quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik tikte vroeger uit puur egocentrisme wel eens mijn naam in op de search, ik zweer je, ik durf het bijna niet meer, ze hebben zelfs een topic over mijn kat geopend.
De finale van Popstars.quote:
En ik heb maar drie naamtopicsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik tikte vroeger uit puur egocentrisme wel eens mijn naam in op de search, ik zweer je, ik durf het bijna niet meer, ze hebben zelfs een topic over mijn kat geopend.
Ik vrees dat je daar niet veel wijzer van wordt als je je in gaat lezen.quote:
Ik weet het niet, houdt de strijd tussen Feyenoord en Ajax fans ooit op?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na 6 delen vol geblaat te hebben houdt het wel een keer op, of niet?
NICE!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB WEEKENDDDDDDDDD![]()
![]()
En ik ga morgen lekker Punica kopen in Duitsland
Euhm. KLB-SC was slechts een suggestie. Ze hadden iedere SC uit kunnen kiezen dus dat is niet echt terecht om remlof daar op aan te spreken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
remlof, waarom denk je dat ik niet in die fucking ONZ SC postte? Omdat het niet mijn mensen waren. En vervolgens kieper je ze bij elkaar. Serieus manhou op met die grappen
mijn hart.
Was ik ook niet van plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daar niet veel wijzer van wordt als je je in gaat lezen.
Spelletjes met wie ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vanavond spelletjes doen en pannenkoeken bakken
En jij dan?
Toch denk ik nog steeds dat het een test is. KLB zal niet per ongeluk genoemd zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm. KLB-SC was slechts een suggestie. Ze hadden iedere SC uit kunnen kiezen dus dat is niet echt terecht om remlof daar op aan te spreken.
Ook dat is een onzin discussie uit 1830, waar ik ook bewust niet aan mee doe.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, houdt de strijd tussen Feyenoord en Ajax fans ooit op?
Nope. Maar we werden wel met een hoop gekanker ontvangen, terwijl ;t grootste deel normaal deed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Je kan dat van gisteren niet vergelijken met als 1 iemand hier nieuw komt.
Hermanquote:
Mac en Windows.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, houdt de strijd tussen Feyenoord en Ajax fans ooit op?
Dit was ook een mooie tijd in KLBquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:03 schreef yvonne het volgende:
Zoals een paar van jullie al gemerkt hebben zijn er opeens wat postrechten verdwenen *poef*
Geen aankondiging, geen waarschuwing, maar gewoon weg.
Dit zal een stel van jullie nog wel vaker overkomen.
"ja maar je mag toch klonen"
jazeker mag dat, maar als je met je kloon eenzelfde aantal notes verzameld als met je origineel is het toch echt uitlokking van moderatie en gaat je kloon de shredder in
En maak je het echt te bont krijgt je originele account een ban.
Users met 5, 6 kloons én hetzelfde kutgedrag gaat toch echt niet langer op.
Ik ga eens flink snijden in talloze kutkloons en originele accounts, als je je met je kloon niet kunt gedragen moet je er maar voor boeten met je originele account.
Een flink aantal users begint het ook steeds normaler te vinden om de mods, FA's en A's onbeschoft te behandelen, bij Juup bv is het veel en veel tever gegaan.
Ook hier gaan we eens een halt aan toeroepen, het is mooi geweest zo.
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen..
Damn, wat hebben jullie ons snel doorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds dat het een test is. KLB zal niet per ongeluk genoemd zijn.
Volgens mij zijn er nog 4 kandidaten:quote:
Ik denk dat KLB genoemd is omdat hier ook veel gebaggerd wordtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds dat het een test is. KLB zal niet per ongeluk genoemd zijn.
Omdat de andere subfora wat meer serieus zijn. ONZ en KLB zijn bagger subfora. Ik denk dat dat het is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is wel iemand nieuw die je helemaal niet kent. Niemand stelde zich voor of wat dan ook, iedereen begon simpel te posten uit het niets.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Maar we werden wel met een hoop gekanker ontvangen, terwijl ;t grootste deel normaal deed.
Als één persoon hier nieuw komt en mee wilt posten is dat ook geen probleem hoor. Nu kwam er een hele invasie die niet mee wilden doen, maar apart gingen posten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Je kan dat van gisteren niet vergelijken met als 1 iemand hier nieuw komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |