die aan het begin voorstelde om rustig de tijd te nemen om na te denken over de opdracht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Want?
Ze hadden een goed schema.
Alleen qua personen klopte het niet. Maar dat is niet hun schuld. Sommigen wilden nou eenmaal varen en anderen niet.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dat is niet gek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had simpeler gekund, natuurlijk. En er werd aardig wat tijd verspild, met name door Sanne, maar ook door Arjen die aan het begin voorstelde om rustig de tijd te nemen om na te denken over de opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |