Je plukt het toch ergens vandaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat zal jij wel weten, ik heb geen idee wie het geschreven heeft.
Bij die Windows crap gaat er idd spul kapot.quote:
Hmm... daar dacht mijn iMac Blueberry duidelijk anders over.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij die Windows crap gaat er idd spul kapot.
Een Apple is anders, die gaat namelijk niet kapot.
Die komen ook uit het jaar 0quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmm... daar dacht mijn iMac Blueberry duidelijk anders over.
Dan maar hopen dat de kwaliteit flink vooruit gegaan is want wat een grafbak was dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die komen ook uit het jaar 0
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
haha goed topic...
irritant aan apple vind ik die mensen die een apple hebben, en altijd roepen dat windows kut is! en van die verhalen 'nooit een virus op de mac', maar ze hebben geen virusscanner, dus hoe weten ze dat nou?
Kwaliteit is zeker omhoog gegaan en de gebruiksvriendelijkheid ook wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de kwaliteit flink vooruit gegaan is want wat een grafbak was dat.
Echt onder welke steen leef jijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
haha goed topic...
irritant aan apple vind ik die mensen die een apple hebben, en altijd roepen dat windows kut is! en van die verhalen 'nooit een virus op de mac', maar ze hebben geen virusscanner, dus hoe weten ze dat nou?apple gebruikers
apple zelf
al vind ik het veels te duur voor een computer, maar dat komt omdat ik het alleen maar gebruik voor beetje simpel internetten, en dat gaat super goed op een laptop van 400 euro.
Jij bent ook kansloos want ik speel toch echt Football Manager op m'n MacBook Pro.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Kwaliteit is zeker omhoog gegaan en de gebruiksvriendelijkheid ook wel.
[..]
Echt onder welke steen leef jij?
Mac is oorspronkelijk bedoeld voor grafisch en interactief designen, musiceren, (be)werken van en met film, niet iets wat IEDEREEN doet. Niet een beetje simpel internet. Dat tegenwoordig iedere simpele jojo iets van apple heeft .. sja het is ontzettend commercieel geworden. Windows was gewoon voor "iedereen", Apple oorspronkelijk voor de wat alternatieve meestal rijkere elite.
En dan vooral de mensen die gaan zeiken: je kunt niet gamen op een mac. Wie koopt er dan ook in godsnaam een apple om te kunnen gamen.
Mensen die Apple en Windows vergelijken die zich qua computers/laptops/desktops whatever allebei specifiek op verschillende doelgroepen richten... Kansloze nooit eindigende discussie.
Ik vond het wel een prima ding.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de kwaliteit flink vooruit gegaan is want wat een grafbak was dat.
Ik heb op mijn iMac wel een virusscanner. Mijn windows laptop heeft het echter niet, maar op die computer gebruik ik ook geen internet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
haha goed topic...
irritant aan apple vind ik die mensen die een apple hebben, en altijd roepen dat windows kut is! en van die verhalen 'nooit een virus op de mac', maar ze hebben geen virusscanner, dus hoe weten ze dat nou?
Jongen, leest m;n post niet eens. Ongelooflijke droeftoeterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij bent ook kansloos want ik speel toch echt Football Manager op m'n MacBook Pro.
jong, ik bedoel die mensen die dat roepen. nerd!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[..]
Er zijn weldegelijk virusscanners voor mac, alleen de kans dat zo'n ding geïnfecteerd wordt is veel kleiner dan op een Windows. Facts klaar punt uit, einde discussie.
Dus? Je hoeft je niet aangesproken te voelen als het niet over jou gaat hoor darlinquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
jong, ik bedoel die mensen die dat roepen. nerd!
Hey pannenkoek. Die post van je staat vol met vaginale rotzooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jongen, leest m;n post niet eens. Ongelooflijke droeftoeter.
Mac is niet gemaakt om te gamen, het kan wel, maar de hele productie is daar niet naar gericht.
Que?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hey pannenkoek. Die post van je staat vol met vaginale rotzooi.
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Que?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Lees mijn post eerst maar eens.
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[..]
Er zijn weldegelijk virusscanners voor mac, alleen de kans dat zo'n ding geïnfecteerd wordt is veel kleiner dan op een Windows. Facts klaar punt uit, einde discussie.
Mac is oorspronkelijk bedoeld voor grafisch en interactief designen, musiceren, (be)werken van en met film, niet iets wat IEDEREEN doet. Niet een beetje simpel internet. Dat tegenwoordig iedere simpele jojo iets van apple heeft .. sja het is ontzettend commercieel geworden. Windows was gewoon voor "iedereen", Apple oorspronkelijk voor de wat alternatieve meestal rijkere elite.
En dan vooral de mensen die gaan zeiken: je kunt niet gamen op een mac. Wie koopt er dan ook in godsnaam een apple om te kunnen gamen.
Mensen die Apple en Windows vergelijken die zich qua computers/laptops/desktops whatever allebei specifiek op verschillende doelgroepen richten... Kansloze nooit eindigende discussie.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |