De koppijn is hardnekkig vandaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Kater is eindelijk over.
op naar de volgende
Het voortdurende zweten is ook wel enigszins hinderlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De koppijn is hardnekkig vandaag.
Dat valt nog wel mee. Ik weet ook niet of het nou een kater is of gewoon dat halve griepje waar ik al een tijdje mee loop.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het voortdurende zweten is ook wel enigszins hinderlijk.
In theorie komt dan volgens mij eerder de Veiligheidsraad bij elkaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Eén van jullie weet dat vast wel. Stel een Europees land gaat rare dingen doen, hoe wordt de land dan gestraft? Stel bv. Nederland krijgt Nazi-Balkenende aan de macht en 'we' vallen Belgie aan, hoe gaat de EU dan te werk?
Gevolgd door parachutisten op het Binnenhof, waarop TitusPullo subiet naar zijn karabijn en klewang grijpt om de snode indringers te verjagen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In theorie komt dan volgens mij eerder de Veiligheidsraad bij elkaar.
Navo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In theorie komt dan volgens mij eerder de Veiligheidsraad bij elkaar.
verdraaid gave muziek is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43032972
Dit soort zaken zijn wel vastgelegd denk ik, wat voorrang geniet. Wat een EU zaak is, wat een NAVO zaak en wat bij de VN zaak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vind het voorbeeld iets te hypothetisch, maar over het algemeen heeft de EU volgens mij weinig slagkracht om gezamelijk op te treden. Zeker wanneer het grote lidstaten betreft. Denk bijvoorbeeld aan begrotingstekorten die de 3% overstijgen.
Ik zou het ook na moeten zoeken.
Ja ik verdraai de vraag dan ook enigszinsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef ethiraseth het volgende:
Nu zijn begrotingstekorten wel iets minder ernstig dan de Nederlandse strijdmacht (lol) die Belgie binnenvalt om de Groot-Nederlandse Republiek uit te roepen.
gmtaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn wel vastgelegd denk ik, wat voorrang geniet. Wat een EU zaak is, wat een NAVO zaak en wat bij de VN zaak.
Kijk! nou hebben we het ergens over!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevolgd door parachutisten op het Binnenhof, waarop TitusPullo subiet naar zijn karabijn en klewang grijpt om de snode indringers te verjagen.
Kapitalistisch spel dat aanzet tot sex & geweld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat Mass Effect 2 echt geweldig is
Dan vind ik EVE-online beter, virtueel Anarcho-kapitalismequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kapitalistisch spel dat aanzet tot sex & geweld.
Maargoed, net als je als comrades ben je selectief.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |