quote:
Dus jij verkiest die godskolere megabende op je bureau, puur vanwege de 0,001% kans dat je webcam stuk kan gaan. Wat een jostquote:
Dingen die kapot gaan.quote:
Haha! Grapjas!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dingen die kapot gaan.![]()
Bij een Mac gaat er niks kapot dus hoef je het ook niet op te sturen.
Bij iets van Apple niet, dat is juist het mooie.quote:
Als je betrouwbare 2 jaar oude hardware gebruikt gaat er inderdaad minder mis dan bij nieuwe hardware.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dingen die kapot gaan.![]()
Bij een Mac gaat er niks kapot dus hoef je het ook niet op te sturen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als je betrouwbare 2 jaar oude hardware gebruikt gaat er inderdaad minder mis dan bij nieuwe hardware.
Apple gebruikt geen 2 jaar oude hardware. Maarja blijf jij lekker bij je Acer die van ellende uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als je betrouwbare 2 jaar oude hardware gebruikt gaat er inderdaad minder mis dan bij nieuwe hardware.
Oh alsjeblieft! Hoe vaak ik al niet stukke iMac's, iPod's en iPhone's heb gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij iets van Apple niet, dat is juist het mooie.
Je betaalt iets meer maar daar krijg je ook zoveel meer voor terug.
Bij mij op school heeft een derde een Apple, nooit problemen de rest met halve gare Acers en andere meuk hebben er altijd problemen mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft! Hoe vaak ik al niet stukke iMac's, iPod's en iPhone's heb gezien.
Toegeven: het werkt mooi en goed, maar met zulke gebruiksvriendelijkheid zit je vast aan bepaalde hard- en software beperkingen.
En iets is niet onverwoestbaar omdat er een wit appeltje op staat.
Raar dat dan in elke Apple discussie de (slechte) garantie-afhandeling ter sprake komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij iets van Apple niet, dat is juist het mooie.
Je betaalt iets meer maar daar krijg je ook zoveel meer voor terug.
Bij mij op school heeft een derde een Acer, nooit problemen de rest met halve gare Appels en andere meuk hebben er altijd problemen mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij mij op school heeft een derde een Apple, nooit problemen de rest met halve gare Acers en andere meuk hebben er altijd problemen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |