Inderdaad. Hier hebben ze kaste's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is hier geen kliekjesvorming

Die users komen echt wel terug, en perm is nog nooit perm geweest op fok als iemand het echt niet wilt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien wel dmv bans, die gister al vielen in jullie kliekje

Leuk inderdaad dat ze er zelf steeds weer over beginnen en reacties uitlokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof je beter bent dan de klbers die een punt maakten van jullie aanwezigheid, door deze post te maken.

Ga jij ruzie maken met DW?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk jij lijkt mij wel een leuk en lekker ding![]()
Trouwen?

Dan kan prima, maar het moet ook van jullie kant komen. En dat gebeurt nog niet echt bij iedereen hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
!!!!!
Waarom is het zo moeilijk om er gewoon 1 sc van te maken?

Die 3? Dat is nog niks hoor. "We" hebben voor hetere vuren gestaan, maak je niet bang.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien wel dmv bans, die gister al vielen in jullie kliekje

Modderworstelenquote:

Jullie?? hahaha ik was hier gisteren ook voor het eerstquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan prima, maar het moet ook van jullie kant komen. En dat gebeurt nog niet echt bij iedereen he

Dat bedoel ik ja. Mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen wie hier post, maar het komt zo te zien van beide kanten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk inderdaad dat ze er zelf steeds weer over beginnen en reacties uitlokken.

Met jou is niks mis. Maar Lakitu daarentegen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie?? hahaha ik was hier gisteren ook voor het eerst

Ja gisteren van de klb groep en vandaag raar maar waar uit de onzin hoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen wie hier post, maar het komt zo te zien van beide kanten.

Het lijkt me best wel triest als je als vrouw zijnde jezelf alleen een identiteit kunt verlenen door continue over je tieten te praten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Modderworstelen![]()
Epic boobs vs. Epic booty

Ik sta best open voor de KLB'ers, alleen niet als ze denken dat ze zoveel beter zijn dan alle andere.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof je beter bent dan de klbers die een punt maakten van jullie aanwezigheid, door deze post te maken.

Die is heel erg aan het uitlokken. Ga er op in of negeer het de keuze is aan jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met jou is niks mis. Maar Lakitu daarentegen...

Nee, ik zag het gisteren ook van twee kanten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gisteren van de klb groep en vandaag raar maar waar uit de onzin hoek

Laki heeft wel gelijk. In alles wat hij zei. Het was ook niet echt persoonlijk naar jullie maar het beleid van de mods die het verkeerd hebben gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met jou is niks mis. Maar Lakitu daarentegen...

Ik weet al wie er wintquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Modderworstelen![]()
Epic boobs vs. Epic booty

Als mensen hier met zo'n instelling komen, is zo'n reactie best logisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is hier geen kliekjesvorming

Het werkt twee kanten op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sta best open voor de KLB'ers, alleen niet als ze denken dat ze zoveel beter zijn dan alle andere.

Ach zo hebben we allemaal wel ietsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het lijkt me best wel triest als je als vrouw zijnde jezelf alleen een identiteit kunt verlenen door continue over je tieten te praten.

Waarom werken we elkaar dan tegen als we beide hetzelfde willen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:00 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Laki heeft wel gelijk. In alles wat hij zei. Het was ook niet echt persoonlijk naar jullie maar het beleid van de mods die het verkeerd hebben gedaan.

KLB'ers zijn echte keyboard-warriors. Die zijn natuurlijk beterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sta best open voor de KLB'ers, alleen niet als ze denken dat ze zoveel beter zijn dan alle andere.

Zo gaat het er hier wel vaker aan toe. Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]

Ik zit vol goede ideeenquote:
Trouwen?quote:[..]
Vanmorgen al gedaan, maar vooruit. Ezechielk hier, Ez voor intimi.
Je weet dat ;ie volgende week om mijn hand gaat vragen he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk jij lijkt mij wel een leuk en lekker ding![]()
Trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |