Neuken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een man moet ook het initiatief nemen
Je kent mijn gebruik vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je dat sarcastisch
Omdat ik deze week te horen heb gekregen dat mijn functie per 1 maart vervalt en ik een loze "ruzie" met vriendje heb waar ik schijtziek van wordt.quote:Want waarom hoe?
Hahaha, yupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kent mijn gebruik vantoch zo zachtjes aan?
dat is twee maal.. en de derde maal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik deze week te horen heb gekregen dat mijn functie per 1 maart vervalt en ik een loze "ruzie" met vriendje heb waar ik schijtziek van wordt.
.. ja fijn. En wie neuk ik hier dan?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Ik vind gewoon dat alle single mannen en single vrouwen die bevriend zijn elkaar gewoon sporadisch moeten neuken... ben je gelijk van die hele friendzone discussie af.
stbabylon!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.. ja fijn. En wie neuk ik hier dan?!
.............quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.. ja fijn. En wie neuk ik hier dan?!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik deze week te horen heb gekregen dat mijn functie per 1 maart vervalt en ik een loze "ruzie" met vriendje heb waar ik schijtziek van wordt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
.............
...........
Nee!
da's kut.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gister had je ook al een spoedje. Ben je nog niet uitgespoed?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee
Dit is nog die van gister, had hier gewoon lange rmoeten blijven zitten.
Cue_ ... succesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee
Dit is nog die van gister, had hier gewoon lange rmoeten blijven zitten.
Terwijl het al zo fucking druk is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |