Het is de steen van Rosetta....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoe kan je met een steen multitasken dan? Wat een faal plaatje.
Oh, dus als iets beter is, is het andere meteen kut?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon geen argumenten om windows af te zeiken.
Toch blijkt dat uit geen enkel argument.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, dus als iets beter is, is het andere meteen kut?Windows is prima spul (met uitzondering van WM). Zelfs Vista vind ik prima te pruimen. Maar het is gewoon zo dat OS X beter is.
Ja, vast, maar je gaat het niet vergelijken met een moderne Mac met 10.6quote:Op zondag 31 januari 2010 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee echt, het werkt nog ook. Staat zelfs op portableapps.com.
Zei ik dat dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:41 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, vast, maar je gaat het niet vergelijken met een moderne Mac met 10.6
De marketing van gigahertzen ?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En al 10 jaar wordt daarop gereageerd dat een computer niet alleen bestaat uit specificaties. En dat wil/kan men maar niet bevatten.
Marketing is juist de reden waarom Apple nog geen monopolie heeft. Niemand bekijkt zo'n keynote natuurlijk. In Nederland wordt uberhaupt geen reclame gemaakt door Apple. De échte marketing vind je bij de PC's. De marketing van megahertzen en gigabytes. Dat is het enige waarmee PC fabrikanten tegenwoordig adverteren en ook het enige waarmee ze hun producten differentieren. De meeste GB's voor de laagste prijs. De meeste GHz'en voor de laagste prijs. En het heeft effect; bijna iedereen, inclusief jij en de overige haters in dit topic, kijkt alleen maar naar de specificaties en de bijbehorende prijs.
En dan is er een bedrijf dat níet zo hoog mogelijke specificaties voor een zo laag mogelijke prijs probeert te leveren, maar gewoon een goed product probeert neer te zetten door het totaalplaatje te verbeteren (behuizing, integratie, eigen OS, design, materiaal), dan wordt dat bedrijf afgeschoten alsof het een oplichtersbende betreft. Want je bent toch gek om ¤1000 uit te geven voor 2,2 GHz als je voor ¤800 2,4 GHz kan krijgen?
Bij ons op het werk is het 50/50 wat betreft apple/pc, ik heb niets tegen apple, en ook niets tegen windows, maar merk dat macbooks toch erg vaak problemen hebben met de GPU.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij die Windows crap gaat er idd spul kapot.
Een Apple is anders, die gaat namelijk niet kapot.
Bij mijn moeder anders elke week wel ietsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dingen die kapot gaan.![]()
Bij een Mac gaat er niks kapot
Bull, 1964quote:Op maandag 1 februari 2010 09:09 schreef zovty het volgende:
Apple is de enige nog bestaande hardware levenarancier die er vanaf het begin af aan bij was.
Dat zegt voldoende lijkt me.
Ze moet er ook niet op stampen.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mijn moeder anders elke week wel iets
Ja, want bull bestaat nog? En intel maakt computers? En ibm levert nog computers? En HP maakte in 1939 al computers?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bull, 1964
Intel, 1968
IBM, 1911
HP, 1939
En denk dat als ik ga zoeken ik wel meer vind
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Thorpe het volgende:
I'll just leave this here.
[ afbeelding ]
Ja als je met dit soort punten komt, dan kan ik je ook wel vertellen dat apple geen computers maakt, maar alleen een OS en de hardware extern kooptquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, want bull bestaat nog? En intel maakt computers? En ibm levert nog computers? En HP maakte in 1939 al computers?
Lees m'n post even voor je er op reageert.
Nou, dan doe je dat toch.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja als je met dit soort punten komt, dan kan ik je ook wel vertellen dat apple geen computers maakt, maar alleen een OS en de hardware extern koopt![]()
![]()
Niemand, hoop ik voor ze.. Maar het is wel 'n goed voorbeeld dat verschillende mensen verschillende dingen willen doen met hun PC's en dus voor verschillende merken en besturingssystemen gaan. Wat bewijst dat er dus niet een 'beter' is..quote:En dan vooral de mensen die gaan zeiken: je kunt niet gamen op een mac. Wie koopt er dan ook in godsnaam een apple om te kunnen gamen.
En toch is dit al deel tweequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |