abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 januari 2010 @ 13:51:08 #26
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77415073
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:49 schreef Chanty het volgende:

[..]

I won't move a muscle

Ze heeft mijn voor en achternaam ja dus mijn blog is dan zo gevonden. Zet alleen echt belangrijke privezaken niet online dus als ze daar iets over kan zeggen ben ik wel verbaasd. Als ze begint over bv: je bent bang voor spinnen of je gaat trouwen/ afstuderen dan komt er een grote DUHHHHH.

Die Fry ken ik niet, kijk wel eens naar zesde zintuig plaats delict en die Schot Derek Ogilvie, ervan uitgaande dat het geen doorgestoken kaart is, is het zeker opmerkelijk. Maar buiten dat alles geloof ik best dat er mensen zijn die meer kunnen, er zitten alleen veel fakers tussen
http://www.skepsis.nl/blo(...)tmaskerd-door-randi/
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77415084
Nog 3 uur Dan is het borreltijd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:51:49 #28
132787 fFarl
What rabbit?
pi_77415109
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:50 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ronald heeft een gave Je beschrijft precies mij
En dat maakte hij allemaal op uit die roze tutu die je draagt. Knap hoor
pi_77415126
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Mag ik even schaamteloos reclame maken voor een nieuwe CD (nee, niet van mezelf, dat geluid is enkele geschikt voor vogelverschrikkers met audio-installatie)?

Ja dus.

Caro Emerald - Deleted Scenes from the Cutting Room Floor.

[ afbeelding ]

Geniale CD , super muziek, gaat dat luisteren.
Heee...die zag ik op gaan treden in het Paard
* PdeHoog gaat even contact zoeken met hoofdredacteur 3voor12
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77415207
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:43 schreef Kremers het volgende:
En voor alle duidelijkheid, want hier bestaat nogal wat verwarring over: Lightroom is geen vervanging van Photoshop! Het is een kruising tussen Bridge en de Camera Raw plug-in voor photoshop met veel meer geavanceerde functies. Adobe heeft Lightroom zo ontwikkeld dat het samen met Photoshop gebruikt kan worden. Lightroom is een uitgebreide bibliotheek programma met RAW aanpassingsmogelijkheden, Photoshop is een zeer geavanceerde image editing tool.
Hmmm....heb ik dus toch nog PS nodig
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:55:29 #31
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77415276
Middag

Ik ga toch voor PS, ik wil alles zelf kunnen doen met RAW's ontwikkelen.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 29 januari 2010 @ 13:59:59 #32
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77415460
En we gaan weer door.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 januari 2010 @ 14:00:13 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77415479
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef Erasmo het volgende:
Middag

Het is geen of/of maar en/en.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77415522
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm....heb ik dus toch nog PS nodig
Yep Adobe is sneaky wat dat betreft. Ze willen dat je beide aanschaft = more money for them

Ik gebruik het af en toe als ik een klein storend element wil wegpoetsen. Dat gaat niet in Lightroom. Verder is PS voor mij overkill omdat ik er teveel tijd aan kwijt ben, tijd die ik lierver ander besteed Viveza 2 en SEP zijn minder tijdrovend.

Dat ik dan geen lagen heb vind ik niet erg, want die gebruik ik toch eigenlijk nooit. Wellicht dat ik mij ooit nog eens ga verdiepen in Photshop als het allemaal wat serieuzer wordt Nu fotografeer ik alleen voor mijzelf.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef Erasmo het volgende:
Middag

En dat kan niet met Lightroom omdat?... Zoals ik net uitleg heb je eigenlijk beide nodig Of je moet Bridge goed vinden (ik vind het een verschrikkelijk programma ) De photoshop RAW plugin is gebasseerd op de Lightroom develop module.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:19 #35
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77415617
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het is geen of/of maar en/en.
PS en Bridge om te importeren dan
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:04:03 #36
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_77415645
quote:
Tsja, ik weet niet of dat soort testen iets kunnen bewijzen. Het probleem is denk ik dat men iets op een wetenschappelijke manier probeert aan te tonen, waar de wetenschap wellicht nog niet aan toe is om het te kunnen aantonen. Gevolg: het is niet aan te tonen dus het bestaat niet.

Vroeger was de wereld plat. Het was niet aantoonbaar dat de wereld rond was, dus dat bestond ook niet.

Dikke kans dat 'paranormale zaken' over 50 jaar heel normaal en heel verklaarbaar zijn. Niet omdat ze niet bestaan, maar omdat we dan de mogelijkheid hebben ze wel te verklaren op een wetenschappelijke manier en wellicht ontdekken dat er wel meer is.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:04:07 #37
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77415653
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef Kremers het volgende:

[..]

Yep Adobe is sneaky wat dat betreft. Ze willen dat je beide aanschaft = more money for them

Ik gebruik het af en toe als ik een klein storend element wil wegpoetsen. Dat gaat niet in Lightroom. Verder is PS voor mij overkill omdat ik er teveel tijd aan kwijt ben, tijd die ik lierver ander besteed Viveza 2 en SEP zijn minder tijdrovend.

Dat ik dan geen lagen heb vind ik niet erg, want die gebruik ik toch eigenlijk nooit. Wellicht dat ik mij ooit nog eens ga verdiepen in Photshop als het allemaal wat serieuzer wordt Nu fotografeer ik alleen voor mijzelf.
[..]

En dat kan niet met Lightroom omdat?... Zoals ik net uitleg heb je eigenlijk beide nodig Of je moet Bridge goed vinden (ik vind het een verschrikkelijk programma ) De photoshop RAW plugin is gebasseerd op de Lightroom develop module.
Ontwikkelen doe ik gewoon via ACR, kun je veel meer zelf instellen
pi_77415735
Adobe Camera Raw is de RAW plug-in voor Photoshop en Lightroom heeft exact dezelfde (plus nog veel meer) mogelijkheden
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:07:12 #39
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77415799
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat ik dan geen lagen heb vind ik niet erg, want die gebruik ik toch eigenlijk nooit.
Ik zou ernstig gehandicapped zijn in mijn werk als ik geen lagen kon gebruiken!!

Chanty, alvast veel plezier bij dat mens dan maar. Waarom ga je er eigenlijk naartoe? Zomaar voor de lol of om daadwerkelijk antwoorden te krijgen??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77415804
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heee...die zag ik op gaan treden in het Paard
* PdeHoog gaat even contact zoeken met hoofdredacteur 3voor12
Hoezo ga de contact zoeken? Je wil foto's slijten voor bij een bericht op de site?
pi_77415941
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik zou ernstig gehandicapped zijn in mijn werk als ik geen lagen kon gebruiken!!

Ik gebruikte ze voor lokaal dodging & burning, maar Viveza 2 en SEP bieden hetzelfde aan zonder lagen Scheelt mij heel veel tijd in saai schilderwerk
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:10:59 #42
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77415966
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef Kremers het volgende:
Adobe Camera Raw is de RAW plug-in voor Photoshop en Lightroom heeft exact dezelfde (plus nog veel meer) mogelijkheden
Maar het valt alsnog niet goed in mijn workflow: kaartje in de computer -> importeren met bridge -> foto openen met ACR en dan gelijk verder doen met PS -> opslaan in de gewenste locatie -> ????? -> Profit!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:13:13 #43
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77416056
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik gebruikte ze voor lokaal dodging & burning, maar Viveza 2 en SEP bieden hetzelfde aan zonder lagen Scheelt mij heel veel tijd in saai schilderwerk
Ik heb dat 'saaie' schilderwerk natuurlijk hard nodig!! Als ik een foto restaureer en er ontbreken gewoon stukken door de ouderdom, dan moet het toch terug komen op een of andere manier. Gelukkig vind ik dat niet saai
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:17:35 #44
52229 Chanty
pi_77416227
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Chanty, alvast veel plezier bij dat mens dan maar. Waarom ga je er eigenlijk naartoe? Zomaar voor de lol of om daadwerkelijk antwoorden te krijgen??
Nee mijn moeder wilde perse dat ik erheen ging en sleept me dus mee Ik hoef geen antwoorden, ik zie wat de toekomst me brengt. Dus het zal vooral voor de lol zijn en kijken wat eruit komt
pi_77416270
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Hoezo ga de contact zoeken? Je wil foto's slijten voor bij een bericht op de site?
Nou, dan wil ik op de lijst voor als ze op gaan treden Ik bedoelde dus te zeggen dat ik zag dat zij op gaan treden binnenkort
pi_77416343
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Maar het valt alsnog niet goed in mijn workflow: kaartje in de computer -> importeren met bridge -> foto openen met ACR en dan gelijk verder doen met PS -> opslaan in de gewenste locatie -> ????? -> Profit!
Met LR zou je workflow worden: kaartje in PC -> importeren met LR -> foto bewerken met LR (=ACR+) -> batchverwerking naar PS ->batchverwerking in LR met presets voor te gebruiken exportpaden en formaten -> meer profit
pi_77416656
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb dat 'saaie' schilderwerk natuurlijk hard nodig!! Als ik een foto restaureer en er ontbreken gewoon stukken door de ouderdom, dan moet het toch terug komen op een of andere manier. Gelukkig vind ik dat niet saai
Nou ja, dan heb je geluk dat je het leuk vind om te doen

Korte beschrijving van mijn workflow: Geheugenkaartje uitlezen in Lightroom en plaatsen in een nieuwe map. Daarna foto's in een collectie plaatsen. Als ik dat gedaan heb vergroot ik de weergave en zet ik lights-out aan (twee keer "L") (dan krijg je de foto te zien met een egaal zwarte achtergrond, dus geen afleidende Lightroom onderdelen meer) Foto's die mislukt zijn keur ik af met de "X" toets, foto's die ik de beste vind geef ik pick status met "P". Daarna verwijder ik alle afgewezen foto's van de schijf en plaats ik de gekozen foto's in een sub-collectie "beste" Nu heb ik dus in één oogopslag een overzicht van de beste foto's uit de shoot.

Daarna voer ik basisbewerkingen uit (belichting, witbalans e.d.) en daarna open ik ze eventueel in Photoshop, Viveza 2 of SEP.

Neemt wat tijd in beslag, maar je wordt er erg behendigd in na een tijdje. En het voordeel is dat je al je beste foto's niet meer hoeft te zoeken, die zitten gewoon netjes in een collectie opgeborgen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 januari 2010 @ 14:29:29 #48
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77416764
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tsja, ik weet niet of dat soort testen iets kunnen bewijzen. Het probleem is denk ik dat men iets op een wetenschappelijke manier probeert aan te tonen, waar de wetenschap wellicht nog niet aan toe is om het te kunnen aantonen. Gevolg: het is niet aan te tonen dus het bestaat niet.

Vroeger was de wereld plat. Het was niet aantoonbaar dat de wereld rond was, dus dat bestond ook niet.

Dikke kans dat 'paranormale zaken' over 50 jaar heel normaal en heel verklaarbaar zijn. Niet omdat ze niet bestaan, maar omdat we dan de mogelijkheid hebben ze wel te verklaren op een wetenschappelijke manier en wellicht ontdekken dat er wel meer is.
Niks wetenschappelijks aan.
Baby houd kaart vast, knakker moet "zien" welke kaart het is.
Lukt dat niet, dan is het een bedrieger.
Het is typisch dat dat "soort" figuren het na de UK hier proberen.
Char heeft hetzelfde lot ondergaan.
Eerst gepakt in de UK toen naar NL gekomen waar men haar nog wel geloofde tot ze ook hier door de mand viel.
pi_77416823
Middag

Server al binnen op kantoor
Leverdatum die van: uiterlijk 24 februari naar aanstaande maandag naar vanmiddag ging Hoezo snel....
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:51:43 #50
52229 Chanty
pi_77417810
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Niks wetenschappelijks aan.
Baby houd kaart vast, knakker moet "zien" welke kaart het is.
Lukt dat niet, dan is het een bedrieger.
Het is typisch dat dat "soort" figuren het na de UK hier proberen.
Char heeft hetzelfde lot ondergaan.
Eerst gepakt in de UK toen naar NL gekomen waar men haar nog wel geloofde tot ze ook hier door de mand viel.
Ja maar het gaat er vaak niet om dat iemand kan zien wat voor kaart de ander vast heeft Met dat soort tests wil men bewijzen dat iemand als dan niet helderziend/ voelend is. Maar dat is precies hetgeen waar helderziendheid niet om gaat.

Al moet ik zeggen dat ik dat hele babygedoe ook altijd wel vaag vond, dat heb ik ook nooit gevolgd verder. Maar los van al die programma's weet ik uit eigen ervaring dat er mensen zijn die dingen zien en weten die ze absoluut niet konden zien en weten. Daarnaast heb ik zelf dingen meegemaakt en ik weet dat ik niet tegen mezelf sta te liegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')