't Is dat je niet bij me in de buurt woontquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moet ook nog naar de ikea, maar eerst iemand vniden die mee wil gaan. we moeten 2 bonnen aan etenswaar opmaken voor 16 euro
Mijn moeder heeft maar één zo'n leuk meisje gekregenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
LEUK!!! VANAVOND????
Goddank, dank je Nelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft maar één zo'n leuk meisje gekregen
quote:
poteeto potaatoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
zuid limburgse stoomtrein maatschappij
De laatste week van januari, en dan 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer was je er? Nog gegeten bij Schoos??? Daar werkte mn zusje
quote:
Dat/dit is niks nieuws toch? Ik heb het al eerder aangehaald. Dus lijkt me niet dat je daar nu pas achter komt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
Maar Q, ik ben blij dat ik nu in elk geval weet hoe je echt over me denkt
daarom moeten we ook met zn tweeen gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
't Is dat je niet bij me in de buurt woont![]()
En voor 16 euro? Dan mag je er wel minimaal een avondmaaltijd voor halen, anders kom je daar nooit aan!
Damnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag niks meer, ik denk dat ie overdwars in zn slokdarm zat.
Krijsen ineens, echt door merg en been en doorgaan dr mee ook![]()
Hele kantoor dook dr boven op, zelfs de mensen van een verdieping lager kwamen aanrennen.
Ik heb dr maar een beetje mee geschud, om m te laten zakken
das lekker onder de rijst, en gesmolten kaas erbijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Courgette, COURGETTE, zeg ik je!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat je dan dingen gaat roepen als 'Ik word een beetje moe van je langzamerhand' oid moet je even nadenken of het wel waar is wat je zegt. Want ja, we kunnen goed met elkaar opschieten, maar oh god wat zijn Ll en ik het vaak oneens.
Dus niet van die idiote dingen zeggen.
Dank u
HOAX!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan ook bevallen als je een ban hebt heur
Wij willen graag de laatste week van mei naar Texel. Tegen die tijd vraag ik nog wel even je huisjesadres. Want er moeten dit jaar 4 honden mee, die prop ik niet in een hotelkamerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
IK WIL OOK NAAR ZEEEEEEEEEEE!
In april gaan we weer naar Texel, dat leek me nog zo ver weg maar tis al bijna februaaaari
Ik ben echt altijd heel boelkloedigquote:
hoe doe je dat nou met de boodschappen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
IK WIL OOK NAAR ZEEEEEEEEEEE!
In april gaan we weer naar Texel, dat leek me nog zo ver weg maar tis al bijna februaaaari
k moet meteen aan Ookdatnog denkenquote:
Aaaaaah kom dan ook de laatste week van april johquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij willen graag de laatste week van mei naar Texel. Tegen die tijd vraag ik nog wel even je huisjesadres. Want er moeten dit jaar 4 honden mee, die prop ik niet in een hotelkamer
Q, seriously, hou eens op met je geëtter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]nou, geef maar een linkje dan waar je het openbaar met hem oneens bent. Die heb ik dan gemist.
Of nee, doe er maar 3. Aangezien je roept "vaak"
Tis van de grote meneer Kaktus showquote:
Zal ik dr een dankjeweldatjemaareenzoeendochterhebtgeworpen kaartje sturen?quote:
Huuuuuu ik moest dr van jou lief vinden, nu moet jij het van mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, seriously, hou eens op met je geëtter.
Zoek een ander als slachtoffer van je gezuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |