Ach, nog een paar avonden en heel de KLB SC is leeg, behalve de mensen die wel okay zijn zoals stevenmac. En dan gaan wij hier door.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond die haat gisteren anders veel leuker.
Hoi ik ben huppelmuts, iets met epic boobsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Panashiba het volgende:
haat in een sc is altijd leuk.
maar stel jezelf even voor voordat je gaat meeposten in de sc. Net zo leuk voor de anderen
Hallo ik ben DeLuna.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Panashiba het volgende:
maar stel jezelf even voor voordat je gaat meeposten in de sc. Net zo leuk voor de anderen
Hoi, ik ben DW, voormalig het meest gewilde object van de ONZ SC. Ik heb epic booty.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Panashiba het volgende:
Hoi, ik ben Myraela.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Panashiba het volgende:
pics van de boobs svpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi ik ben huppelmuts, iets met epic boobs
Dan is de SC weer van ons(z) bedoel jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, nog een paar avonden en heel de KLB SC is leeg, behalve de mensen die wel okay zijn zoals stevenmac. En dan gaan wij hier door.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan is de SC weer van ons(z) bedoel je![]()
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het de moeite van het teruglezen waard?
Ik denk dat je dat niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, nog een paar avonden en heel de KLB SC is leeg, behalve de mensen die wel okay zijn zoals stevenmac. En dan gaan wij hier door.
Ondanks dat ik bijna alleen maar in klb post was gisteren ook mijn 1e keer in de sc hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die Panashiba ook wel aardigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen huppelmuts.quote:
Wij zouden wel willen fuseren maar dat kan de gemiddelde fokker toch niet aan dus doen we dat maar nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ik ben DW, voormalig het meest gewilde object van de ONZ SC. Ik heb epic booty.
Wat wil je nog meer weten?
Haha, voel verdomme eens even aan je voorhoofdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nietusquote:
Alsof je beter bent dan de klbers die een punt maakten van jullie aanwezigheid, door deze post te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog weten wiens kloon dat is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind die Panashiba ook wel aardig
Puick plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet meer het meest gewilde object van de ONZ SC
Samen krassen?
Vanmorgen al gedaan, maar vooruit. Ezechielk hier, Ez voor intimi.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Panashiba het volgende:
Misschien wel dmv bans, die gister al vielen in jullie kliekjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Haha, voel verdomme eens even aan je voorhoofdWat denk je zelf
We hebben hier meer dan 2100 delen lief, leed, haat, verdriet, plezier en meer gedeeld. En we laten ons wegjagen door jullie?
Maar het is hier geen kliekjesvormingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Haha, voel verdomme eens even aan je voorhoofdWat denk je zelf
We hebben hier meer dan 2100 delen lief, leed, haat, verdriet, plezier en meer gedeeld. En we laten ons wegjagen door jullie?
Ja want die users die gaan niks meer doen. Misschien in onz maar niet hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien wel dmv bans, die gister al vielen in jullie kliekje
Ezechielk jij lijkt mij wel een leuk en lekker dingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Puick plan.
[..]
Vanmorgen al gedaan, maar vooruit. Ezechielk hier, Ez voor intimi.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien wel dmv bans, die gister al vielen in jullie kliekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |