Je kent mijn gebruik vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je dat sarcastisch
Omdat ik deze week te horen heb gekregen dat mijn functie per 1 maart vervalt en ik een loze "ruzie" met vriendje heb waar ik schijtziek van wordt.quote:Want waarom hoe?
Hahaha, yupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kent mijn gebruik vantoch zo zachtjes aan?
dat is twee maal.. en de derde maal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik deze week te horen heb gekregen dat mijn functie per 1 maart vervalt en ik een loze "ruzie" met vriendje heb waar ik schijtziek van wordt.
.. ja fijn. En wie neuk ik hier dan?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Ik vind gewoon dat alle single mannen en single vrouwen die bevriend zijn elkaar gewoon sporadisch moeten neuken... ben je gelijk van die hele friendzone discussie af.
stbabylon!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.. ja fijn. En wie neuk ik hier dan?!
.............quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.. ja fijn. En wie neuk ik hier dan?!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik deze week te horen heb gekregen dat mijn functie per 1 maart vervalt en ik een loze "ruzie" met vriendje heb waar ik schijtziek van wordt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
.............
...........
Nee!
da's kut.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gister had je ook al een spoedje. Ben je nog niet uitgespoed?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee
Dit is nog die van gister, had hier gewoon lange rmoeten blijven zitten.
Cue_ ... succesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee
Dit is nog die van gister, had hier gewoon lange rmoeten blijven zitten.
Terwijl het al zo fucking druk is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
Komt goed schatje!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.quote:nog dat over je dromen?
word je er 1 mrt ook uitgezet dan, of kan je wel voor de time being wat anders gaan doen?
2x shit!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben uitzendkracht, dus ze hadden me er ook per direct uit kunnen schoppen, maar 1 maart houdt mijn opdracht op.
SOAD.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef stbabylon het volgende:
Niet persoonlijk nemen Ang3l
why i dont think you trust in my self righteous suicide
i cry when angels deserve to die![]()
![]()
![]()
AIR DRUMMING
Ja, heb aanstaande maandag al een sollicitatiegesprek, dus het komt wel goed. Maar het is gewoon balen. Vooral omdat het alles met bezuinigingen te maken heeft en niet met niet functioneren ofzo, dat is frustrerend.quote:2x shit!
denk je dat je makkelijk ander werk kunt vinden?
en dat met vriendje.... waar zit het nu nog scheef dan?
Linkin' parkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef stbabylon het volgende:
Niet persoonlijk nemen Ang3l
why i dont think you trust in my self righteous suicide
i cry when angels deserve to die![]()
![]()
![]()
AIR DRUMMING
ah ok. dat klinkt al wel iets redelijker dan eerder in de week. maar wil hij jou dan nu ff niet zien, of zien jullie elkaar wel gewoon?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, heb aanstaande maandag al een sollicitatiegesprek, dus het komt wel goed. Maar het is gewoon balen. Vooral omdat het alles met bezuinigingen te maken heeft en niet met niet functioneren ofzo, dat is frustrerend.
Hij weet wel dat ik gek op hem ben, maar hij krijgt hier een kutgevoel over wat hij eerst een plek wil geven, zodat het later niet blijft sluimeren.
dat begrijp ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ik gek op hem ben, maar hij krijgt hier een kutgevoel over wat hij eerst een plek wil geven, zodat het later niet blijft sluimeren.
We zien elkaar sowieso op werk.quote:ah ok. dat klinkt al wel iets redelijker dan eerder in de week. maar wil hij jou dan nu ff niet zien, of zien jullie elkaar wel gewoon?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zien elkaar sowieso op werk.Maar daarbuiten hebben we elkaar af en toe wel even kort gesproken privé, maar het is gewoon irritant omdat ik hier eigenlijk weinig geen invloed op heb.
Het is ook niet dat ik niet begrijp dat je daar geen rotgevoel van krijgt, maar om het zo op te blazen is in mijn ogen redelijk verwijfd.quote:dat begrijp ik
hey, frans bauerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ze had er verder naast kunnen zitten.
klinkt als een probleem dat ik met mezelf zou kunnen hebben, en daar kun je inderdaad echt helemaal niks aan doen. voor beiden kut.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zien elkaar sowieso op werk.Maar daarbuiten hebben we elkaar af en toe wel even kort gesproken privé, maar het is gewoon irritant omdat ik hier eigenlijk weinig invloed op heb.
Dude...waar heb je het over?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Ok, wie heeft mijn link gevolgt en denkt dat ik hem/haar de liefste van fok vind?
Ik vind het allemaal maar stomquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik niet begrijp dat je daar geen rotgevoel van krijgt, maar om het zo op te blazen is in mijn ogen redelijk verwijfd.
Ik ook. Zelfs ik zeik niet zo en ik ben een wijf.Dat iemand zich zo druk maakt om zoiets futiels zou in mijn ogen niet veel goeds vorspellen voor als er wel echt iets is.quote:
Ooowkey. Nou en?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ben ik de liefste van heel fok? wordt er mij gevraagd. anoniem
Nou, dat heb ik dus ook een beetje. Ik snap dat het niet leuk is, maar come on, zie het een beetje in perspectief zeg, denk ik dan.quote:Ik ook. Zelfs ik zeik niet zo en ik ben een wijf.Dat iemand zich zo druk maakt om zoiets futiels zou in mijn ogen niet veel goeds vorspellen voor als er wel echt iets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |