a) "iets moois voor terug"quote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef zovty het volgende:
Wat een onzin, Apple spul is gewoon beter omdat er talentvolle mensen werken die de tijd nemen om mooie dingen te maken en te perfectioneren.
Het is misschien wel wat duurder maar daar krijg je wel veel voor terug.
Het valt mij altijd op dat mensen die zo op apple lopen te haten zonder uitzondering een kleine piemel hebben.
Ik ben zo aan, zelfs m'n bazen hebben smaak.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
a) "iets moois voor terug"Zien ze je in het bedrijfsleven al mee aankomen.
Daarom werkt het bedrijfsleven er ook mee he?quote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef zovty het volgende:
Wat een onzin, Apple spul is gewoon beter omdat er talentvolle mensen werken die de tijd nemen om mooie dingen te maken en te perfectioneren.
Het valt mij altijd op dat mensen die zo op apple lopen te haten zonder uitzondering een kleine piemel hebben.
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:30 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ik gebruik Windows XP nou al jaren en ik kan me niet heugen waneer ik een BSoD voor het laatst zag, behalve toen mijn moederboard naar de filistijnen was.
Ik ben niet zozeer anti-mac of anti-iPod of anti-iPhone, welke redlijke tot goeie producten zijn.
Nee, ik heb een hekel aan Apple's behandeling van hun klanten i.v.m. de garantie die vervalt als je 3rd party software op je apparatuur gooit en hoe het bedrijf je loopt te blackmailen dat ze je een nieuw apparaat geven zolang je maar je kop tegenover de pers dichthoudt.
En voor de duidelijkheid, ik heb gisteren hierover met een voormalige Applefanboi staan praten en die zat me echt een potje te zeiken over Apple en hun klantenbeleid, want hij voelt zich door het bedrijf bedondert.
Macs zijn prima edoch overprijste computers/laptops, de iPhone is een redelijke en overprijste smartphone en de iPod is een prima apparaat voor de prijs.
De iPad is al het slechte uit de werelden van de smartphones en laptops in een apparaat, je moet of gek of Applefanaat zijn om die overdure frisbee te kopen... net zoals met de Macbook Air, overprijste rotzooi.
Och, ik besef me nu pas dat het niet of is, daar een Applefanaat per definitie gek is.
Oh ja, Applefanaten vind ik net zo ergerlijk als het bedrijf zelf, alsmaar in geuren en fleuren vertellen hoe goed Appleproducten wel niet zijn omdat ze meer kosten en daarom ook mede uit duranium en neutronium gemaakt zijn en daardoor NOOIT stuk kunnen.
Erger(lijk) wordt het als ze gaan lyreren over hoe het met Macs werken hun computerervaring op zijn kop heeft gesteld en dat door de gebruikersvriendelijkheid van de Mac OS en de hele design en gebruiksevaring hun wereld op de kop is.
Het is een computer/laptop, niet een electronische boeddistische monnik, stelletje luchthoofden.
En als je je door de "Mac-ervaring" met andere Applefanaten verbonden voelt en het gebruik van Macs en andere Appleproducten als een evangelie verkondigt, had je beter een goedkopere religie kunnen uitkiezen.
Het bedrijf Apple en zijn fanbois:
Appleproducten verder varieren van slecht tot goed.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben zo aan, zelfs m'n bazen hebben smaak..
Overigens zeg ik niet mooi, maar veel..
Meer > veel. En de rest van mijn punten laat je onbetwist.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
a) "iets moois voor terug"Zien ze je in het bedrijfsleven al mee aankomen. Met Windows kun je alles wat een Apple kan en meer en in 95% van de gevallen ook nog beter.
b) Jij bent de ultieme fag dat je van honderden Apple haters de piemel hebt gezien.
Ik heb een grote piemel en een kapotte iMac.quote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef zovty het volgende:
Het zit je wel diep he.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:42 schreef retorbrapi het volgende:
Goed zo jongens, blijf lekker een eenzijdige discussie houden over hoe kut onze computers zijn. Ondertussen gebruiken wij onze computers voor nuttigere dingen dan op internet als een huilie gaan whinen over andermans computerkeuze.
Je mag je wel druk maken hoor. Ik vind het wel grappig. Even mijn popcorn bijvullenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he.Ga weg man newbie je bent hier net twee weken en je post vrijwel alleen maar in Apple topics.
Als wij ons niet druk mogen maken volg je eigen raad dan op en blijf weg; je faalt.
Ik maak me alleen 'druk' om mensen die inhoudelijke dingen posten en ik daar iets aan toe te voegen heb, een vraag over heb of ze ergens op te wijzen. Aangezien jouw posts in dit topic vrijwel niet inhoudelijk gaan verwacht dus weinig spannends meer van mij; zet je popcorn maar weg.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je mag je wel druk maken hoor. Ik vind het wel grappig. Even mijn popcorn bijvullen
Er valt niet inhoudelijk mee te doen in dit soort discussies. Het is alleen maar smijten met onzinnige plaatjes, schreeuwen van 'overpriced!' en 'applequote:Op zondag 31 januari 2010 17:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik maak me alleen 'druk' om mensen die inhoudelijke dingen posten en ik daar iets aan toe te voegen heb, een vraag over heb of ze ergens op te wijzen. Aangezien jouw posts in dit topic vrijwel niet inhoudelijk gaan verwacht dus weinig spannends meer van mij; zet je popcorn maar weg.
en als je zegt apple duur te vinden dan ben je volgens de fans wereldvreemd. al 10 jaar lang vergelijken mensen de kosten en specificaties van apple, en er komt altijd uit dat hun computers duur zijn voor wat je krijgt. "ja maar osx"quote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Er valt niet inhoudelijk mee te doen in dit soort discussies. Het is alleen maar smijten met onzinnige plaatjes, schreeuwen van 'overpriced!' en 'apple', en als je ook maar 1 gefundeerde pro-Apple reactie geeft ben je een Apple fanboy. Het is dus onzinnig om er tijd aan te besteden. Mensen denken toch wat ze denken, je hebt er niks aan, en het enige wat ik ervan denk is:
Nou en? Je kan die kabels ordenen met kabelbinders, elastiekjes of vuilniszakdichtbinders. Lekker belangrijk argument ook als je kabels achter het bureau doorlopen. Het is niet alsof ik daar dagelijks kom ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Bij een PC zul je altijd blijven zitten met:
1. Stroomkabel voor de kast.
2. Stroomkabel voor iedere monitor.
3. Datakabel naar iedere monitor.
4. Kabels voor je speakers, of die nu bij je monitor zitten of niet, ze moeten toch naar je geluidskaart.
Als je 2 monitors hebt dan kijk je al snel tegen 6 kabels aan en dan hebben we het nog niet over eventuele LAN kabels, toetsenborden en muizen (hoewel die ook draadloos waren op de vorige woonkamer PC). Tuurlijk kan je alles bij elkaar binden maar hij blijft er rommelig uitzien, zeker als je ook nog een stekkerdoos onder je bureau hebt liggen.
Bij mijn Windows PC heb ik 2 monitors, printer, router, NAS. Tis echt een teringbende aan kabels. Ik heb heb 2 stekkerdozen nodig voor elk 5 stekkers om het hele handeltje uberhoubt aan te kunnen zetten.
Natuurlijk is dit geen huis tuin en keuken PC, hij is wel wat zwaarden dan dat en heeft dus ook meer frutsels. Maar ik zou voor een PC geen oplossing weten waarbij je maar 1 kabel nodig hebt of ziet.
Lekker wijf, je moeder?quote:
En al 10 jaar wordt daarop gereageerd dat een computer niet alleen bestaat uit specificaties. En dat wil/kan men maar niet bevatten.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:35 schreef Synthesist het volgende:
[..]
en als je zegt apple duur te vinden dan ben je volgens de fans wereldvreemd. al 10 jaar lang vergelijken mensen de kosten en specificaties van apple, en er komt altijd uit dat hun computers duur zijn voor wat je krijgt. "ja maar osx"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |