http://www.skepsis.nl/blo(...)tmaskerd-door-randi/quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
I won't move a muscle
Ze heeft mijn voor en achternaam ja dus mijn blog is dan zo gevonden. Zet alleen echt belangrijke privezaken niet online dus als ze daar iets over kan zeggen ben ik wel verbaasd. Als ze begint over bv: je bent bang voor spinnen of je gaat trouwen/ afstuderen dan komt er een grote DUHHHHH.
Die Fry ken ik niet, kijk wel eens naar zesde zintuig plaats delict en die Schot Derek Ogilvie, ervan uitgaande dat het geen doorgestoken kaart is, is het zeker opmerkelijk. Maar buiten dat alles geloof ik best dat er mensen zijn die meer kunnen, er zitten alleen veel fakers tussen
En dat maakte hij allemaal op uit die roze tutu die je draagt. Knap hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ronald heeft een gaveJe beschrijft precies mij
Heee...die zag ik op gaan treden in het Paardquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Mag ik even schaamteloos reclame maken voor een nieuwe CD (nee, niet van mezelf, dat geluid is enkele geschikt voor vogelverschrikkers met audio-installatie)?
Ja dus.![]()
Caro Emerald - Deleted Scenes from the Cutting Room Floor.
[ afbeelding ]
![]()
Geniale CD
![]()
, super muziek, gaat dat luisteren.
![]()
![]()
Hmmm....heb ik dus toch nog PS nodigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:43 schreef Kremers het volgende:
En voor alle duidelijkheid, want hier bestaat nogal wat verwarring over: Lightroom is geen vervanging van Photoshop! Het is een kruising tussen Bridge en de Camera Raw plug-in voor photoshop met veel meer geavanceerde functies. Adobe heeft Lightroom zo ontwikkeld dat het samen met Photoshop gebruikt kan worden. Lightroom is een uitgebreide bibliotheek programma met RAW aanpassingsmogelijkheden, Photoshop is een zeer geavanceerde image editing tool.
Het is geen of/of maar en/en.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef Erasmo het volgende:
Middag![]()
Ik ga toch voor PS, ik wil alles zelf kunnen doen met RAW's ontwikkelen.
Yepquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....heb ik dus toch nog PS nodig
En dat kan niet met Lightroom omdat?...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef Erasmo het volgende:
Middag![]()
Ik ga toch voor PS, ik wil alles zelf kunnen doen met RAW's ontwikkelen.
Tsja, ik weet niet of dat soort testen iets kunnen bewijzen. Het probleem is denk ik dat men iets op een wetenschappelijke manier probeert aan te tonen, waar de wetenschap wellicht nog niet aan toe is om het te kunnen aantonen. Gevolg: het is niet aan te tonen dus het bestaat niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.skepsis.nl/blo(...)tmaskerd-door-randi/
Ontwikkelen doe ik gewoon via ACR, kun je veel meer zelf instellenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
YepAdobe is sneaky wat dat betreft. Ze willen dat je beide aanschaft = more money for them
Ik gebruik het af en toe als ik een klein storend element wil wegpoetsen. Dat gaat niet in Lightroom. Verder is PS voor mij overkill omdat ik er teveel tijd aan kwijt ben, tijd die ik lierver ander besteedViveza 2 en SEP zijn minder tijdrovend.
Dat ik dan geen lagen heb vind ik niet erg, want die gebruik ik toch eigenlijk nooit. Wellicht dat ik mij ooit nog eens ga verdiepen in Photshop als het allemaal wat serieuzer wordtNu fotografeer ik alleen voor mijzelf.
[..]
En dat kan niet met Lightroom omdat?...Zoals ik net uitleg heb je eigenlijk beide nodig
Of je moet Bridge goed vinden (ik vind het een verschrikkelijk programma
) De photoshop RAW plugin is gebasseerd op de Lightroom develop module.
Ik zou ernstig gehandicapped zijn in mijn werk als ik geen lagen kon gebruiken!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat ik dan geen lagen heb vind ik niet erg, want die gebruik ik toch eigenlijk nooit.
Hoezo ga de contact zoeken? Je wil foto's slijten voor bij een bericht op de site?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heee...die zag ik op gaan treden in het Paard![]()
* PdeHoog gaat even contact zoeken met hoofdredacteur 3voor12
Ik gebruikte ze voor lokaal dodging & burning, maar Viveza 2 en SEP bieden hetzelfde aan zonder lagenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou ernstig gehandicapped zijn in mijn werk als ik geen lagen kon gebruiken!!
Maar het valt alsnog niet goed in mijn workflow: kaartje in de computer -> importeren met bridge -> foto openen met ACR en dan gelijk verder doen met PS -> opslaan in de gewenste locatie -> ????? -> Profit!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Kremers het volgende:
Adobe Camera Raw is de RAW plug-in voor Photoshop en Lightroom heeft exact dezelfde (plus nog veel meer) mogelijkheden
Ik heb dat 'saaie' schilderwerk natuurlijk hard nodig!! Als ik een foto restaureer en er ontbreken gewoon stukken door de ouderdom, dan moet het toch terug komen op een of andere manier. Gelukkig vind ik dat niet saaiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik gebruikte ze voor lokaal dodging & burning, maar Viveza 2 en SEP bieden hetzelfde aan zonder lagenScheelt mij heel veel tijd in saai schilderwerk
Nee mijn moeder wilde perse dat ik erheen ging en sleept me dus meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou ernstig gehandicapped zijn in mijn werk als ik geen lagen kon gebruiken!!
Chanty, alvast veel plezier bij dat mens dan maar. Waarom ga je er eigenlijk naartoe? Zomaar voor de lol of om daadwerkelijk antwoorden te krijgen??
Nou, dan wil ik op de lijst voor als ze op gaan tredenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoezo ga de contact zoeken? Je wil foto's slijten voor bij een bericht op de site?
Met LR zou je workflow worden: kaartje in PC -> importeren met LR -> foto bewerken met LR (=ACR+) -> batchverwerking naar PS ->batchverwerking in LR met presets voor te gebruiken exportpaden en formaten -> meer profitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar het valt alsnog niet goed in mijn workflow: kaartje in de computer -> importeren met bridge -> foto openen met ACR en dan gelijk verder doen met PS -> opslaan in de gewenste locatie -> ????? -> Profit!
Nou ja, dan heb je geluk dat je het leuk vind om te doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb dat 'saaie' schilderwerk natuurlijk hard nodig!! Als ik een foto restaureer en er ontbreken gewoon stukken door de ouderdom, dan moet het toch terug komen op een of andere manier. Gelukkig vind ik dat niet saai
Niks wetenschappelijks aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet of dat soort testen iets kunnen bewijzen. Het probleem is denk ik dat men iets op een wetenschappelijke manier probeert aan te tonen, waar de wetenschap wellicht nog niet aan toe is om het te kunnen aantonen. Gevolg: het is niet aan te tonen dus het bestaat niet.
Vroeger was de wereld plat. Het was niet aantoonbaar dat de wereld rond was, dus dat bestond ook niet.
Dikke kans dat 'paranormale zaken' over 50 jaar heel normaal en heel verklaarbaar zijn. Niet omdat ze niet bestaan, maar omdat we dan de mogelijkheid hebben ze wel te verklaren op een wetenschappelijke manier en wellicht ontdekken dat er wel meer is.
Ja maar het gaat er vaak niet om dat iemand kan zien wat voor kaart de ander vast heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks wetenschappelijks aan.
Baby houd kaart vast, knakker moet "zien" welke kaart het is.
Lukt dat niet, dan is het een bedrieger.
Het is typisch dat dat "soort" figuren het na de UK hier proberen.
Char heeft hetzelfde lot ondergaan.
Eerst gepakt in de UK toen naar NL gekomen waar men haar nog wel geloofde tot ze ook hier door de mand viel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |