In jouw post. Moet je je postcount opkrikken ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Okay, waar staat de vaginale rotzooi?
Que?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In jouw post. Moet je je postcount opkrikken ofzo?
Nee echt voor mij geen Apple meer, ben voorgoed genezen.quote:
Hoax.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:25 schreef moonmovies het volgende:
Ik ken al meer dan 5 mensen
Je mocht me sowieso al niet,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:28 schreef Apebeer het volgende:
Pluis ik mag je niet meer![]()
Vieze Applehoer
We gingen toch samen eten bij de MC of BurgerKing?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Je mocht me sowieso al niet,
omdat ik met een rockster ga trouwen.
Macbook Pro
Ohja , we moeten nog steeds een keertje chillenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:43 schreef Apebeer het volgende:
[..]
We gingen toch samen eten bij de MC of BurgerKing?![]()
Denk je dat ik zoiets ga doen met iemand die ik niet mag?
Ow en:
Acer Aspire 5536G
Jawel, de bashers kunnen dan niet slapen en gaan hun nagels uittrekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef Rapaille het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu dat afgeven op het besturingssysteem van een ander. Als iemand wat meer geld over heeft voor een mooiere computer, laat hem dan tochJe hebt er toch geen last van?
De Air had toch ook een hitteprobleem?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit topic is gelukkig gedoemd om te falen, heerlijk internet rage, ik werk zelf bij de Paradigit, en zie daar ook geregeld mensen met Macs die komen of wij die ook repareren, dus ja ook die dingen gaan stuk, maar wel minder dan de gemiddelde andere notebook, dit komt niet door de betere componenten maar meer door de betere hitteafleiding.
Ja, dat is nu net het positieve punt. Acer melkt zoveel modellen uit. Apple garandeert de OS-beleving door zorgvuldige hardware en software afstemming. En als één product hitteproblemen heeft (ik kan het mij niet herinneren in ieder geval?), dan wil dat niet zeggen dat de rest dat ook heeft. Maar Acer is echt de rotzooi onder de laptops.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
De Air had toch ook een hitteprobleem?
Maar ach, hoeveel Apple modellen zijn er?
En hoeveel modellen van bijvoorbeeld Acer?
Acer produceert gewoon goedkoop, en richt zich op alle prijsklassen. Apple daarentegenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat is nu net het positieve punt. Acer melkt zoveel modellen uit. Apple garandeert de OS-beleving door zorgvuldige hardware en software afstemming. En als één product hitteproblemen heeft (ik kan het mij niet herinneren in ieder geval?), dan wil dat niet zeggen dat de rest dat ook heeft. Maar Acer is echt de rotzooi onder de laptops.
En ditquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:51 schreef Aestivate het volgende:
Ja raar een Apple gaat minder kapot, minder virussen, etc. Allemaal direct te herleiden aan de aantallen: Als er 400.000 Mac's verkocht worden hoor je minder over problemen dan bij 10.000.000 andere laptops.
(Mac market share = <4%).
Acer produceert goedkoop en dus ook rommel. In de hogere prijsklassen is echt geen Acer te vinden hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Acer produceert gewoon goedkoop, en richt zich op alle prijsklassen. Apple daarentegen![]()
Acer was misschien dan ook niet zo'n goed voorbeeld, al is mijn acer toch echt een pareltje en heerlijk op te werken
slecht worden? Je geeft dus toe dat Apple goed isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:52 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En dit![]()
Als al die Apple lovers succesvol waren in het prijzen van Apple, dan zouden heeel veel mensen een Mac kopen, hackers daar virussen voor produceren en Apple opeens slecht worden omdat daar virussen op kunnen
Ja Apple is goed, maar overpriced en overhypedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
slecht worden? Je geeft dus toe dat Apple goed is
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja Apple is goed, maar overpriced en overhyped
Prijs is relatief. Altijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja Apple is goed, maar overpriced en overhyped
Ik heb het erover dat er bij Apple geen goedkopere prijsklasse is, dus voor de mensen die alleen tekstverwerken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Acer produceert goedkoop en dus ook rommel. In de hogere prijsklassen is echt geen Acer te vinden hoor.Apple is garandeert kwaliteit (tuurlijk, kapotte onderdelen en dingen zoals met de MBA zijn niet te vermijden) en heeft daarom gemiddeld beter spul. Nu de garantie afhandeling nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |