Gewoon zoeken op crocodile polo, bij mij kwamen er een paar goede omhoogquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:48 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wie heeft een leuk linkje van Locoste polo's van Tradetang?
Als ik op Tradetang zoek op Locoste komt er iets te staan dat je daar niet op mag zoeken blablabla... Hoe omzeilen jullie dit?
een zem met magneet zodat je tegelijk de binnenkant en de buitenkant kan schoonmaken, wat je ook voor vissenkommen hebt, als het werkt ideaal voor flatbewoners etcquote:
Hé dat is handigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Om je ramen aan de buitenkant te wassen
Zeker handig alleen me vriend zegt dat die dingen na een keer of 5 kapot gaan. Ik weet niet of het waar is maar het lijkt me wel de uitvinding van het jaar!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Om je ramen aan de buitenkant te wassen
Doe maar, lijkt me wel een gewild product, hier ook aangezien we een soort plastic dakje en daar boven zit een raam, op dat dakje kan je niet staan dus is heel lastig te wassen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:07 schreef Unreal88 het volgende:
zal ik vragen of jack het op zijn site zet anders?
50/50quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef Apekoek het volgende:
Goed, DX heeft mijn order vandaag geshipped. Kans dat het nog voor de 15e van februari aankomt? Of is het Chinese nieuw jaar te dichtbij dat het roet in het eten gaat gooien?
Het is sowieso wel voor de 12de China uit hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef Apekoek het volgende:
Goed, DX heeft mijn order vandaag geshipped. Kans dat het nog voor de 15e van februari aankomt? Of is het Chinese nieuw jaar te dichtbij dat het roet in het eten gaat gooien?
Als dat zo is skiet verwachten we natuurlijk wel een pic van het "zenuwcentrum". Ben wel nieuwsgierig hoe het er uit ziet daar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:29 schreef Skiet het volgende:
Bijna naar China. Eerst nog even de MD80 in de sneeuw testen in Oostenrijk en dan 30 maart naar China. Ga ik me pakketjes zelf wel ophalen bij DX en meteen vragen waarom het zo lang duurt.
Mocht ik heel toevallig in die regio komen dan ga ik proberen bij DX of Jack langs te gaan
Als het de 12e uit China is, dan is het de 13e in Nederland. In Nederland gaat de post snel, dus is 14e of 15e wel mogelijk. Alleen het duurt altijd tyfus lang voordat iets uberhaupt in het vliegtuig zit richting Nederland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:18 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Het is sowieso wel voor de 12de China uit hoormaar of het voor de 15de aankomt is alsnog de vraag.
Jack doet het bij mij wel altijd goed, dan plaatst hij bij de order een comment aan het "warenhuis" bijv moest een zending in 2 aparte delen hebben, wegens douane. Was gewoon netjes, 2 trackingnumbers achter de orderquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef PedroN het volgende:
Gisteren mijn keypress light van Popbuying binnen gekregen. Helaas heeft Jack weer gefaald, in plaats van wit licht zoals op de site staat is het de gele versie en die wilde ik nou net niet hebben.
Op youtube laat hij wel de goeie versie zien:
Daar zou ik niet al te vast op rekenen. Mijn pakketjes hadden de 20e Hong Kong verlaten maar kreeg die gisteren pas, zowel 1 van DX aangetekend als 1 van PB gewoon. Dus het kan gebeuren dat een pakketje 9 dagen onderweg is vanaf Hong Kong.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als het de 12e uit China is, dan is het de 13e in Nederland. In Nederland gaat de post snel, dus is 14e of 15e wel mogelijk. Alleen het duurt altijd tyfus lang voordat iets uberhaupt in het vliegtuig zit richting Nederland.
Ze kopen gewoon in zonder te letten of het de gele of witte uitvoering is. De gele had wel het SKU nummer van de witte.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Jack doet het bij mij wel altijd goed, dan plaatst hij bij de order een comment aan het "warenhuis" bijv moest een zending in 2 aparte delen hebben, wegens douane. Was gewoon netjes, 2 trackingnumbers achter de order
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:53 schreef neo2000 het volgende:
Jack heeft ze ook op z'n site staan. (droomdozen)
Nu hebben wij het er in dit topic al eens eerder over gehad. Hij biedt een model aan op zin site, wat al tijden niet meer gemaakt wordt. Een imitatie dus. Schijnt overigens wel een vrij goede imitatie te zijn, dat dan weer wel.Aah oké, ja ik zat te denken aan tv via schotel, 1000x een discovery op je tv wordt je ook niet blij van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/459350
Genoeg info te vinden op google over de fakes e.d.
Ik zou toch een beetje huiverig zijn met zulke apparatuur. Als het imitatie is met slechte kwaliteit componenten bij een ding wat eigenlijk altijd aan of op standby staat is de kans op brandgevaar natuurlijk wel aanwezig.
Overigens schoenen van 1350 gram en een mediaplayer besteld.
http://item.taobao.com/au(...)daa03.jhtml?cm_cat=0
$148 Blijkbaar weegt zo een doos 3kg![]()
Je weet ook precies waar Jack's office is en het DX warehousequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:29 schreef Skiet het volgende:
Bijna naar China. Eerst nog even de MD80 in de sneeuw testen in Oostenrijk en dan 30 maart naar China. Ga ik me pakketjes zelf wel ophalen bij DX en meteen vragen waarom het zo lang duurt.
Mocht ik heel toevallig in die regio komen dan ga ik proberen bij DX of Jack langs te gaan
Adressen staan gewoon op de site vermeld hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 00:38 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
Je weet ook precies waar Jack's office is en het DX warehouse
China is groot
Hoezo koop je die MediaSpeler in China?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
Aah oké, ja ik zat te denken aan tv via schotel, 1000x een discovery op je tv wordt je ook niet blij van.
Overigens schoenen van 1350 gram en een mediaplayer besteld.
http://item.taobao.com/au(...)daa03.jhtml?cm_cat=0
$148 Blijkbaar weegt zo een doos 3kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |