Vanaf nu wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef Panashiba het volgende:
Maarreeee, jullie zijn geen vaste klb-scers?
Nee wij zijn hierheen gestuurd vanuit de ONZ SCquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef Panashiba het volgende:
Nee, wij komen uit ONZ SC.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef Panashiba het volgende:
Nu welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef Panashiba het volgende:
Maar jij bent wel leukquote:
Wen maar aan het ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef Panashiba het volgende:
It's the southern takeoverquote:
Iets met nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het juist voor jou in een spoiler gezet
It killed the catquote:
Is het al tot je doorgedrongen dat je nu niet eens meer een ONZ SC ontgroening kàn doen?quote:
Ik vond die haat gisteren anders veel leuker.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het al tot je doorgedrongen dat je nu niet eens meer een ONZ SC ontgroening kàn doen?
Verrek ja, even aanpassen danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het al tot je doorgedrongen dat je nu niet eens meer een ONZ SC ontgroening kàn doen?
Het was wel humoristisch om te lezen inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond die haat gisteren anders veel leuker.
Midje, moaie faamquote:
Ik ben niet meer het meest gewilde object van de ONZ SCquote:
En poeslief tussendoor posten was ook wel leukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het was wel humoristisch om te lezen inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |