jep, en als mensen nu ongezellig doen, doen ze offtopic, en moeten ze geband wordenquote:
Ben je nu om bans aan het roepen al bij voorbaat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, en als mensen nu ongezellig doen, doen ze offtopic, en moeten ze geband worden
slim ben ik he
zolang ik maar gezellig benquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nu om bans aan het roepen al bij voorbaat?
Da mag nie he?
zolang hij dat doet terwijl hij leeft is hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ikniet meer voor Rossi. Ben net thuis en wat doet meneer in huis plassen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, en als mensen nu ongezellig doen, doen ze offtopic, en moeten ze geband worden
slim ben ik he
Zijn ballen nog aanwezig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ikniet meer voor Rossi. Ben net thuis en wat doet meneer in huis plassen
Haaaa, duizelig meisjequote:
Nokquote:
quote:
Vakantie of ziektewet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nokhaaai
Om met de deur in huis te vallen...
Ik was de laatste tijd echt een beetje duizelig van het vele werk afgelopen jaar en in januari, dat ik nu verplicht aankomende twee weken thuis zit.
Ik ben dus vast vaker op fok te vinden
We have a winnerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
ELIES!!!!!!!!
HET ANDERE TOPIC IS OP SLOT!!!!!!
GA DAAR SNEL POSTEN, SNEL!!!!!!
Stress misschien?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is juist voor dit probleem gecastreerd. Toen ging het goed en in 1x was het weer raak. Medicatie gehad. Daarmee gestopt vanwege zijn gezondheid. En nu na 1 1/2 maand oid doet hij het weer. Ik zal echt niet weten waar het aan ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |