jep, en als mensen nu ongezellig doen, doen ze offtopic, en moeten ze geband wordenquote:
Ben je nu om bans aan het roepen al bij voorbaat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, en als mensen nu ongezellig doen, doen ze offtopic, en moeten ze geband worden
slim ben ik he
zolang ik maar gezellig benquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nu om bans aan het roepen al bij voorbaat?
Da mag nie he?
zolang hij dat doet terwijl hij leeft is hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ikniet meer voor Rossi. Ben net thuis en wat doet meneer in huis plassen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, en als mensen nu ongezellig doen, doen ze offtopic, en moeten ze geband worden
slim ben ik he
Zijn ballen nog aanwezig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ikniet meer voor Rossi. Ben net thuis en wat doet meneer in huis plassen
Haaaa, duizelig meisjequote:
Nokquote:
quote:
Vakantie of ziektewet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nokhaaai
Om met de deur in huis te vallen...
Ik was de laatste tijd echt een beetje duizelig van het vele werk afgelopen jaar en in januari, dat ik nu verplicht aankomende twee weken thuis zit.
Ik ben dus vast vaker op fok te vinden
We have a winnerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
ELIES!!!!!!!!
HET ANDERE TOPIC IS OP SLOT!!!!!!
GA DAAR SNEL POSTEN, SNEL!!!!!!
Stress misschien?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is juist voor dit probleem gecastreerd. Toen ging het goed en in 1x was het weer raak. Medicatie gehad. Daarmee gestopt vanwege zijn gezondheid. En nu na 1 1/2 maand oid doet hij het weer. Ik zal echt niet weten waar het aan ligt.
quote:
Ik heb je niet gepm't, ik krijg wel 1tje van je hea?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even de disclaimer voor iedereen: er staan doorlopend drie collega's in mijn nek te hijgen, dus ik kan ff niet ongestoord posten en PM-men. Ober 18 minuten gooien we de deur dicht en na thuiskomst zal ik me overal in verdiepen en iedereen terug-PM-men
maar de ballenbak gaat om 16:00 dichtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb je niet gepm't, ik krijg wel 1tje van je hea?
Trouwens, over 18 min? Een werkdag duurt tot 18u
En dan komt Nel dr weer halen en mag Pokkehandtas weer op dr passenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar de ballenbak gaat om 16:00 dicht![]()
"De Beeb van ElisaB wil graag opgehaald worden uit smaland! Ik herhaal : De Beeb van ElisaB wil graag opgehaald worden uit smaland!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar de ballenbak gaat om 16:00 dicht![]()
Smaland is van Ikea, wie kent dat nou nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Smaland ken ik heul nie![]()
Qutje Kuthoerrr, is je rel doodgebloed?
das de beruchte ikea ballenbakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Smaland ken ik heul nie![]()
Qutje Kuthoerrr, is je rel doodgebloed?
Oh ik wist niet dat dat Smaland heet hoor, ik ben niet zo een vreselijke Ikeafanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smaland is van Ikea, wie kent dat nou niet
Rel? Ik had geen releen discussie noemt men dat.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das de beruchte ikea ballenbak
uttefrutteknuttebjorn
Dit hele huishouden is haske chill.quote:
foto!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer!Mn haar is weer supermooi
Ja, het zit nu in een masker dus dan zie je er nog niks van
maar ga het zo ff lekker fohnen enzo en dan zit het weer helemaal goed
![]()
+1quote:
Supersaaie bende.quote:
Kan jouw puppy op het aanrecht? Bovenop kasten, bij voorkeur die waar glaswerk op staat? Zet hij zijn nagels in de gordijnen? Krabt hij het behang van de muur?quote:
Godzijdank niet, als ik zie wat voor evil damage dat kreng alleen op de grond al kan aanrichtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan jouw puppy op het aanrecht? Bovenop kasten, bij voorkeur die waar glaswerk op staat? Zet hij zijn nagels in de gordijnen? Krabt hij het behang van de muur?
Saai? Hier? Nevah.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doe maar zonder masker he phantom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |