Je bent echt veeel te goed voor hem ja...Maar wat verwacht hij nou van jou? Dit is toch gewoon super asociaal gedrag! Als hij jou heel de avond aan het lijntje houdt, waarom zou hij dan je 06 blokkeren..vreemd. Misschien moet je proberen dit een volgende keer voor te zijn en hem eens te laten zitten?quote:Nou, m'n ex smstte me gisteravond nog een aantal keer, dat hij om 01.00 terug zou zijn maar dat 't misschien zou uitlopen tot 02.00. Heb gezegd dat hij me maar moest bellen/smssen als hij er bijna zou zijn (GOSH ik ben echt te goed voor die jongen.)
Hij is niet meer op komen dagen, en heeft ook niets van zich laten horen. Neemt z'n telefoon ook niet op. Als ik hem bel met m'n mobiel gaat zijn telefoon één keer over en krijg ik voicemail, en als ik hem bel met de huistelefoon gaat 'ie wel gewoon een keer of 6 over voor ik voicemail krijg. Heeft 'ie nou mijn 06 geblokkeerd ofzo? Want m'n smsjes krijgt hij wél gewoon binnen.
Ik ben écht veel te goed voor hem ja. Altijd al geweest, want wat hij ook deed of hoe hij zich gedraagde, ik ben altijd netjes en lief gebleven voor hem. Deed alles voor hem, misschien had ik dat niet moeten doen. Maar goed, als je verliefd bent..quote:Op zondag 7 februari 2010 09:56 schreef Everlong het volgende:
[..]
Je bent echt veeel te goed voor hem ja...Maar wat verwacht hij nou van jou? Dit is toch gewoon super asociaal gedrag! Als hij jou heel de avond aan het lijntje houdt, waarom zou hij dan je 06 blokkeren..vreemd. Misschien moet je proberen dit een volgende keer voor te zijn en hem eens te laten zitten?
Beste maartjeh,quote:Op zondag 7 februari 2010 10:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ben écht veel te goed voor hem ja. Altijd al geweest, want wat hij ook deed of hoe hij zich gedraagde, ik ben altijd netjes en lief gebleven voor hem. Deed alles voor hem, misschien had ik dat niet moeten doen. Maar goed, als je verliefd bent..bagger.
Ik denk niet dat er nog een volgende keer komt waarin ik hem voor kan zijn. Heb hem al eens 'laten zitten'. Hij zou toen naar mij toe komen die avond, zei om 20.30 dat hij 'er zo aan kwam', was er om 22.00 nog niet, en toen ben ik zelf weg gegaan, naar een vriendin. Om 22.20 belt hij me, waar ik ben en dat hij toch naar me toe zou komen?![]()
Ik laat niets meer van me horen, mijn laatste smsje vannacht was iets in de trend van 'bel maar als je er bijna bent als je nog langskomt'. Niets meer gehoord en hem niet gezien. Dus ik ben boos, en gekwetst, want meneer ligt nu lekker te pitten terwijl ik echt een kutnacht heb gehad. Misschien dat hij me over een week of 2 tot 4 een keer SMSt als ik tot die tijd niets meer van me laat horen, maar dan wil ik wel zo sterk zijn om hem niet terug te SMSen of om hem dan inderdaad te laten zitten.
Maar als iemand je blokkeert dan kun je hem/haar toch ook niet SMSen? Ik weet overigens ECHT niet wat hij van me verwacht of wil.![]()
Ik weet het, ik had meteen 'nee' moeten zeggen toen hij zei dat hij me wilde zien. Sowieso de eerste 3 keer, gewoon om te laten zien dat ik het meen en van hem los wil zijn. En dat ga ik ook doen mocht het nog een keer gebeuren.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:11 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Beste maartjeh,
Je moet echt al het contact afbreken, buiten dan dat je hem op je werk zal zien. Beetje meer wilskracht. Ik weet dat het moeilijk is, maar kom op...!
Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen ik had het niet moeten doen..Maar ja, de volgende keer dat hij contact zoekt moet je goed terug denken aan dit en dan moet het lukken. Je hebt niks aan zo'n waardeloze gozer als hij is!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:12 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had meteen 'nee' moeten zeggen toen hij zei dat hij me wilde zien. Sowieso de eerste 3 keer, gewoon om te laten zien dat ik het meen en van hem los wil zijn. En dat ga ik ook doen mocht het nog een keer gebeuren.
Ja, dat ga ik zeker proberen. Gewoon denken aan situaties als van de afgelopen nacht.. Weetje, ik denk steeds als ik hem niet terug SMS of hem niet begroet op de zaak omdat ik daar gewoon geen zin in heb (soms doe ik dat ook gewoon wel hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 10:18 schreef Everlong het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen ik had het niet moeten doen..Maar ja, de volgende keer dat hij contact zoekt moet je goed terug denken aan dit en dan moet het lukken. Je hebt niks aan zo'n waardeloze gozer als hij is!
Tuurlijk wil jij je niet gemener voordoen dan je bent. Maar als het goed is weet hij ook hoe jij bent en daar maakt hij dus ruimschoots gebruik van. Want maartjeh wacht toch wel op me en ze doet toch wel aardig.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik zeker proberen. Gewoon denken aan situaties als van de afgelopen nacht.. Weetje, ik denk steeds als ik hem niet terug SMS of hem niet begroet op de zaak omdat ik daar gewoon geen zin in heb (soms doe ik dat ook gewoon wel hoor), van 'Tamaar, zo ben jij helemaal niet. Het is gemeen om niet te reageren of hem te begroeten.'. That's just not me. Aan de andere kant zijn de keren dat hij MIJ gekwetst heeft niet meer op 2 handen te tellen, maar dat staat los van MIJN karakter. Ik vind niet dat dat moet bepalen dat ik me ook maar 'zo' moet gedragen. Maar toch.. hij is het niet waard.
Hij weet wel een beetje hoe ik ben ja, na 5 jaar.. Helaas. Ik heb nergens spijt van want ik heb echt van hem gehouden. Het enige wat ik jammer vind is dat ik OOIT in zee ben gegaan met die jongen. Maar goed, ik heb er ook 2 jaar tegen gevochten maar m'n gevoel voor hem ging gewoon niet weg, dus veel anders dan toegeven zat er ook niet meer in.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:30 schreef Everlong het volgende:
[..]
Tuurlijk wil jij je niet gemener voordoen dan je bent. Maar als het goed is weet hij ook hoe jij bent en daar maakt hij dus ruimschoots gebruik van. Want maartjeh wacht toch wel op me en ze doet toch wel aardig.
Ik heb gisteravond weer heel fijn gesproken met m'n ex (nee, zo kan ik hem nog echt niet noemen) En dat was weer zooo fijn. Ondanks dat het geen positief gesprek was als in de trend van alles komt weer goed, haal ik er heel veel steun uit. Is dat slecht? Maar de afgelopen 7 jaar hebben we nagenoeg elke dag elkaar gezien of gesproken. Ik kan nog niet zonder dat contact...
Ja, dat weet hij..En zijn moeder had gezegd, misschien moeten jullie elkaar gewoon een aantal maanden niet zien en geen contact hebben. Maar dat wil hij ook niet, op een gegeven moment moet het wel afgebouwd worden, maar niet naar helemaal niet voorlopig. En hoe hij er naar kijkt..tja, dat hij een goede beslissing heeft genomen en dat we nu gewoon voor ons eigen leven moeten gaan...ik weet ook dat het moet, maar ik wil het helemaal nietquote:Op zondag 7 februari 2010 10:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij weet wel een beetje hoe ik ben ja, na 5 jaar.. Helaas. Ik heb nergens spijt van want ik heb echt van hem gehouden. Het enige wat ik jammer vind is dat ik OOIT in zee ben gegaan met die jongen. Maar goed, ik heb er ook 2 jaar tegen gevochten maar m'n gevoel voor hem ging gewoon niet weg, dus veel anders dan toegeven zat er ook niet meer in.![]()
Hm ik vind het niet slecht. Het is ook logisch dat je (nog) niet zonder dat contact kan. Weet hij ook dat jij er zo over denkt/je zo voelt? &Hoe kijkt hij nu naar de situatie dan tussen jullie 2en?
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:40 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ja, dat weet hij..En zijn moeder had gezegd, misschien moeten jullie elkaar gewoon een aantal maanden niet zien en geen contact hebben. Maar dat wil hij ook niet, op een gegeven moment moet het wel afgebouwd worden, maar niet naar helemaal niet voorlopig. En hoe hij er naar kijkt..tja, dat hij een goede beslissing heeft genomen en dat we nu gewoon voor ons eigen leven moeten gaan...ik weet ook dat het moet, maar ik wil het helemaal niet
Ik weet niet. Ik hoor mensen altijd zeggen dat je gewoon helemaal geen contact met elkaar moet hebben de eerste periode, maar ik ben er nog niet over uit of ik dat met ze eens ben, en of wél contact hebben echt geen optie is. Ik denk dat dat best kan werken soms. Als je beide contact WILT houden, dan moet het gaan, toch? Ik denk alleen dat gevoelens voor de ander het wel kunnen dwarsbomen. Misschien is contact langzaam afbouwen een idee, maar ik denk niet dat je je daar teveel (bewust) mee bezig moet houden. Geen of minder contact kan een mens goed doen hoor, maar als het zo moet zijn dat jullie geen contact meer moeten hebben dan ebt dat vanzelf wel langzaam weg?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:44 schreef Everlong het volgende:
En hij voelt zich wel rot, maar vooral over het feit dat ik me zo rot voel. En hij mist me wel, maar vooral als aller beste maatje. Ergens voelt dat zo hard, maar ik weet zeker dat er voor hem ook een moment gaat komen dat hij beseft dat het over is en wat dat inhoudt. Dat kan toch niet anders??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Ik hoor mensen altijd zeggen dat je gewoon helemaal geen contact met elkaar moet hebben de eerste periode, maar ik ben er nog niet over uit of ik dat met ze eens ben, en of wél contact hebben echt geen optie is. Ik denk dat dat best kan werken soms. Als je beide contact WILT houden, dan moet het gaan, toch? Ik denk alleen dat gevoelens voor de ander het wel kunnen dwarsbomen. Misschien is contact langzaam afbouwen een idee, maar ik denk niet dat je je daar teveel (bewust) mee bezig moet houden. Geen of minder contact kan een mens goed doen hoor, maar als het zo moet zijn dat jullie geen contact meer moeten hebben dan ebt dat vanzelf wel langzaam weg?
Natuurlijk gaat er voor hem ook een moment komen dat het écht tot hem doordringt dat het over is, maar misschien dat dat voor hem komt wanneer jullie beiden met jullie eigen leven verder gaan en het weer meer een 'dagelijkse sleur' is als je begrijpt wat ik bedoel.Ja, ik denk ook dat geen contact per se de beste oplossing is. Zeker als je beide aangeeft dat niet te willen. Verminderen moet het sowieso, want anders zouden we op de oude voet verder gaan. Maar ja, over 2 weken gaan we samen mij verhuizen naar ons huis en hem naar zijn kamer. Pas als dat achter de rug is kunnen we verder gaan kijken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij praten dus nog wel veel en ook heel open en eerlijk. Maar ik denk dat als je al met vlagen twijfelt en dus ook nadenkt over de optie uitmaken het compleet anders is dan wanneer het als een donderslag bij heldere hemel komt. Dus is het voor mij een hel en misschien voor hem een opluchting. Maar aangezien we elkaar bijna elke dag zien, moet hij ook een keer in dat zwarte gat vallen? Hoe leuk je je leven ook maakt, zoals wij met elkaar omgingen hebben we beide met niemand anders. Want bovenal waren wij alleralleraller beste maatjes. En als je dat niet gaat missen ben je niet menselijk?
Je komt daarin heel sterk over.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:24 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik heb al wel besloten hoe ik het ga doen, nu alleen nog uitvoeren. Ik ga gewoon wat workshops en cursussen uitzoeken die me op zich wel leuk lijken en hopelijk zijn daar meer leuke mensen..Niet teveel nadenken en gewoon doen! Tijd om voor jezelf te kiezen
[..]
Dat denk ik ook ja..niet te overhaast beslissen.
Ik hoop dat ik het door kan zetten. M'n toekomst is weg, ik wil er niet naar kijken en aan denken, maar wegkwijnen is ook geen optie. Ik voel me intens leeg en rot, maar misschien moet ik dat juist gebruiken om een nieuwe stap te zetten. Ik wil hem niet kwijt en ik wil geen leven zonder hem, maar ik ga er aan onderdoor als ik passief ga zitten wachten op hem.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:54 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Je komt daarin heel sterk over.
Had ik dat maar van mezelf!
Goh ik zou dat nu zo ook hebben kunnen gezegd.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:20 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het door kan zetten. M'n toekomst is weg, ik wil er niet naar kijken en aan denken, maar wegkwijnen is ook geen optie. Ik voel me intens leeg en rot, maar misschien moet ik dat juist gebruiken om een nieuwe stap te zetten. Ik wil hem niet kwijt en ik wil geen leven zonder hem, maar ik ga er aan onderdoor als ik passief ga zitten wachten op hem.
Ik ben helaas niet echt een fanatieke sporter, maar ik ga wel weer iets te doen. Het zal wel op fitness of hardlopen uitkomen..quote:Op zondag 7 februari 2010 13:01 schreef achi het volgende:
[..]
Goh ik zou dat nu zo ook hebben kunnen gezegd.
Maar probeer inderdaad dingen te doen, en niet te passief zitten wachten, dat probeer ik ook maar te doen.
Ik weet niet of je aan sport doet, het doet mijn nu in elk geval wel goed om even te sporten, om je af te reageren, en je hoofd ergens ander toe te zetten, en als voordeel het ook nog een goed voor je lijf
Wat lief dat je je dat afvraagt. Het is zo ingewikkeld dat ik het maar niet hier elke keer plaatste.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe zou het met VeerEli zijn?
Tot nu toe is 2010 echt een kutjaar. Vriendinloos en binnenkort ook werkloos.![]()
Ik ben in principe ook geen fanatieke sporter, heb ook jaren niks aan sport gedaan, maar sinds ze het uit heft gemaakt toch maar wat gaan hardlopen doen voor de afleiding.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:13 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet echt een fanatieke sporter, maar ik ga wel weer iets te doen. Het zal wel op fitness of hardlopen uitkomen..
Ik ben ook zeker niet van plan te wachten, in tegendeel.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:20 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het door kan zetten. M'n toekomst is weg, ik wil er niet naar kijken en aan denken, maar wegkwijnen is ook geen optie. Ik voel me intens leeg en rot, maar misschien moet ik dat juist gebruiken om een nieuwe stap te zetten. Ik wil hem niet kwijt en ik wil geen leven zonder hem, maar ik ga er aan onderdoor als ik passief ga zitten wachten op hem.
Dat heb ik wel gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:13 schreef Everlong het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet echt een fanatieke sporter, maar ik ga wel weer iets te doen. Het zal wel op fitness of hardlopen uitkomen..
Om te kijken of jij je nog kut voelt lijkt mij.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:42 schreef Faerie het volgende:
And here we go again........ondanks dat ik een week geleden duidelijk heb aangegeven dat ik geen contact meer wil, krijg ik gister toch een sms van hem. Dat hij het zo moeilijk vindt dat we geen contact hebben, dat ie niet weet hoe het me gaat en wat ik denk en dat hij vaak niet kan slapen daardoor. En of we vandaag even op msn konden praten. Nou vandaag hem toch even gedeblokkeerd en toegevoegd weer op msn.
Hij komt online, vraagt aan me hoe het met mijn stage hier in Berlijn gaat, wat ik in de avonden en weekenden doe. Dat hij het fijn vindt om te horen dat ik me wel vermaak hier. En toen moest hij ineens heel snel weg omdat hij iets ging kopen in de stad. Dus dat is ook fijn. Vond het echt klote. Toen zei hij: ik hoop dat we de volgende keer iets uitgebreider kunnen praten. Waarop ik weer zei: ik denk dat er geen volgende keer komt, ik vind het veel te moeilijk. Waarop hij weer alleen zei: ok... doei en uiteindelijk sorry.
Resultaat: ik voel me weer klote, meneer voelt zich beter omdat hij mij gesproken heeft. Ik snap gewoon niet wat hij van me wil?! Waarom neemt hij stééds weer contact met me op, terwijl ik duidelijk aangeef dat ik het niet wil.
Hm ik weet niet, hij kan mij zelf wel bellen met zijn telefoons en hij smst (en belt) mij dus ook, en krijgt mijn smsjes ook binnen. Alleen als ik hem bel gaat hij na 1 keer overgaan al over op voicemail. Maar dat boeit verder niet meer, ik hoef hem niet meer te spreken.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Maartjeh , als hij je sms-jes kan ontvangen heeft die je inderdaad geblokkeerd.
![]()
Ik ga dit echt even zeggen , want dit speelt al heel lang en blijkbaar vind je het zelf gewoon moeilijk de knoop echt door te hakken.
Wanneer kies je eens een keer voor jezelf in plaats steeds bezig te blijven houden met hem.
Misschien moet je dit eens zien als een verborgen zegen en gewoon even lekker op jezelf richten in plaats van op hem.
Zal ik eens nog eens wat sterkers zeggen en ga niet steeds naar dit topic , want het lijkt af en toe echt alsof je er gewoon in hangt.
Andere zie ik nog wel eens iets posten over dingen die ze ondernemen , maar bij jou is het alsof je er maar mee bezig blijft.
Ik bedoel dit niet kwaad , maar zoek eens dingen op die niet met je ex te maken heeft, leuke film , leuke boek onderneem dingen in plaats hier mee bezig te blijven ,want je doet er echt jezelf geen goed mee.
Ik snap het ook niet echt, je zegt het is 2 weken uit , maar naar mijn gevoel speelt dit al langer .
Hak gewoon is een keer een knoop door , want dit blijft maar doorgaan.
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:42 schreef Faerie het volgende:
And here we go again........ondanks dat ik een week geleden duidelijk heb aangegeven dat ik geen contact meer wil, krijg ik gister toch een sms van hem. Dat hij het zo moeilijk vindt dat we geen contact hebben, dat ie niet weet hoe het me gaat en wat ik denk en dat hij vaak niet kan slapen daardoor. En of we vandaag even op msn konden praten. Nou vandaag hem toch even gedeblokkeerd en toegevoegd weer op msn.
Hij komt online, vraagt aan me hoe het met mijn stage hier in Berlijn gaat, wat ik in de avonden en weekenden doe. Dat hij het fijn vindt om te horen dat ik me wel vermaak hier. En toen moest hij ineens heel snel weg omdat hij iets ging kopen in de stad. Dus dat is ook fijn. Vond het echt klote. Toen zei hij: ik hoop dat we de volgende keer iets uitgebreider kunnen praten. Waarop ik weer zei: ik denk dat er geen volgende keer komt, ik vind het veel te moeilijk. Waarop hij weer alleen zei: ok... doei en uiteindelijk sorry.
Resultaat: ik voel me weer klote, meneer voelt zich beter omdat hij mij gesproken heeft. Ik snap gewoon niet wat hij van me wil?! Waarom neemt hij stééds weer contact met me op, terwijl ik duidelijk aangeef dat ik het niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |