kan je de linkjes niet vinden? Of voel je je aangevallen? Nergens voor nodig hoor. Ik zeg immers alleen maar wat ik denk. Net zoals jij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, seriously, hou eens op met je geëtter.
Zoek een ander als slachtoffer van je gezuig.
Jij moet je muil houwe, ik zat me net onder de douche een sneaky plan voor je te bedenken, en ik denk dat ik hem maar ga uitvoerenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuu ik moest dr van jou lief vinden, nu moet jij het van mij
Bewaar dat maar voor mijn B-Day, tegen die tijd zijn we vast weer aardsvijandenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij moet je muil houwe, ik zat me net onder de douche een sneaky plan voor je te bedenken, en ik denk dat ik hem maar ga uitvoerenAls antwoord op die kaart van je voor mn b-day
Ik zit op mijn werk. Dus geen tijd om voor jou 600 topics door te spitten als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
kan je de linkjes niet vinden? Of voel je je aangevallen? Nergens voor nodig hoor. Ik zeg immers alleen maar wat ik denk. Net zoals jij.
Laag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
kan je de linkjes niet vinden? Of voel je je aangevallen? Nergens voor nodig hoor. Ik zeg immers alleen maar wat ik denk. Net zoals jij.
nee inderdaad, dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk. Dus geen tijd om voor jou 600 topics door te spitten als je het niet erg vindt.
Nee hoor, vind ik niet erg. Maar zeg dat dan gewoon ipv je zo aan te stellen en de drama queen te spelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk. Dus geen tijd om voor jou 600 topics door te spitten als je het niet erg vindt.
Je bent aan het zuigen en aan het zieken en ik zal er van het weekend eens over nadenken wat ik in vredesnaam jou ooit gedaan heb om dat te verdienen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt aan de maandstand. Morgen is het volle maan,. De maan is net in Ram gegaan, dat zijn dagen dat mensen vaak overgevoelig reageren. Op Ram koers zo gezegd. Gaat wel weer over.
Die had beter die kids wel ff op t schoolplein kunnen laten staan, ze is hier onmisbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, dat doe je toch niet
daar hebben we Tombolafan voor
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bewaar dat maar voor mijn B-Day, tegen die tijd zijn we vast weer aardsvijanden
Je bent gewoon echt vals aan het doen en je vindt het nog leuk ook.quote:
Ja ho, we zijn vast alweer eerder aartsvijanden hoorquote:
Doe het even per PM. Dan is het gewoon weer klaar hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:
Wát???? Wat moet ik gewoon zeggen dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik niet erg. Maar zeg dat dan gewoon ipv je zo aan te stellen en de drama queen te spelen.
Siert je niet.
Ik heb het idee dat het nog wel meevalt, maar het valt niet helemaal lekker, dus laten we het ff bewaren voor vanavond of morgen, als iedereen weer in z'n eigen tijd zit te FOK!-kenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Je bent gewoon echt vals aan het doen en je vindt het nog leuk ook.
Nou, als je het niet erg vind, wil ik dit niet per pm doen. Deze hele discussie is hier in de SC begonnen. Waarom moet het dan via PM?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe het even per PM. Dan is het gewoon weer klaar hier.
Ik doe niet vals. Als jij dit vals doen noemt, heb je mij nog nooit vals zien doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt vals aan het doen en je vindt het nog leuk ook.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Qwea poepje, wanneer ga je je stage weer hervatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |