quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
ik meen het seruis het is echt waar ik zoek het wel op toen ik dit las toen dacht ik nee dit meen je niet ,
maar hij heeft het goed gepraat, hij bood netjes zijn excuses aan en dat is genoeg toch ?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
ik meen het seruis het is echt waar ik zoek het wel op toen ik dit las toen dacht ik nee dit meen je niet ,
maar hij heeft het goed gepraat, hij bood netjes zijn excuses aan en dat is genoeg toch ?
*gatver ik kan het niet vinden* *ja hoor ik heb hem zijn naam is Robert Byrd *
http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Byrd
het staat ook op fok nieuws
Oud-lid Ku Klux Klan steunt Obama
Het Witte Huis heeft geen congresleden, het Congres heeft congresleden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:19 schreef meneerseruis het volgende:
wat grappig is
een concres lid van het witte huis was een van de belangerijkste lieders van de kkk![]()
en hij is ook de oudste congress lid ooit, en hij is nu de rechter hand van obama.
Google is je vriendquote:
Ik dacht meer aan lagere school eigenlijkquote:
Inderdaad, onomstotelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef heartz het volgende:
De arrogantie druipt er weer vanaf, mensen labelen met opleidingsniveau's enzo...........![]()
Triest dat er mensen zijn die iedere gelegheid willen gebruiken om anderen neer te halen, bewijst alweer dat de NWO een waarheid is.
Hoe hooggeschoold ben jij dan wel niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:41 schreef JohnLocke het volgende:
En reken maar dat de laaggeschoolden het eerste gaan als we echt aan de decimering beginnen!
Dat heeft er dus helemaal niets mee te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef heartz het volgende:
De arrogantie druipt er weer vanaf, mensen labelen met opleidingsniveau's enzo...........![]()
Triest dat er mensen zijn die iedere gelegheid willen gebruiken om anderen neer te halen, bewijst alweer dat de NWO een waarheid is.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zo kan ie wel weer!
Kunnen we nu met z'n allen weer gewoon seruis doen? Anders voel ik mij genoodzaakt een moderator in te schakelen.
Zo high profile zijn ze niet. De club wel, maar the members niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:30 schreef Iblis het volgende:
Maar wat ik me afvraag, waarom zou de NWO zich met zo’n high-profile groepering als de KKK inlaten? Dat is toch een beetje jezelf onnodig in de kijker plaatsen, of niet?
Ik denk niet dat er activiteiten van de NWO bij de Ku Klux Klan of iets dergelijks plaatsvindt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:42 schreef Iblis het volgende:
Nou, iedereen weet wel van de KKK. Hun pakken, hun uiterlijk, hun racisme, nagenoeg iedereen weet ervan. In die zin vind ik ze high-profile. Meer van b.v. de postzegelverzameling van Sneek (zul je natuurlijk zien dat heel Sneek net op FOK! zit).
Maar ze vestigen dus sowieso al vanwege hun racisme aandacht op zich. En dan is het risico dat men bij toeval NWO activiteiten ontdekt lijkt me dan veel groter dan wanneer de postzegelvereniging opeens NWO blijkt te zijn.
Snap je wat ik bedoel?
Noem er één.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Het witte huis loopt over van oud- klan leden
In de OP staan er een paar.quote:
Geen een daarvan leeft nog.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:30 schreef heartz het volgende:
[..]
In de OP staan er een paar.
Hoe suf dat je reageert zonder de OP te lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |