Dit was in 1982 z'n tijd ver vooruitquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat een parelIk mis alleen de sjieke clips die ze later wel zijn gaan maken
Geweldig, maar jammer van de diavoorstellingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef Enchanter het volgende:
Nieuwe hit van deze grootheden
Helemaal super
Ed als leadzangerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef Enchanter het volgende:
Nieuwe hit van deze grootheden
Helemaal super
Hoe Ed ook die accordeon bespeelt! Gewoon: niet dusquote:
ed is accordeon eindbaas.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe Ed ook die accordeon bespeelt! Gewoon: niet dus
maar ik keek eik naar de wulps huppelende tietjes van anitaquote:Op zondag 8 juli 2012 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe Ed ook die accordeon bespeelt! Gewoon: niet dus
een chinees ziet alles ij breedbeeld, toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben al jaren fan
Vooral dat nummer over chinezen(niet chinees restaurant maar die clip dat je alles door de ogen an een chinees ziet)
Oh dat discriminerende nummerquote:Op zondag 8 juli 2012 04:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben al jaren fan
Vooral dat nummer over chinezen(niet chinees restaurant maar die clip dat je alles door de ogen an een chinees ziet)
Damn, die loopscenes wil ik wel in slowmotion zienquote:Op zondag 8 juli 2012 00:32 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)de-doel#.T-mkeRfUOYw
Als dit maar geen aanstaande breuk is van dit duo.
Da's niet discriminerend, gewoon een grapje.quote:
Ik zie dit nu pas!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:57 schreef TUFKAL het volgende:
Kijk nu eens wat een klassieker:
[ afbeelding ]
ed kijkt alsof ie prima weet waar dr poort is, ghehehequote:Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas!.
WAT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!.
.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ed kijkt alsof ie prima weet waar dr poort is, ghehehe
Veeg me opquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry voor de grote kick, maar dit verdient een post in dit topic:
[ afbeelding ]
En waar is het slechte tattoo topic ook weer?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |